eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyz cyklu co kupic... TSI jest OK?
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 19

  • 11. Data: 2014-12-14 11:00:01
    Temat: Re: z cyklu co kupic... TSI jest OK?
    Od: "Krzychu" <v...@w...pl>

    Użytkownik "Bolko" napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:cfc16dde-0c9b-4297-ba04-527390a9f9fa@go
    oglegroups.com...

    > Umowa jest taka że jak żona mi pozwala to mogę.
    > Warunek musi być w aucie.

    Teraz niby pozwala a później się wyprze i będziesz płacił. Uważaj na to
    proszę!


  • 12. Data: 2014-12-14 11:28:39
    Temat: Re: z cyklu co kupic... TSI jest OK?
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    Dnia Wed, 10 Dec 2014 22:30:35 +0100, Lewis napisał(a):

    > W dniu 2014-12-10 19:18, Krzychu pisze:
    >
    >> Jest szansa na długą i bezawaryjną pracę a następnie odprzedanie za
    >> rozsądne pieniądze przy przebiegu rzędu 160 kkm?
    >
    > Przepraszam 160kkm to wg Ciebie długo?
    > Kurwa kiedyś jak silnik nie zrobił 500kkm uważany był za złom...

    A ilu znasz ludzi którzy kupili samochód w salonie i zrobili nim te
    500.000km? Jaką stanowili część wszystkich tych którzy kupili samochody w
    salonie?

    Bo wiesz... z tego że szósty właściciel cieszy się bezawaryjnością to ani
    koncern, ani pierwszy właściciel (który jest jedynym prawdziwym klientem
    koncernu) nie mieli żadnego zysku, bo pierwszy właściciel pozbywał się i
    tak auta nim to przejechało 150-200tys.

    A po prostu pierwsi właściciele poszli po rozum do głowy i wymagają dziś
    samochodów które będą oszczędne, o dobrych osiągach, a to że rozpadnie się
    to trzeciemu, a nie szóstemu właścicielowi, to im wisi :)

    Bo dziś też się da bez problemu produkować silniki 2.4, o mocy 70KM,
    zużywające 10l/100km, które przejadą milion kilometrów.
    Ja wiem że to byłby przebój wśród szóstych właścicieli, ale na taki silnik
    nie znaleźliby się pierwsi ;)


  • 13. Data: 2014-12-14 12:54:33
    Temat: Re: z cyklu co kupic... TSI jest OK?
    Od: "Krzychu" <v...@w...pl>


    Użytkownik "Tomasz Pyra" napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:1bio6mmf8x6a1.10fjaduw1hlgw.dlg@40tude.
    net...

    > Bo wiesz... z tego że szósty właściciel cieszy się bezawaryjnością to ani
    > koncern, ani pierwszy właściciel (który jest jedynym prawdziwym klientem
    > koncernu) nie mieli żadnego zysku, bo pierwszy właściciel pozbywał się i
    > tak auta nim to przejechało 150-200tys.

    dokładnie tak

    > A po prostu pierwsi właściciele poszli po rozum do głowy i wymagają dziś
    > samochodów które będą oszczędne, o dobrych osiągach, a to że rozpadnie się
    > to trzeciemu, a nie szóstemu właścicielowi, to im wisi :)

    Tylko że czytając testy, fora itp. nie sposób odnieść wrażenia, że TSI pali
    mało tylko na papierze.
    W takiej Octavii czy Golfie kombi spalanie w granicach 8-10 litrów nie
    stanowi problemu, czyli podobnie jak wolnossąca konkurencja.
    To gdzie tu przewaga TSI, skoro do tego ryzyko awarii wzrasta?
    Podsumowując, warto pchać się w TSI? Głównie zależy mi na trwałości,
    spalanie pomijam bo będzie na podobnym poziomie co w wolnossących.
    Bardzo podoba mi się, że w takim Golfie czy Oktavii mogę praktycznie
    dopasować każdy element wyposażenia. Tzn. wybrać z kilku wzorów tapicerek,
    felg, dodatków wyposażenia i taki samochód w tej konfiguracji przyjedzie do
    mnie z fabryki.



