  • 81. Data: 2011-06-06 15:42:10
    Temat: Re: xantia vs xsara
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Mon, 6 Jun 2011 11:21:08 +0200, Javelin napisał(a):

    > Co nie zmienia faktu iż zdanie "...Lift nie zmienił rozmiarów auta,
    > więc bagażnika też nie...." jest błędne :D

    Pytanie pomocnicze - jak kupisz w sekszopie półmetrowego kindybała i
    przykleiszy go z przodu do zderzaka, czym w efekcie radykalnie zmienisz
    rozmiary samochodu, to o ile się zwiększy pojemność bagażnika?

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Zapytaj, czy mógłby tego nie robić.

  • 82. Data: 2011-06-06 15:51:28
    Od: "CeSaR" <a...@m...com>

    > Pytanie pomocnicze - jak kupisz w sekszopie półmetrowego kindybała i
    > przykleiszy go z przodu do zderzaka, czym w efekcie radykalnie zmienisz
    > rozmiary samochodu, to o ile się zwiększy pojemność bagażnika?

    Czyjego bagażnika? Bo to wazne...

    :-)

  • 83. Data: 2011-06-06 22:31:39
    Od: " BrunoJ" <b...@N...gazeta.pl>

    McRella <y...@o...pl> napisał(a):

    > Różnią się tylko zawieszeniem, czy czymś więcej, jedna jest kontynuacją
    > BX druga ZX. Co wybrać, zwłaszcza jeśli chcę kupić kombi?
    Musisz sobie odpowiedziec na pytanie czy chcesz miec fajniejsze choc troche
    bardziej oryginalne auto jakim jest Xantia - naprawde znakomita wiekszosc
    uzytkownikow jest zadowolona. Czy tez wolisz auto bardziej 'normalne', ktore
    pewnie bedzie latwiej sprzedac, latwiej znalesc polski egzemplarz ze znosna
    historia, rocznikowo ciut mlodsze (tutaj sredni bym sie sugerowal - wieksze
    auta lepiej znosza wiek).
    Ja kiedys dawno temu stojac przed takim dylematem (ZX czy Xantia) kupilem ZXa.
    tyle ze wtedy z danego rocznika ZX byl od Xantii ze 20% tanszy. Teraz mam
    wrazenie ze Xantia z danego rocznika jest 20% tansza od Xsary, na dodatek
    Xsare mozna kupic wyraznie mlodsza niz Xantie.
    Nie napisales na czym ci zalezy w aucie, wiec dostales duzo dywagacji
    ogolnych. A auto do czegos sluzy. I czesto nie ma znaczenia czy kombi bedzie
    ciut wieksze czy mniejsze. Podobnie ja nie zawsze ma kluczowe znaczenie czy
    bedzie 5cm wiecej na nogi czy mniej - niby wiecej=lepiej, ale czasem krotsze
    auto lepiej sie parkuje itp itd.

    powodzenia
    --
    Bruno, Bydg
    Citroeny stare i nowe

  • 84. Data: 2011-06-08 00:45:10
    Od: "Michał" <n...@l...spamu.pl>

    Użytkownik " BrunoJ" <b...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    >Oczywiscie nowoczesniejsze silniki (to akurat wazne).

    Podstawowy 1.4 jest dokładnie takie sam w Xasra i ZX

    Pozdro.

  • 85. Data: 2011-06-08 00:50:54
    Od: "Michał" <n...@l...spamu.pl>

    Użytkownik "A.K." <a...@n...secretkey.eu> napisał w wiadomości

    > Sprawna - nie popsuta przez troglodytów - potrafi dostarczyć niezłych
    > wrażeń, sprawia wrażenie samochodu który zaprzecza prawom fizyki.

    Activa nie miałem ale kilka razy miałem okazję prowadzić.. aż się nie
    chciało z ronda zjeżdżać.. coś niesamowitego!

    Pozdro.