  • 1. Data: 2011-12-23 23:09:59
    Temat: Telefon GSM i CDMA w jednym, jaki?
    Od: Sorcal <w...@g...com>

    Witam,

    Poszukuje dobrej klasy telefonu, który spełniałby warunki z tematu.
    Chodzi o to, że taki telefon miałby pracować na co dzień w
    amerykańskiej sieci Verizon (która to pracuje w technologii CDMA), a
    przy częstych przyjazdach np do Europy sam lub z małą pomocą
    (manualnie) przestawiałby się na GSM.

    Czy coś takiego w ogóle jest możliwe? Z tego co kojarzę to niektóre
    iPhone 4 to mają i chyba wszystkie iPhone 4S ? Czy są jeszcze jakieś
    telefony umożliwiające tego typu funkcjonalności? A jeżeli nie to czy
    faktycznie kupując iPhone 4S to zadziała?

    Dziękuję za pomoc, pozdrawiam i wesołych świat ! :)

  • 2. Data: 2011-12-23 23:31:47
    Temat: Re: Telefon GSM i CDMA w jednym, jaki?
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    Sorcal <w...@g...com> wrote:

    > Czy co[ takiego w ogóle jest mo|liwe? Z tego co kojarz to niektóre
    > iPhone 4 to maj i chyba wszystkie iPhone 4S ? Czy s jeszcze jakie[
    > telefony umo|liwiajce tego typu funkcjonalno[ci? A je|eli nie to czy
    > faktycznie kupujc iPhone 4S to zadziaBa?

    Z wymienionych tylko iPhne 4s. Goła czwórka jest produkowana w dwoch
    wersjach, oddzielnie dla Verizonu i dla reszty świata.
    A o inne modele to pytaj się w Verizonie.

  • 3. Data: 2011-12-24 08:34:10
    Od: ToMasz <t...@n...gazeta.pl>

    W dniu 24.12.2011 00:09, Sorcal pisze:
> [...]
    > faktycznie kupując iPhone 4S to zadziała?
    >

    > Dziękuję za pomoc, pozdrawiam i wesołych świat ! :)
    Ty chesz ten telefon kupić w Polsce czy w Ameryce?
    Coś mi świta jakaś aukcja na motorolę z androidem, która właśnie w
    stanach miała śmigać na 100% a w u nas nie działał UMTS i wideorozmowy.
    Nie pamiętam jaki to model ale była to motka z klawiszami qwerty pod
    ekranem.
    poszukaj sobie telefonów spełniających Twoje kryteria na:
    gsmarena.com
    ToMasz

  • 4. Data: 2011-12-24 08:34:31
    Od: ToMasz <t...@n...gazeta.pl>

  • 5. Data: 2011-12-24 09:26:45
    Od: Sorcal <w...@g...com>

    > Ty chesz ten telefon kupić w Polsce czy w Ameryce?

    W USA.