  • 1. Data: 2013-07-04 23:04:21
    Temat: Wawa-Łeba
    Od: Konfabulator <k...@1...pl>

    Jak teraz jeździ się z DC do Łeby?

    Zawsze jeździłem przez Płońsk Sierpc Rypin Grudziądz Kościerzynę Lębork, ale to było
    z 5 lat temu.

    Teraz jakieś autostrady i inne cuda.

    Jest lepsza trasa niż kiedyś i jeśli płatna to ile? Czy lepiej jechać po staremu?

    Pozdrawiam.

  • 2. Data: 2013-07-05 06:23:40
    Temat: Re: Wawa-Łeba
    Od: P.B. <p...@w...pl>

    On Thu, 4 Jul 2013 14:04:21 -0700 (PDT), Konfabulator
    <k...@1...pl> wrote:
    > Jak teraz jeździ się z DC do Łeby?

    > Zawsze jeździłem przez Płońsk Sierpc Rypin Grudziądz Kościerzyn=
    > ę Lębork, ale to było z 5 lat temu.

    Teraz najszybciej jest chyba starą DK7 do obwodnicy Trójmiasta, dalej
    DK6 do Lęborka. Na długich odcinkach DK7 jest teraz dwupasmowa, więc
    jedzie się szybko. Można też w Płońsku odbić na DK10 do Torunia i
    wskoczyć na A1, ale odcinek Płońsk - Toruń zabiera tyle czasu, że
    zwykle szybciej jest jechać do końca DK7.

    --
    Pozdrawiam,
    Przemek