  • 14. Data: 2014-12-14 14:53:48
    Temat: Re: z cyklu co kupic... TSI jest OK?
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2014-12-14 11:28, Użytkownik Tomasz Pyra napisał:

    >>> Jest szansa na długą i bezawaryjną pracę a następnie odprzedanie za
    >>> rozsądne pieniądze przy przebiegu rzędu 160 kkm?
    >>
    >> Przepraszam 160kkm to wg Ciebie długo?
    >> Kurwa kiedyś jak silnik nie zrobił 500kkm uważany był za złom...
    >
    > A ilu znasz ludzi którzy kupili samochód w salonie i zrobili nim te
    > 500.000km? Jaką stanowili część wszystkich tych którzy kupili samochody w
    > salonie?
    >
    > Bo wiesz... z tego że szósty właściciel cieszy się bezawaryjnością to ani
    > koncern, ani pierwszy właściciel (który jest jedynym prawdziwym klientem
    > koncernu) nie mieli żadnego zysku, bo pierwszy właściciel pozbywał się i
    > tak auta nim to przejechało 150-200tys.

    Mieli i to poważny, tylko marketoidzi wmawiają idiotom że jest
    inaczej.

    > A po prostu pierwsi właściciele poszli po rozum do głowy i wymagają dziś
    > samochodów które będą oszczędne, o dobrych osiągach, a to że rozpadnie się
    > to trzeciemu, a nie szóstemu właścicielowi, to im wisi :)

    Nie poszli. Dowodem na to znajomy posiadacz pięciodrzwiowego
    wolkswagena z silniczkiem 900cm zdziwiony że nikt tego nie
    chce pd niego odkupić. A taki fajny, niemiecki, nie bity
    i przebieg ma naprawdę niewielki. :-)

    > Bo dziś też się da bez problemu produkować silniki 2.4, o mocy 70KM,
    > zużywające 10l/100km, które przejadą milion kilometrów.
    > Ja wiem że to byłby przebój wśród szóstych właścicieli, ale na taki silnik
    > nie znaleźliby się pierwsi ;)
    >
    I to się zgadza.


    Pozdrawiam


  • 15. Data: 2014-12-14 16:22:58
    Temat: Re: z cyklu co kupic... TSI jest OK?
    Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2014-12-14 11:28, Tomasz Pyra pisze:
    > Dnia Wed, 10 Dec 2014 22:30:35 +0100, Lewis napisał(a):
    >
    >> W dniu 2014-12-10 19:18, Krzychu pisze:
    >>
    >>> Jest szansa na długą i bezawaryjną pracę a następnie odprzedanie za
    >>> rozsądne pieniądze przy przebiegu rzędu 160 kkm?
    >>
    >> Przepraszam 160kkm to wg Ciebie długo?
    >> Kurwa kiedyś jak silnik nie zrobił 500kkm uważany był za złom...
    >
    > A ilu znasz ludzi którzy kupili samochód w salonie i zrobili nim te
    > 500.000km? Jaką stanowili część wszystkich tych którzy kupili samochody w
    > salonie?

    Mam znajomych, którzy w 3lata potrafią trzasnąć 400+ no i te 150kkm to
    jakieś takie bladzieńkie... Co roku kupować nowy samochód?


