-
X-Received: by 10.140.16.55 with SMTP id 52mr35266qga.31.1418764725692; Tue, 16 Dec
2014 13:18:45 -0800 (PST)
X-Received: by 10.140.16.55 with SMTP id 52mr35266qga.31.1418764725692; Tue, 16 Dec
2014 13:18:45 -0800 (PST)
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!feeder.erje.net
!eu.feeder.erje.net!news.ripco.com!usenet.blueworldhosting.com!feeder01.bluewor
ldhosting.com!peer02.iad.highwinds-media.com!news.highwinds-media.com!feed-me.h
ighwinds-media.com!s7no8196396qap.1!news-out.google.com!r1ni59qat.1!nntp.google
.com!n8no53263qaq.0!postnews.google.com!glegroupsg2000goo.googlegroups.com!not-
for-mail
Newsgroups: pl.misc.samochody
Date: Tue, 16 Dec 2014 13:18:45 -0800 (PST)
In-Reply-To: <m6jtpu$edj$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
Complaints-To: g...@g...com
Injection-Info: glegroupsg2000goo.googlegroups.com; posting-host=79.185.198.231;
posting-account=6DgEsAoAAAB0iOvZKKGNiD8NYuECfjct
NNTP-Posting-Host: 79.185.198.231
References: <m6a2ph$dlh$1@portraits.wsisiz.edu.pl> <m6ae1v$luq$1@node1.news.atman.pl>
<1...@4...net>
<m6jtpu$edj$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
User-Agent: G2/1.0
MIME-Version: 1.0
Message-ID: <f...@g...com>
Subject: Re: z cyklu co kupic... TSI jest OK?
From: eracer <e...@i...pl>
Injection-Date: Tue, 16 Dec 2014 21:18:45 +0000
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
X-Received-Bytes: 2084
X-Received-Body-CRC: 2971460700
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2552349
[ ukryj nagłówki ]
> To gdzie tu przewaga TSI, skoro do tego ryzyko awarii wzrasta?
> Podsumowując, warto pchać się w TSI? Głównie zależy mi na trwałości,
> spalanie pomijam bo będzie na podobnym poziomie co w wolnossących.
polecam jazdę próbną samochodem z silnikiem TSI oraz wolnossącym,
ostatnio miałem okazję porównać 1.8 TSI 120 KM oraz 1.8 wolnossący 147 KM.
Jazda była zdecydowanie przyjemniejsza w TSI. Samochód praktycznie od 1500 obr/min
zaczyna się zbierać. W porównaniu do wolnossącego gdzie trzeba było kręcić powyżej
3000 obr/min. Co z tego, że ma 147 KM jeśli to jest przy 6400 obr/min. Moment maks.
180 Nm przy 4400. Wniosek to zupełnie nie jedzie.
Jeśli bierzemy dynamikę i płynność jazdy, TSI ma ogromną przewagę nad wolnossącym.
Następne wpisy z tego wątku
- 19.12.14 09:30 Bolko
Najnowsze wątki z tej grupy
- Tak wiem.... To oczywiste ale jak oni dzisiaj dziadują na materiale
- Echhhhhh. Marzy mi się SWAP Audi A2 z 1.8 T ;-)
- Dyrektor Toyoty miał rację. Elektryki to ślepa uliczka
- spalinki
- Odśnieżanie samochodu(1)
- wpadłem kołem w dziurę nocusz zdarza się
- Nigdy
- Odśnieżanie samochodu
- PV teraz
- Czy chodzenie jest ekologiczne?
- skurwiałe miasto
- e-paper
- Ściemniacze na parkingach
- kilka pytań o klimę
- genialny pomysł
Najnowsze wątki
- 2025-03-02 Tusk idzie na rekord deportacji po 1989 [Będzie popyt na prawników]
- 2025-03-01 Obywatel telefonuje 112 lub 986
- 2025-03-01 detektyw (?) Rutkowski działał jako prasa
- 2025-03-01 "Policjant został ujęty obywatelsko..."
- 2025-03-01 zatrzymanie zbyszka maja
- 2025-03-01 Warszawa => Expert Recruiter 360 <=
- 2025-03-01 Chrzanów => NodeJS Developer <=
- 2025-03-01 Warszawa => Gen AI Engineer <=
- 2025-03-01 Wrocław => Konsultant wdrożeniowy Comarch XL/Optima (Księgowość i
- 2025-03-01 Kraków => Technical Team Leader (Clojure, Java) <=
- 2025-03-01 Zrobił TV OLED z TV LCD
- 2025-03-01 Gdynia => Sales Executive / KAM <=
- 2025-03-01 Błonie => Sales Specialist <=
- 2025-03-01 Ryga => Konsultant Wdrożeniowy Comarch XL/Optima (Księgowość i Kad
- 2025-03-01 Żerniki => Dyspozytor Międzynarodowy <=