  • 1. Data: 2010-06-07 13:06:37
    Temat: xx gaźnik a wtrysk.
    Od: Qlfon <r...@l...pl>

    Witam,
    dojrzałem w pewnym sensie do rozejrzenia się za XX. Problem mam tylko w
    tym, że nie wiem którego chcę. Gaźnik niby mocniejszy ale te kilkanaście
    km mi nie robi różnicy a wtrysk ma fajniejsze zegary i teoretycznie
    bezobsługowy ale ma dual CBS o którym z racji braku styczności z tym nie
    mam zdania. Ma ktoś z Was jakieś bezpośrednie porównanie tych dwu
    motocykli? A może ktoś zna jakąś zadbana sztukę, która na przełomie
    lipca/sierpnia chciałaby zmienić właściciela?
    Wersje niestandardowo wyposażone mile widziane:)
    --
    Qlfon, Lublin - w końcu:)

  • 2. Data: 2010-06-07 14:04:53
    Temat: Re: xx gaźnik a wtrysk.
    Od: Norbi <n...@o...pl>

    W dniu 2010-06-07 15:06, Qlfon pisze:
> [...]
    > lipca/sierpnia chciałaby zmienić właściciela?
    > Wersje niestandardowo wyposażone mile widziane:)

    Duala maja wszystkie...
    Mozesz kupic rocznik 99 - na wtrysku - stare zegary, moc 164 konie jak
    na gazniku
    Rocznik 2000 - 152 konie - od 2001 nowe zegary i 154 kobyly...

    zapraszam na www.cbr-xx.pl wiecej sie mozesz dowiedziec :)

    Norbi
    BLACK XX'03

  • 3. Data: 2010-06-08 09:42:06
    Od: Qlfon <r...@l...pl>

    Norbi pisze:

> [...]
    > na gazniku
    > Rocznik 2000 - 152 konie - od 2001 nowe zegary i 154 kobyly...

    Powitać, forum już przeglądałem, anglojęzyczne też - dzięki:) Mało
    ogłoszeń jest o sprzedaży - głownie "kupię" i części:(
    Co do Duala - nie da się tego jakoś zdemontować i zrobić to po ludzku?
    Są głosy że dobra rzecz, ale nigdy z tym nie jeździłem i nie wiem czy
    się bać czy nie?
    Kwestia spalania jest najbardziej zastanawiająca - jedni mówią że gaźnik
    chla mniej inni że wtrysk. Ale w sumie ten litr różnicy nie robi
    różnicy. Pewnie poszukam po 2001/2002 - za 17kpln coś kupię?

    --
    Qlfon, Lublin - w końcu:)

  • 4. Data: 2010-06-08 11:32:06
    Od: Zefir <zefir77@spamerzy_precz_o2.pl>

    Dnia 08-06-2010 o 11:42:06 Qlfon <r...@l...pl> napisał(a):

    > Co do Duala - nie da się tego jakoś zdemontować i zrobić to po ludzku?
    > Są głosy że dobra rzecz, ale nigdy z tym nie jeździłem i nie wiem czy
    > się bać czy nie?

    Nie bać się, zajebista sprawa, hamowanie w zakręcie jest z tym wynalazkiem
    o wiele przyjemniejsze. Wada: koszt przewodów w stalowym oplocie zwala z
    nóg.

    --
    pzdr.
    zefir

  • 5. Data: 2010-06-08 11:42:23
    Od: Qlfon <r...@l...pl>

    Zefir pisze:

    > Nie bać się, zajebista sprawa, hamowanie w zakręcie jest z tym
    > wynalazkiem o wiele przyjemniejsze. Wada: koszt przewodów w stalowym
    > oplocie zwala z nóg.
    O tym słyszałem, ale również o zabawie z odpowietrzaniem hamulców:)
    To ile tych metrów przewodu trzeba do tego?

    --
    Qlfon, Lublin - w końcu:)

  • 6. Data: 2010-06-08 19:07:46
    Temat: Re: xx gaĽnik a wtrysk.
    Od: Norbi <n...@o...pl>

    W dniu 2010-06-08 13:42, Qlfon pisze:

    > O tym słyszałem, ale również o zabawie z odpowietrzaniem hamulców:)
    > To ile tych metrów przewodu trzeba do tego?

    Po prostu trzeba zachowac kolenosc odpowietrzania :)
    nie wiem ile m ale koszt to ok 1600-1800 zl za kpl przewodow

    Norbi
    BLACK XX'03