    --
    Pozdrawiam
    Lewis
    https://www.facebook.com/turbolaabpl


  • 16. Data: 2014-12-14 22:51:43
    Temat: Re: z cyklu co kupic... TSI jest OK?
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 14 Dec 2014 16:22:58 +0100, Lewis napisał(a):
    > W dniu 2014-12-14 11:28, Tomasz Pyra pisze:
    >> Dnia Wed, 10 Dec 2014 22:30:35 +0100, Lewis napisał(a):
    >>> Przepraszam 160kkm to wg Ciebie długo?
    >>> Kurwa kiedyś jak silnik nie zrobił 500kkm uważany był za złom...
    >>
    >> A ilu znasz ludzi którzy kupili samochód w salonie i zrobili nim te
    >> 500.000km? Jaką stanowili część wszystkich tych którzy kupili samochody w
    >> salonie?
    >
    > Mam znajomych, którzy w 3lata potrafią trzasnąć 400+ no i te 150kkm to
    > jakieś takie bladzieńkie... Co roku kupować nowy samochód?

    Przy takim przebiegu ... chyba tak.

    A co oni robia, bo wychodzi ze kierowcy testowi, nic tylko jezdza :-)

    J.


  • 17. Data: 2014-12-14 23:15:50
    Temat: Re: z cyklu co kupic... TSI jest OK?
    Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2014-12-14 22:51, J.F. pisze:
    > Dnia Sun, 14 Dec 2014 16:22:58 +0100, Lewis napisał(a):
    >> W dniu 2014-12-14 11:28, Tomasz Pyra pisze:
    >>> Dnia Wed, 10 Dec 2014 22:30:35 +0100, Lewis napisał(a):
    >>>> Przepraszam 160kkm to wg Ciebie długo?
    >>>> Kurwa kiedyś jak silnik nie zrobił 500kkm uważany był za złom...
    >>>
    >>> A ilu znasz ludzi którzy kupili samochód w salonie i zrobili nim te
    >>> 500.000km? Jaką stanowili część wszystkich tych którzy kupili samochody w
    >>> salonie?
    >>
    >> Mam znajomych, którzy w 3lata potrafią trzasnąć 400+ no i te 150kkm to
    >> jakieś takie bladzieńkie... Co roku kupować nowy samochód?
    >
    > Przy takim przebiegu ... chyba tak.
    >
    > A co oni robia, bo wychodzi ze kierowcy testowi, nic tylko jezdza :-)
    >
    > J.
    >

    Mają różne firmy i zazwyczaj przedstawiciele handlowi tłuką spore
    przebiegi :)


    --
    Pozdrawiam
    Lewis
    https://www.facebook.com/turbolaabpl


  • 18. Data: 2014-12-16 22:18:45
    Temat: Re: z cyklu co kupic... TSI jest OK?
    Od: eracer <e...@i...pl>


    > To gdzie tu przewaga TSI, skoro do tego ryzyko awarii wzrasta?
    > Podsumowując, warto pchać się w TSI? Głównie zależy mi na trwałości,
    > spalanie pomijam bo będzie na podobnym poziomie co w wolnossących.

    polecam jazdę próbną samochodem z silnikiem TSI oraz wolnossącym,
    ostatnio miałem okazję porównać 1.8 TSI 120 KM oraz 1.8 wolnossący 147 KM.
    Jazda była zdecydowanie przyjemniejsza w TSI. Samochód praktycznie od 1500 obr/min
    zaczyna się zbierać. W porównaniu do wolnossącego gdzie trzeba było kręcić powyżej
    3000 obr/min. Co z tego, że ma 147 KM jeśli to jest przy 6400 obr/min. Moment maks.
    180 Nm przy 4400. Wniosek to zupełnie nie jedzie.
    Jeśli bierzemy dynamikę i płynność jazdy, TSI ma ogromną przewagę nad wolnossącym.


  • 19. Data: 2014-12-19 09:30:13
    Temat: Re: z cyklu co kupic... TSI jest OK?
    Od: Bolko <s...@g...com>


    Moje 1,4 w seacie z przed 10 lat pali 8/100 ale ja na A4 max 120 km/h
    Zony 1,4 TSI w skodzie pali mniej niż 8/100 żony auto na A4 max 140 km/h
    Przy czym na A4 robimy maks 300 km/msc
    75% po mieście gdzie predkości są porównywalne

strony : 1 . [ 2 ]


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: