  • 31. Data: 2011-06-05 12:48:19
    Temat: Re: xantia vs xsara
    Od: "Wojciech Smagowicz [ZIWK]" <w...@o...pl>

    W dniu 2011-06-05 12:10, McRella pisze:

    > a co sądzisz o tym aucie? ==>
    > http://otomoto.pl/citroen-xsara-exclusive-C19158625.
    html

    Drzwi pasażera: - nie pasują, rdza pod uszczelką szyby przy tylnej krawędzi.
    Wymaga DOKŁADNEGO sprawdzenia tej strony - łącznie z progiem!
    Klapa bagażnika dolna krawędź i prawe tylne światło - też do sprawdzenia.

    Reszta jakoś nie nasuwa wątpliwości na pierwszy rzut oka.

    --
    Wojciech Smagowicz

  • 32. Data: 2011-06-05 14:11:19
    Od: Sklavin <s...@g...pl>

    Dnia Sat, 04 Jun 2011 20:09:19 +0200, McRella napisał(a):

    > Różnią się tylko zawieszeniem, czy czymś więcej, jedna jest kontynuacją
    > BX druga ZX. Co wybrać, zwłaszcza jeśli chcę kupić kombi?

    Xsantii nie znam ale przez 3 lata jeździłęm Xarą Break z 1999 z motorem 1.6
    8V. Była nieco wołowata ale dało sie przeżyć. Przez 80 tys. km zawidła mnie
    dwa razy - raz padł alternator drugi raz paskudnie urwał się tłumik
    uniemożliwiąjac dalszą jazdę. Ten drugi raz to z mojej winy - zbyt długi
    czas ignorowałem wyraźne sygnały dźwiękowe auta, że ingerencja jest
    wymagana :-) Jakby miała klimę pewnie zostawiłym ją jeszcze na 2-3 lata dla
    żony.

  • 33. Data: 2011-06-05 14:49:11
    Od: venioo <p...@o...eu>

    W dniu 2011-06-05 09:29, AL pisze:

    > Xsara tez tak ma - zreszta jak wiekszosc francuzow
    > W C5 spieprzyli sprawe...

    > Mnie sie to rozwiazanie nadal podoba

    Podobalo, bo nigdy nie musialem kola zmieniac. Pewnie jak bym musial w
    deszczowa pogode to wyciagac kladac sie na glebie to bym mial
    diametralnie inne zdanie ;)
    No ale albo plaska podloga albo... ;)

    --
    venioo
    GG:198909

  • 34. Data: 2011-06-05 14:52:28
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Sun, 05 Jun 2011 14:49:11 +0200, venioo napisał(a):

    > Podobalo, bo nigdy nie musialem kola zmieniac. Pewnie jak bym musial w
    > deszczowa pogode to wyciagac kladac sie na glebie to bym mial
    > diametralnie inne zdanie ;)

    Oczywiście, w końcu wszyscy wiedzą, że w deszczową pogodę to przebite
    będzie się świeciło czystością i pachniało fiołkami, prawda?
    Akurat, żeby je wciskać np. pod walizki. Normalnie o niczym innym nie
    marzę.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Zapytaj, czy mógłby tego nie robić.

  • 35. Data: 2011-06-05 14:52:34
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Sun, 05 Jun 2011 14:49:11 +0200 osobnik zwany venioo
    wystukał:

    > Podobalo, bo nigdy nie musialem kola zmieniac. Pewnie jak bym musial w
    > deszczowa pogode to wyciagac kladac sie na glebie to bym mial
    > diametralnie inne zdanie ;)

    ale po co się kłaść na glebie? to koło się bardzo dobrze wyjmuje i do
    tego nie musisz wywalać wszystkiego z bagażnika.

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 36. Data: 2011-06-05 14:57:01
    Od: McRella <y...@o...pl>

    Żadnej legendarnej

  • 37. Data: 2011-06-05 15:06:41
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sun, 05 Jun 2011 14:49:11 +0200, venioo wrote:

    >Podobalo, bo nigdy nie musialem kola zmieniac. Pewnie jak bym musial w
    >deszczowa pogode to wyciagac kladac sie na glebie to bym mial
    >diametralnie inne zdanie ;)
    >No ale albo plaska podloga albo... ;)

    Przeciez wiele samochodow ma kolo w srodku i plaska podloge.

    Roznica jest calkiem inna - doswiadczony uzytkownik cytryny wyciaga z
    bagaznika fartuch, dlugie rekawice, zmienia kolo, sciaga rekawice,
    fartuch i jest czysty.

    Pechowiec z innego modelu musi wywalic bagaze na deszcz w bloto,
    zmienia kolo, wklada ublocone do bagaznika ... i oczywiscie sam tez
    jest brudny, bo fartucha nie wozi :-)

    J.

  • 38. Data: 2011-06-05 15:34:27
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Sun, 05 Jun 2011 14:57:01 +0200, McRella napisał(a):

    > facet pisze o wymianie dwumasy :]

    czyli koła pasowego, to jest właśnie źródło urban legends o wysokich
    kosztach eksploatacji diesla wśród idiotów.
    Usłyszy taki jeden z drugim o wymianie koła dwumasowego, zamiast ceny koła
    pasowego (~170 zł) dośpiewa sobie wymianę dwumasowego koła zamachowego i to
    jeszcze zamiast ceny koła do HDi (~1200 za nowy oryginał) policzą sobie
    cenę koła do swojej teutońskiej padliny (1300-2800) i już urban legend
    gotowa.
    Tymczasem ten silnik ma klasyczne koło zamachowe z jednego kawałka metalu,
    które można zepsuć jedynie fleksą. Albo bezmózgą namiastką mechanika.

  • 39. Data: 2011-06-05 15:35:37
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Sun, 05 Jun 2011 15:06:41 +0200, J.F. napisał(a):

    > Roznica jest calkiem inna - doswiadczony uzytkownik cytryny wyciaga z
    > bagaznika fartuch, dlugie rekawice, zmienia kolo, sciaga rekawice,
    > fartuch i jest czysty.

    Przy czym inteligentnemu użytkownikowi wystarczą w zupełności rękawice.

  • 40. Data: 2011-06-05 15:56:40
    Od: McRella <y...@o...pl>

    W dniu 2011-06-05 15:34, Waldek Godel pisze:

> [...]
    > Tymczasem ten silnik ma klasyczne koło zamachowe z jednego kawałka metalu,
    > które można zepsuć jedynie fleksą. Albo bezmózgą namiastką mechanika.

    czyli ludzie mylą koło pasowe z zamachowym, myląca jest ta "dwumasa".