  • 11. Data: 2011-12-29 18:00:17
    Temat: Re: z serii jaki telefon
    Od: Janeo <j...@g...com>

    On 28 Gru, 10:56, "!sp" <s...@a...er> wrote:
    > Użytkownik "Janeo" <j...@g...com> napisał w
    wiadomościnews:e4406349-ef71-49af-bf50-ac4ed51c83d4@
    n6g2000vbz.googlegroups.com...

    > Niedawno się przekonałem, ze 80 latek z żoną wcale się nie cieszyli z kloca
    > "dla seniora"
    > Im bardziej odpowiada zwyczajna, najtańsza Nokia1616 itp.

    Tak, ale z powodu oczu przychodzi czas na większy wyświetlacz ok.
    2,2-2,4" + duże cyfry. Nokia 1616 jest bardzo OK, ale wyświetlacz
    tylko 1,8".

  • 12. Data: 2011-12-30 07:18:05
    Od: "!sp" <s...@a...er>

    Użytkownik "Janeo" <j...@g...com> napisał w wiadomości
    k.googlegroups.com...
    Tak, ale z powodu oczu przychodzi czas na większy wyświetlacz ok.
    2,2-2,4" + duże cyfry. Nokia 1616 jest bardzo OK, ale wyświetlacz
    tylko 1,8".
    =====

    Tyle, że cyfry i litery na wyświetlaczu 1,4' 128x128 są większe niż na 2,5'
    240x320
    "Klamor" dla seniora ma bardzo mało pixeli i czytanie SMS jest niewygodne