-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!wsisiz.edu.pl!.POSTED!not-for-mail
From: "Krzychu" <v...@w...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: z cyklu co kupic... TSI jest OK?
Date: Sun, 14 Dec 2014 12:54:33 +0100
Organization: http://www.wit.edu.pl
Lines: 28
Message-ID: <m6jtpu$edj$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
References: <m6a2ph$dlh$1@portraits.wsisiz.edu.pl> <m6ae1v$luq$1@node1.news.atman.pl>
<1...@4...net>
NNTP-Posting-Host: 93-181-186-92.internetia.net.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: portraits.wsisiz.edu.pl 1418558078 14771 93.181.186.92 (14 Dec 2014 11:54:38
GMT)
X-Complaints-To: a...@w...edu.pl
NNTP-Posting-Date: Sun, 14 Dec 2014 11:54:38 +0000 (UTC)
In-Reply-To: <1...@4...net>
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
Importance: Normal
X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 16.4.3528.331
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V16.4.3528.331
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2551999
[ ukryj nagłówki ]
Użytkownik "Tomasz Pyra" napisał w wiadomości grup
dyskusyjnych:1bio6mmf8x6a1.10fjaduw1hlgw.dlg@40tude.
net...
> Bo wiesz... z tego że szósty właściciel cieszy się bezawaryjnością to ani
> koncern, ani pierwszy właściciel (który jest jedynym prawdziwym klientem
> koncernu) nie mieli żadnego zysku, bo pierwszy właściciel pozbywał się i
> tak auta nim to przejechało 150-200tys.
dokładnie tak
> A po prostu pierwsi właściciele poszli po rozum do głowy i wymagają dziś
> samochodów które będą oszczędne, o dobrych osiągach, a to że rozpadnie się
> to trzeciemu, a nie szóstemu właścicielowi, to im wisi :)
Tylko że czytając testy, fora itp. nie sposób odnieść wrażenia, że TSI pali
mało tylko na papierze.
W takiej Octavii czy Golfie kombi spalanie w granicach 8-10 litrów nie
stanowi problemu, czyli podobnie jak wolnossąca konkurencja.
To gdzie tu przewaga TSI, skoro do tego ryzyko awarii wzrasta?
Podsumowując, warto pchać się w TSI? Głównie zależy mi na trwałości,
spalanie pomijam bo będzie na podobnym poziomie co w wolnossących.
Bardzo podoba mi się, że w takim Golfie czy Oktavii mogę praktycznie
dopasować każdy element wyposażenia. Tzn. wybrać z kilku wzorów tapicerek,
felg, dodatków wyposażenia i taki samochód w tej konfiguracji przyjedzie do
mnie z fabryki.
Następne wpisy z tego wątku
- 14.12.14 14:53 RadoslawF
- 14.12.14 16:22 Lewis
- 14.12.14 22:51 J.F.
- 14.12.14 23:15 Lewis
- 16.12.14 22:18 eracer
- 19.12.14 09:30 Bolko
Najnowsze wątki z tej grupy
- kupujmy części
- OT musk
- Elektryfikacja w ODWROCIE
- wodor
- Zgromadzenie użytkowników pojazdów :-)
- Test - nie czytać
- Nowa ładowarka Moya a Twizy -)
- Pomoc dla Filipa ;)
- znowu kradno i sie nie dzielo
- Zieloni oszuchiści
- Zniknął list gończy za "Frogiem". Frog się nam odnalazł?
- zawsze parkuj tyłem do ulicy
- nie będzie naprawy pod blokiem?
- korytarz zycia
- serce boli
Najnowsze wątki
- 2025-01-31 Warszawa => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, AWS
- 2025-01-31 Warszawa => Full Stack .Net Engineer <=
- 2025-01-31 Warszawa => Programista Full Stack (.Net Core) <=
- 2025-01-31 Gdańsk => Programista Full Stack .Net <=
- 2025-01-31 Bieruń => Team Lead / Tribe Lead FrontEnd <=
- 2025-01-31 Błonie => Administrator systemów <=
- 2025-01-31 Duńskie precedensy w sprawie odsprzedawania terytoriów USA [Wyspy Dziewicze (1917)]
- 2025-01-31 Gdańsk => Specjalista ds. Sprzedaży <=
- 2025-01-31 Katowice => Key Account Manager (ERP) <=
- 2025-01-31 kupujmy części
- 2025-01-30 pogromca ksiezy
- 2025-01-30 Warszawa => Data Engineer (Tech Lead) <=
- 2025-01-30 Czy WYNIESIENIE UE-posła Brauna z sali obrad UE-parlamentu stanowiło naruszenie jego immunitetu i godności?
- 2025-01-30 drukarka potrzebna
- 2025-01-30 Warszawa => QA Engineer (Quality Assurance) <=