  • 1. Data: 2011-06-04 20:26:15
    Temat: Pozdrowienia dla brązowego Nissan Almera ...
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    ... widzianego w Sosnowcu Milowicach na parkingu Reala po południu. Nie
    miałem czym pozdrowić a i sam oklejony nie jestem :/

  • 2. Data: 2011-06-04 22:36:28
    Temat: Re: Pozdrowienia dla brązowego Nissan Almera ...
    Od: "dremka" <d...@z...gazeta.pl>

    Sebastian Biały <h...@p...onet.pl> napisal:

    > ... widzianego w Sosnowcu Milowicach na parkingu Reala po południu.
    > Nie miałem czym pozdrowić a i sam oklejony nie jestem :/

    No to musimy sie okleic i spotkac na tym parkingu ;-). Tez kiedys widzialem
    ta Almerke...

    --
    Pozdrowienia,
    dremka

  • 3. Data: 2011-06-05 10:14:33
    Od: "Alexy" <a...@o...com.pl>

    Użytkownik "dremka" <d...@z...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > No to musimy sie okleic i spotkac na tym parkingu ;-). Tez kiedys
    > widzialem ta Almerke...

    Matko, czy to już jest najazd klonów, że maszyny wzajemnie się pozdrawiają?
    :)