-
X-Received: by 10.140.16.55 with SMTP id 52mr35266qga.31.1418764725692; Tue, 16 Dec
2014 13:18:45 -0800 (PST)
X-Received: by 10.140.16.55 with SMTP id 52mr35266qga.31.1418764725692; Tue, 16 Dec
2014 13:18:45 -0800 (PST)
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!feeder.erje.net
!eu.feeder.erje.net!news.ripco.com!usenet.blueworldhosting.com!feeder01.bluewor
ldhosting.com!peer02.iad.highwinds-media.com!news.highwinds-media.com!feed-me.h
ighwinds-media.com!s7no8196396qap.1!news-out.google.com!r1ni59qat.1!nntp.google
.com!n8no53263qaq.0!postnews.google.com!glegroupsg2000goo.googlegroups.com!not-
for-mail
Newsgroups: pl.misc.samochody
Date: Tue, 16 Dec 2014 13:18:45 -0800 (PST)
In-Reply-To: <m6jtpu$edj$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
Complaints-To: g...@g...com
Injection-Info: glegroupsg2000goo.googlegroups.com; posting-host=79.185.198.231;
posting-account=6DgEsAoAAAB0iOvZKKGNiD8NYuECfjct
NNTP-Posting-Host: 79.185.198.231
References: <m6a2ph$dlh$1@portraits.wsisiz.edu.pl> <m6ae1v$luq$1@node1.news.atman.pl>
<1...@4...net>
<m6jtpu$edj$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
User-Agent: G2/1.0
MIME-Version: 1.0
Message-ID: <f...@g...com>
Subject: Re: z cyklu co kupic... TSI jest OK?
From: eracer <e...@i...pl>
Injection-Date: Tue, 16 Dec 2014 21:18:45 +0000
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
X-Received-Bytes: 2084
X-Received-Body-CRC: 2971460700
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2552349
[ ukryj nagłówki ]
> To gdzie tu przewaga TSI, skoro do tego ryzyko awarii wzrasta?
> Podsumowując, warto pchać się w TSI? Głównie zależy mi na trwałości,
> spalanie pomijam bo będzie na podobnym poziomie co w wolnossących.
polecam jazdę próbną samochodem z silnikiem TSI oraz wolnossącym,
ostatnio miałem okazję porównać 1.8 TSI 120 KM oraz 1.8 wolnossący 147 KM.
Jazda była zdecydowanie przyjemniejsza w TSI. Samochód praktycznie od 1500 obr/min
zaczyna się zbierać. W porównaniu do wolnossącego gdzie trzeba było kręcić powyżej
3000 obr/min. Co z tego, że ma 147 KM jeśli to jest przy 6400 obr/min. Moment maks.
180 Nm przy 4400. Wniosek to zupełnie nie jedzie.
Jeśli bierzemy dynamikę i płynność jazdy, TSI ma ogromną przewagę nad wolnossącym.
Następne wpisy z tego wątku
- 19.12.14 09:30 Bolko
Najnowsze wątki z tej grupy
- światła znów wlączyli
- nie lekceważ termostatu
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
- nie chcem ale muszem zapytać
- test dokładności wskazań zużycia paliwa/energii przez komputery pokładowe (ADAC)
- jak to na autostradzie
- Leapmotor T03 Tak powinna wyglądać elektryfikacja
- Tak się sprzedają elektryczne woldzwageny ;-)
- Akumulator do Hyundai
- Rambo 2024. Co z radio-stopem
Najnowsze wątki
- 2024-12-15 (ino)wrocław
- 2024-12-15 Obcinaczki z łapaczem
- 2024-12-14 światła znów wlączyli
- 2024-12-14 nie lekceważ termostatu
- 2024-12-14 numer 112
- 2024-12-14 Pendrive, ale dysk
- 2024-12-12 Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- 2024-12-13 termostat do lodowki
- 2024-12-13 Gdańsk => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-13 Warszawa => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-12-13 Poznań => Employer Branding Specialist <=
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2024-12-13 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-13 Gdańsk => Programista Full Stack .Net <=