  • 61. Data: 2013-07-12 19:16:37
    Temat: Re: z czego wysiada urban?
    Od: "Yogi\(n\)" <y...@k...pl>

    Użytkownik "Artur Maśląg" <n...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:kro7hm$bka$1@node1.news.atman.pl...

    > Wiem, wiemy.

    > Obrażasz nie tylko 'takie' osoby, ale również inne. Zresztą
    > niezależnie od twoich osobistych poglądów to przekroczyłeś
    > nie tylko granice pewnej kultury, ale i granice dopuszczalne
    > prawem. Inna sprawa, że ta miłość do Urbana to twój wymysł.

    Lewackiego ścierwa nie da się obrazić. A co do granic prawa - zaskarż
    mnie, a nie pierdol głupot.

    > A szkoda, trzeba było nie spać. Do dyplomu to w zasadzie każdy
    > leń i baran dotrze jak się uprze na papier.

    Nie wiem jakie masz doświadczenie w tym zakresie (choc oczywiście się
    domyślam), ale na moich uczelniach lenie i barany odpadały po pierwszym
    semstrze.

    --
    Yogi(n)

  • 62. Data: 2013-07-12 19:56:28
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Yogi(n),

    Friday, July 12, 2013, 7:16:37 PM, you wrote:

    [...]

    > A co do granic prawa - zaskarż
    > mnie, a nie pierdol głupot.

    Kogo zaskarżyć? Tchórzliwego trolla, który nie ma odwagi się
    przedstawić?

    [...]

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 63. Data: 2013-07-12 22:42:24
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2013-07-12 19:16, Yogi(n) pisze:

    > Lewackiego ścierwa nie da się obrazić. A co do granic prawa - zaskarż
    > mnie, a nie pierdol głupot.

    Wiesz, tak naprawdę to wyraźnie widać, że wykorzystujesz swą
    anonimowość, by pozwolić sobie pójść tak daleko.

    > Nie wiem jakie masz doświadczenie w tym zakresie (choc oczywiście się
    > domyślam),

    Kolejna słabiutka riposta :)

    > ale na moich uczelniach lenie i barany odpadały po pierwszym
    > semstrze.

    Tak, szczególnie na leśnictwie, zaocznym :)

    BTW - a która to Twoja uczelnia?

  • 64. Data: 2013-07-12 23:26:38
    Od: "Yogi\(n\)" <y...@k...pl>

    wiadomości news:1744614040.20130712195628@pik-net.pl.invalid...
    > Hello Yogi(n),
    >
    > Friday, July 12, 2013, 7:16:37 PM, you wrote:
    >
    > [...]
    >
    > Kogo zaskarżyć? Tchórzliwego trolla, który nie ma odwagi się
    > przedstawić?

    To wciąż lepiej, niż zidentyfikowany idiota.

    --
    Yogi(n)

  • 65. Data: 2013-07-12 23:29:50
    Od: "Yogi\(n\)" <y...@k...pl>

    > Wiesz, tak naprawdę to wyraźnie widać, że wykorzystujesz swą
    > anonimowość, by pozwolić sobie pójść tak daleko.

    Oczywiscie. W realu jestem potulnym barankiem, głosującym na Palikota.

    > Kolejna słabiutka riposta :)

    Wciąż ten sam adwersarz...

    > Tak, szczególnie na leśnictwie, zaocznym :)

    Tak, głównie z powodu zajęć z runa leśnego, na laborce o wyszukiwaniu
    prawdziwków.

    --
    Yogi(n)

  • 66. Data: 2013-07-12 23:47:33
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 12 Jul 2013 22:42:24 +0200, Artur Maśląg napisał(a):
    > Kolejna słabiutka riposta :)

    > Tak, szczególnie na leśnictwie, zaocznym :)
    > BTW - a która to Twoja uczelnia?

    Twoja za to zapewne nie byla "techniczna".
    Bo bys wtedy wiedzial co znaczy "nie zaliczyc analizy" i glupot nie
    pisal :-)

    Choc nie mowie - na zaocznych jest troche inaczej :-)

    J.

  • 67. Data: 2013-07-12 23:59:39
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Yogi(n),

    Friday, July 12, 2013, 11:26:38 PM, you wrote:

    > To wciąż lepiej, niż zidentyfikowany idiota.

    Powiedz mi to w twarz, tchórzu.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 68. Data: 2013-07-13 09:37:46
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    Artur Maśląg wrote:

    > Wiesz, tak naprawdę to wyraźnie widać, że wykorzystujesz swą
    > anonimowość, by pozwolić sobie pójść tak daleko.

    Zupełnie nie rozumiem dlaczego do oceny lub równoprawnej dyskusji potrzebny
    jest Wam człowiek z imieniem i z nazwiskiem? Czasem mam wrażenie, że połowa
    tych jawnych nicków, to też jakieś pseudonimy, bo normalny człowiek by
    czegoś takiego pod swoim nazwiskiem nie napisał. Niektórzy mają może i
    dyplomy, ale sposób ich wypowiedzi świadczy, że to przypadek. Proszę nie
    dyskredytować wypowiedzi z tego powodu, że jest anonimowa.

  • 69. Data: 2013-07-13 11:02:14
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello cef,

    Saturday, July 13, 2013, 9:37:46 AM, you wrote:

    > Zupełnie nie rozumiem dlaczego do oceny lub równoprawnej dyskusji potrzebny
    > jest Wam człowiek z imieniem i z nazwiskiem?

    W przypadku niejakiego Yogi(n) jest jakaś równoprawna dyskusja?

    [...]

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 70. Data: 2013-07-13 11:42:51
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    RoMan Mandziejewicz wrote:

    > W przypadku niejakiego Yogi(n) jest jakaś równoprawna dyskusja?
    >
    > [...]

    Właśnie dlatego, jeśli uważacie, że sam się dyskredytuje
    czy też nie potrafi dyskutować równoprawnie, to napiszcie mu to,
    ale nie wysuwajcie argumentu anonimowości jako coś
    dyskwalifikującego z udziału w dyskusji.