  • 1. Data: 2011-12-23 16:48:57
    Temat: Play w kłopocie - Stężynska odchodzi ...
    Od: "radeCki" <radosław_mały@buziaki.pl>

    tera bedzie juz tylko drożej i gorzej.

    http://wyborcza.pl/1,75248,10866948,Anna_Strezynska_
    odchodzi_ze_stanowiska_prezesa_UKE.html

    jk

  • 2. Data: 2011-12-23 17:12:00
    Temat: Re: Play w kłopocie - Stężynska odchodzi ...
    Od: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl>

    W dniu 23.12.2011 17:48, radeCki pisze:
    > tera bedzie juz tylko drożej i gorzej.
    >
    > http://wyborcza.pl/1,75248,10866948,Anna_Strezynska_
    odchodzi_ze_stanowiska_prezesa_UKE.html

    Odchodzi - rozumiem, ale co do tego ma Play?
    ToMasz

  • 3. Data: 2011-12-23 17:45:34
    Od: "Maciej Muran" <m...@o...pl>

    Użytkownik "ToMasz" <twitek4@.gazeta.pl> napisał
    > Odchodzi - rozumiem, ale co do tego ma Play?

    Kolega wywnioskował zapewne, że skoro Pani Prezes odchodzi, to przyjdzie
    Dziad Mróz, zmieni ustawy i inne przepisy, w których jest mowa o
    podwyższonej stawce MTR, itp. na których (wg niektórych) opiera się sukces
    Play.

    --
    M.

  • 4. Data: 2011-12-24 08:21:13
    Od: TGor <t...@g...peel>

    On 2011-12-23 18:12, ToMasz wrote:

    > Odchodzi - rozumiem, ale co do tego ma Play?
    > ToMasz

    I kim jest "Stężyńska"? Kawę tam parzyła?

    --
    ~~~~~~~~~~~

    ___________
    Pozdr., TG

  • 5. Data: 2011-12-24 08:32:09
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    On Fri, 23 Dec 2011 18:45:34 +0100, Maciej Muran wrote:

    > inne przepisy, w których jest mowa o podwyższonej stawce MTR,

    Przepisów takich nie ma, podstawą do takich dziwnych rozliczeń jest
    wyłącznie decyzja prezeski UKE.

    --
    pozdrawiam, Olgierd

  • 6. Data: 2011-12-24 09:39:26
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 24 Dec 2011 08:32:09 +0000 (UTC), Olgierd napisał(a):
    > Przepisów takich nie ma, podstawą do takich dziwnych rozliczeń jest
    > wyłącznie decyzja prezeski UKE.

    To Play decyzje oprotestuje, powola sie na wczesniejsze ustalenia, sprawa
    ugrzeznie w sadzie - i w efekcie moze miec podwyzszona stawke dluzej niz
    Strezynska przewidywala :-)

    Bo o ile sie orientuje to MTR do Play spada juz wyraznie.

    Teraz tak naprawde Playowi jest potrzebna odwazna Pan/i Prezes, ktora
    nalozy wysoka kare na pozostala trojce za wykorzystywanie swojej
    monopolistycznej pozycji i utrzymywanie nieuzasadnionie wysokich stawek do
    Play.

    J.

  • 7. Data: 2011-12-24 09:48:39
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    On Sat, 24 Dec 2011 10:39:26 +0100, J.F. wrote:

    > i w efekcie moze miec podwyzszona stawke dluzej niz Strezynska
    > przewidywala

    OIDP te decyzje są terminowe i wygasają za jakieś 2 lata.

> [...]
    > nalozy wysoka kare na pozostala trojce za wykorzystywanie swojej
    > monopolistycznej pozycji i utrzymywanie nieuzasadnionie wysokich stawek

    Generalnie tak czy inaczej jest to do bani. Na żadnym innym rynku
    przedsiębiorca nie może liczyć na urzędowe wsparcie tylko dlatego, że
    jest nowy i próbuje się przebić.

    --
    pozdrawiam, Olgierd

  • 8. Data: 2011-12-24 13:48:28
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 24 Dec 2011 09:48:39 +0000 (UTC), Olgierd napisał(a):
    > OIDP te decyzje są terminowe i wygasają za jakieś 2 lata.

    No i chyba wystarczy, w sam raz zeby Play przeszedl juz na swoje.

    > Generalnie tak czy inaczej jest to do bani. Na żadnym innym rynku
    > przedsiębiorca nie może liczyć na urzędowe wsparcie tylko dlatego, że
    > jest nowy i próbuje się przebić.

    Bo tam na wsparcie moga liczyc starzy przedsiebiorcy, ktorzy moga zwolnic
    duzo pracownikow :-)
    Rynek jest dosc specyficzny, zmonopolizowany jak prad, gaz czy woda czy
    autostrady :-)

    A poza tym moze liczyc:
    http://m.torun.gazeta.pl/torun/1,106521,10854494,Wes
    oly_jest_zywot_grabarza___175_tys__rocznie.html

    J.

  • 9. Data: 2011-12-25 20:39:56
    Od: "Maciej Muran" <m...@o...pl>

    Użytkownik "Olgierd" <n...@n...problem> napisał
    > Przepisów takich nie ma, podstawą do takich dziwnych rozliczeń jest
    > wyłącznie decyzja prezeski UKE.

    Dopiero teraz przeczytałem trochę więcej na temat zmian w UKE i wychodzi, że
    są to zmiany polityczne. Szkoda gadać.

    --
    M.

  • 10. Data: 2011-12-26 01:50:48
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2011-12-25 21:39, Maciej Muran pisze:
    > Użytkownik "Olgierd"<n...@n...problem> napisał
    >
    > Dopiero teraz przeczytałem trochę więcej na temat zmian w UKE i wychodzi, że
    > są to zmiany polityczne. Szkoda gadać.

    No teraz Boni wsadzi swoją i będzie mu (nie mam-wiadomo) szafa grała.
    Wszędzie gdzie on jest jest bardzo, bardzo źle dla nas Polaków.

    animka
    --
    Wesołych Świąt