  • 1. Data: 2011-12-24 13:01:02
    Temat: Jaki prepaid na Egipt [cd]
    Od: "Kriss" <k...@o...pl>

    Post z 11-12-2011 "Ostatnio mbank mobile miał fajną ofertę
    http://komorkomania.pl/2011/07/02/mbank-mobile-tani-
    roaming-na-wakacje ale
    się skończyła. Szukam czegoś w tym guście - wyjeżdzam na 7 dni do Egiptu i
    łączność z rodziną byłaby fajna po normalnych cenach a nie po 7 zl brutto
    jak u mojego operatora u którego mam abonament ;) "

    Sprawa wyglądała tak. Zakupiłem sobie na freeconet numer + zasiliłem konto
    na jakieś 30 zł. W Egipcie kupiłem karte Vodafone za 10 LE, doładowałem ją
    za 40 LE (1 Le = 0,6 zł). Koleś w punkcie uruchomił mi pakiet 50 MB /
    dziennie za 5 LE. Klient VOIP (CSipSimple na androdia) skonfigurowany tak by
    korzystać nie tylko z WiFi ale i z sieci gsm. W Hurghadzie praktycznie
    wszędzie Vodafone ma HSDPA, transerty >3700 kbps. Pakiet starczał na
    przejrzenie i odpowiedz na pocztę, na 30-40 minut dzwonienia do PL. No i ten
    koszt :) 31 gr / komórki i ok 6 gr / min na stacjonarne. Polecam na
    przyszłość innym tego typu rozwiązania, chyba taniej się nie da ;)