  • 51. Data: 2013-07-10 10:16:46
    Temat: Re: z czego wysiada urban?
    Od: "Kukus Minipalus" <d...@i...pl>

    "Yogi(n)".

    > Sądząc po poglądach, to twoja babka była kulawa i garbata i tylko dlatego
    > (skrzętnie korzystając z okazji) spłodziła i wydała twojego starego na
    > świat, że nie zdążyła uciec przed Kałmukami, kiedy "wyzwalali" twoją
    > pipidówę.

    Więc jednak miałem rację, kierowca gównowoza....

  • 52. Data: 2013-07-11 23:11:43
    Od: "Yogi\(n\)" <y...@k...pl>

    wiadomości news:1029990301.20130709222701@pik-net.pl.invalid...
    > Hello Yogi(n),
    >
    > Tuesday, July 9, 2013, 10:10:21 PM, you wrote:
    >
    > [...]
    >
    > O sobie, tchórzu!

    Oj Romciu, Romciu...
    O tobie, o tobie...

    --
    Yogi(n)

  • 53. Data: 2013-07-11 23:12:21
    Od: "Yogi\(n\)" <y...@k...pl>

    .

    > to, ze jesteś zakompleksionym człowieczkiem to już dawno zrozumiałem.
    > Nie
    > musisz udowadniać tego ciągle

    Jak stara, czerwona zdarta płyta...
    --
    Yogi(n)

  • 54. Data: 2013-07-11 23:12:59
    Od: "Yogi\(n\)" <y...@k...pl>

    Użytkownik "Kukus Minipalus" <d...@i...pl> napisał w
    wiadomości news:51dd1870$0$25801$6d5eeec5@news.sunnyusenet.com.
    ..

    > "Yogi(n)".

    > Więc jednak miałem rację, kierowca gównowoza....

    A chuj nas obchodzi twoja profesja.

    --
    Yogi(n)

  • 55. Data: 2013-07-11 23:14:34
    Od: "Yogi\(n\)" <y...@k...pl>

    > (...)

    > Otwórz szufladę - pewnie pod stosem dyplomów leży :>

    > Nie, dostosowana do Twojego poziomu. Bezpodstawnie zacząłeś obrażać
    > wiele osób i to w sposób, który świadczy niestety o tym, że mieli
    > rację - tak uczyli np. na Pedagogice?

    Chuja tam. Niech sobie kochają Urbana i inne czerwone ścierwo. Ale
    nikogo takiego nie obrażam *bez powodu*.
    Nie mam pojęcia czego uczyli na pedagogice.
    --
    Yogi(n)

  • 56. Data: 2013-07-11 23:15:14
    Od: "Yogi\(n\)" <y...@k...pl>

    Użytkownik "A.L." <a...@a...com> napisał w wiadomości

    > No? W ktorym roku?...

    A co, ankietę osobową na TW chciałeś za mnie wypełnić?

    --
    Yogi(n)

  • 57. Data: 2013-07-12 00:01:22
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Thu, 11 Jul 2013 23:12:21 +0200 osobnik zwany Yogi\(n\)
    napisał:

    > Jak stara, czerwona zdarta płyta...

    Widzę, że dobrze Cię nauczyli jak składać samokrytykę

    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 58. Data: 2013-07-12 00:13:23
    Od: "Yogi\(n\)" <y...@k...pl>

    Użytkownik ""Rafał \"SP\" Gil"" <u...@m...pl> napisał w
    wiadomości news:krhtn9$srv$1@node2.news.atman.pl...

    > Nie dość, że cię podziwiam, to jestem teraz jeszcze pełniejszy podziwu
    > i zazdrości za tak wysoki poziom samooceny.
    >
    > RESPECT.

    Trzymaj się remontowania żuków, bo sarkazm ci nie wychodzi, niestety.

    --
    Yogi(n)

  • 59. Data: 2013-07-12 00:14:08
    Od: "Yogi\(n\)" <y...@k...pl>

    > Widzę, że dobrze Cię nauczyli jak składać samokrytykę

    0,02/10

    --
    Yogi(n)

  • 60. Data: 2013-07-12 08:25:39
    Od: Artur Maśląg <n...@w...pl>

    W dniu 2013-07-11 23:14, Yogi(n) pisze:
    > Użytkownik "Artur Maśląg" <f...@p...com> napisał:
    (...)

    > Chuja tam.

    Wiem, wiemy.

    > Niech sobie kochają Urbana i inne czerwone ścierwo. Ale
    > nikogo takiego nie obrażam *bez powodu*.

    Obrażasz nie tylko 'takie' osoby, ale również inne. Zresztą
    niezależnie od twoich osobistych poglądów to przekroczyłeś
    nie tylko granice pewnej kultury, ale i granice dopuszczalne
    prawem. Inna sprawa, że ta miłość do Urbana to twój wymysł.

    > Nie mam pojęcia czego uczyli na pedagogice.

    A szkoda, trzeba było nie spać. Do dyplomu to w zasadzie każdy
    leń i baran dotrze jak się uprze na papier.