  • 21. Data: 2011-09-29 20:19:57
    Temat: Re: z cyklu czyja wina
    Od: wiesiaczek <c...@v...pl>

    megrims wrote:

    > No i c63 nie dojechało do Katowic.
    >
    > http://www.youtube.com/watch?v=q722Zz4_OCs
    >
    > Szkoda całkowita

    Jak to czyja?! Tego co się wpakował!
    Niezachowanie bezpiecznej prędkości, wyprzedzanie z prawej strony...
    Zero wątpliwości :)

    --
    Pozdrawiam - Wiesiaczek

    Ja piję tylko przy dwóch okazjach:
    Gdy są ogórki i gdy ich nie ma

  • 22. Data: 2011-09-29 20:19:58
    Od: "P.B." <p...@w...pl>

    Dnia Thu, 29 Sep 2011 19:53:12 +0200, megrims napisał(a):

    > No i c63 nie dojechało do Katowic.
    >
    > http://www.youtube.com/watch?v=q722Zz4_OCs
    >
    > Szkoda całkowita

    Specjalnie mu wjechałeś i pytasz czyja wina?

    --
    Pozdrawiam,

    Przemek

  • 23. Data: 2011-09-29 20:21:54
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "megrims" <m...@i...pl> napisał w wiadomości news:

    > Łeb mnie napierdala.

    Się nie ma co dziwić, nieźle grzmotnąłeś o poduchę pewnie.
    Idź do lekarza po skierowanie na jakieś prześwietlenia, czy inne
    konsultacje, koniecznie lecz się dłużej niż tydzień, będą podstawy do
    zainkasowania zadośćuczynienia za cierpienia.

  • 24. Data: 2011-09-29 20:22:13
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 29.09.2011 20:15, Cavallino pisze:

    > Kierowca tego BMW z lewego pasa?

    Ja tam zadnego BMW nie widze.
    Gdyby tak nie zapierdalal, to by wyhamowal. I nie na lewym, tylko na
    srodkowym pasie.
    Wyraznie widac, ze ten, w ktorego wjechal, chcial nadrzucic autem, bo
    wjezdzal we wjazd, ktory mial skos w druga strone (pewnie to nie byl
    wjazd, tylko wyjazd) i raczej nie byloby szans tam wjechac z prawego
    pasa bez nadrzucenia albo cofania. Widac, ze zjezdza z lewego na
    srodkowy, zeby sie zmiescic i wkrecic w ten wjazd/wyjazd.
    A z reszta, zaraz ktos to pewnie pokaze na google maps.

  • 25. Data: 2011-09-29 20:22:20
    Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2011-09-29 20:14, megrims pisze:

    > Łeb mnie napierdala. To drugie to MB C220 cdi.
    > Ma OC w Aviva - się zapłaczą. Leasingu zostało 10 rat.
    > A dzisiaj mam urodzinki. Sprawce ukarali mandatem, jego
    > wina bez dyskusji. Policja film zobaczyła to im kopary opadły.
    > Lekki szok pomału przechodzi.

    To w sumie wyszło jeszcze pozytywnie. Kurcze a na pierwszy rzut oka
    wygląda jak BMW 5 E60.
    Połóż się do szpitala mów że masz zawroty, bóle głowy (wstrząśnienie
    pnia mózgu) tego w sumie nie da się stwierdzić czy faktycznie czy
    symulujesz a kolejne "kilka groszy" się uzyska.

    --
    Części do A6 C4 sprzedam
    Lewis

  • 26. Data: 2011-09-29 20:24:23
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 29-09-2011 20:19, megrims pisze:

    > Co do posądzeń o nadmierną prędkość:
    > NIE ZAPIERDALAŁEM. W mieście nie zapierdalam.
    > Jak bym zapierdalał, to bym teraz w szpitalu był,
    > a nie jestem. Przy obiektywie 135 stopni
    > to zawsze wygląda jak byś jechał 300 km/h

    Tia gość wykonuje dziwne manewry, a ty na niego bezmyślnie napierasz.
    Ciągnąłeś 3tonową przyczepę, że z 80 nie wyhamowałeś na tyle żeby nie
    spowodować całki?

    Pozdrawiam
    Paweł

  • 27. Data: 2011-09-29 20:24:42
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Lewis" <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

    > Połóż się do szpitala mów że masz zawroty, bóle głowy (wstrząśnienie pnia
    > mózgu) tego w sumie nie da się stwierdzić czy faktycznie czy symulujesz a
    > kolejne "kilka groszy" się uzyska.

    Wiesz, powinien dać się obejrzeć tak czy tak, bo z głową żartów nie ma, a
    kolega nią zarabia na życie.
    A już szczególnie, że jest możliwość zrobić to na koszt ubezpieczyciela
    przeciwnika, więc nie trzeba się szczypać jakimiś kolejkami czy innym nfz.

  • 28. Data: 2011-09-29 20:26:25
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 29.09.2011 20:19, megrims pisze:
    > W mieście nie zapierdalam.

    http://www.youtube.com/watch?v=nuQf9mf14hA

    No, nie zapierdalasz. LOL!

  • 29. Data: 2011-09-29 20:31:18
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "neoniusz" <n...@j...org> napisał w wiadomości

    > http://www.youtube.com/watch?v=nuQf9mf14hA
    >
    > No, nie zapierdalasz. LOL!

    Ciężko coś na kształt ekspresówki (dwa-trzy pasy w każdą stronę,
    bezkolizyjne skrzyżowania), nazwać miastem.

  • 30. Data: 2011-09-29 20:31:54
    Od: Marek Giżyński <_...@g...pl>

    > Ja tam zadnego BMW nie widze.
    > Gdyby tak nie zapierdalal, to by wyhamowal. I nie na lewym, tylko na

    Gdyby spryciarz nie skręcał ze środkowego w prawo to także nic by się
    nie stało. :) Sorry - ale Twoja argumentacja jest o kant stołu kolego.

    m.