  • 71. Data: 2013-07-13 11:58:51
    Temat: Re: z czego wysiada urban?
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello cef,

    Saturday, July 13, 2013, 11:42:51 AM, you wrote:

    > Właśnie dlatego, jeśli uważacie, że sam się dyskredytuje
    > czy też nie potrafi dyskutować równoprawnie, to napiszcie mu to,
    > ale nie wysuwajcie argumentu anonimowości jako coś
    > dyskwalifikującego z udziału w dyskusji.

    Oczywiście, że anonimowość dyskwalifikuje. I nie ma tu o czy
    dyskutować.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 72. Data: 2013-07-13 13:17:15
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    RoMan Mandziejewicz wrote:

    > Oczywiście, że anonimowość dyskwalifikuje. I nie ma tu o czy
    > dyskutować.

    Od którego momentu?
    Od kiedy napisał, że jest zwolennikiem
    "komunizmu warstwowego" czy od kiedy zaczął Was obrażać
    zaliczając do "obrońców czerwonych kurew"?

    A poza tym NTG.

  • 73. Data: 2013-07-14 22:50:44
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2013-07-12 23:47, J.F. pisze:
    > Dnia Fri, 12 Jul 2013 22:42:24 +0200, Artur Maśląg napisał(a):
    (...)

    > Twoja za to zapewne nie byla "techniczna".

    Zależy która - no, ale widzę, że jak zwykle dla sportu
    coś popisać musisz...

    > Bo bys wtedy wiedzial co znaczy "nie zaliczyc analizy" i glupot nie
    > pisal :-)

    Mniej pij wieczorową porą. Ja za Twoje imaginacje nie odpowiadam
    i tak naprawdę to sam piszesz głupoty, ponieważ trollować lubisz.

    > Choc nie mowie - na zaocznych jest troche inaczej :-)

    Pewnie tak...

  • 74. Data: 2013-07-14 22:54:47
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2013-07-13 11:42, cef pisze:
    (...)
    > ale nie wysuwajcie argumentu anonimowości jako coś
    > dyskwalifikującego z udziału w dyskusji.

    LOL - ja o niczym takim nie pisałem, więc może nie "wy".

  • 75. Data: 2013-08-06 22:50:11
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    http://tinyurl.com/m975gjq

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 76. Data: 2013-08-06 22:52:39
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Thu, 11 Jul 2013 23:12:21 +0200, "Yogi\(n\)" <y...@k...pl>
    wrote:

    >Jak stara, czerwona zdarta płyta...

    http://www.overkill.pl/news/2011/color_vinyl_06.jpg - ta była całkiem
    OK.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 77. Data: 2013-08-07 20:02:56
    Od: DJ Abelson(R) <h...@s...org>

    W dniu 2013-07-06 22:14, Deflegmator pisze:
> [...]
    y-generala-jaruzelskiego,5556857,14695210,fotoreport
    az-maly.html

    > Wygląda na jaguara xj, zapewne w wersji l.
    >

    > http://s1.blomedia.pl/autokult.pl/images/2011/09/Jag
    uar-XJ.jpg

    klamki od beemki