  • 1. Data: 2010-01-04 15:14:09
    Temat: [x-post] Bezprzewodowy internet w Krakowie
    Od: ks <s...@g...com>

    Witam,

    Zastanawiam sie nad wykupieniem bezprzewodowego internetu u ktoregos z
    operatorow komorkowych - Erze, Playu czy innym Orange'u. Priorytet to
    niezawodność - predkosci nie musza byc powalajace, grunt zeby dzialal
    bez zwiech w obie strony (dl/ul).

    Wiadomo, ze dzialanie takiego netu zalezy od sieci/stacji/pogody...
    Jak wyglada sytuacja z bezprzewodowym netem w Krakowie (np. na
    Ruczaju) i okolicach? Moze ktos uzywa i moglby sie wypowiedziec?

    Czy ktorys z operatorow daje mozliwosc przetestowania dzialania np.
    pare dni (najlepiej za darmo)? Z tego co pamietam, Plus mial cos
    takiego, ale bylo to dawno i pewnie juz nieprawda.

    Z gory dzieki za odpowiedz,
    Kuba

  • 2. Data: 2010-01-04 15:32:57
    Temat: Re: [x-post] Bezprzewodowy internet w Krakowie
    Od: Piotr M <x...@x...xx>

    W dniu 04-01-2010 16:14, ks pisze:

    > Priorytet to
    > niezawodność - predkosci nie musza byc powalajace, grunt zeby dzialal
    > bez zwiech w obie strony (dl/ul).

    No i zapomnij o ściąganiu np wielu filmów :)

    Z Playa od pół roku codziennie korzystam w okolicach Galerii Krakowskiej
    i pl. Boh. Getta, zawsze działał, transfer często 100KB/s.

    > Wiadomo, ze dzialanie takiego netu zalezy od sieci/stacji/pogody...

    Myślę że od obciążenia nadajnika.

    > Czy ktorys z operatorow daje mozliwosc przetestowania dzialania np.
    > pare dni (najlepiej za darmo)? Z tego co pamietam, Plus mial cos
    > takiego, ale bylo to dawno i pewnie juz nieprawda.

    Najlepiej weź sobie pierw na kartę (prepaid) i sprawdź u siebie i sam
    wtedy ocenisz.

    --
    pzdr, Piotr M

    "Najczęstsze kłamstwo w Internecie?
    - Szukałem, ale nie znalazłem."

  • 3. Data: 2010-01-04 16:31:48
    Temat: Re: Bezprzewodowy internet w Krakowie
    Od: tall_30 <s...@g...com>

    Ja wziałem Playa półroku temu na 7 dni i zrezygnowałem (chciałem
    przejść na prepaida) bezkosztowo.
    Tydzień później zadzownił gość z Playa z lepszymi warunkami.

  • 4. Data: 2010-01-04 16:34:01
    Od: "-- STOP.PL -- Marcin" <n...@p...maila.pl>

    Korzystalem z netu w Plusie a obecnie w Erze. Nie mialem problemu z
    zadnym z nich. Co do Ruczaju to akurat tutaj jest miejscami kiepsko z
    zasiegiem (wszystkich sieci).

  • 5. Data: 2010-01-04 17:24:41
    Od: dzk3 <d...@i...pl>

    Witam

    On 4 Sty, 16:14, ks <s...@g...com> wrote:
    > Witam,
    >
    > Zastanawiam sie nad wykupieniem bezprzewodowego internetu u ktoregos z
    > operatorow komorkowych - Erze, Playu czy innym Orange'u.....

    Nie wiem jak Era i Orange, ale Play oferuje internet w technologii
    UMTS i wyższych, a co za tym idzie mają dość ograniczony zasięg.
    Jeżeli twój modem na to pozwoli, to w Plusie możesz jeszcze skorzystać
    z EDGE i GPRS, co oznacza że masz internet w zasadzie wszędzie tam,
    gdzie zasięg telefoniczny. Dla EDGE transfer w granicach 100 - 200 kb/
    s, GPRS to 30 - 40 kb/s.
    Tu: http://mapa.szukacz.pl/ masz opcję pokazywania stacji bazowych GSM/
    UMTS.
    Pozdrawiam

  • 6. Data: 2010-01-04 21:40:32
    Od: Diseq <a...@w...pl>

    W dniu 2010-01-04 18:24, dzk3 pisze:
> [...]
    > z EDGE i GPRS, co oznacza że masz internet w zasadzie wszędzie tam,
    > gdzie zasięg telefoniczny. Dla EDGE transfer w granicach 100 - 200 kb/

    Zobacz tu
    http://mapa.btsearch.pl/gps/ll/50.07427037115726,20.
    023956298828125/z/12

  • 7. Data: 2010-01-04 22:16:05
    Od: iwanos <i...@6...pl>

    -- STOP.PL -- Marcin pisze:
    > Korzystalem z netu w Plusie a obecnie w Erze. Nie mialem problemu z
    > zadnym z nich. Co do Ruczaju to akurat tutaj jest miejscami kiepsko z
    > zasiegiem (wszystkich sieci).

    ciągłeś pornosy ?

  • 8. Data: 2010-01-05 09:25:20
    Od: Stan Zapalny <s...@n...am>

    ks pisze:
> [...]
    > operatorow komorkowych - Erze, Playu czy innym Orange'u. Priorytet to
    > niezawodność - predkosci nie musza byc powalajace, grunt zeby dzialal

    przyznam, że nie wiem jak chodzi w Krakowie, ale w 3Mieście nieźle.
    A co? A iPlus

  • 9. Data: 2010-01-05 09:30:43
    Od: betonowy janusz <b...@b...pl>

    iwanos pisze:

    > ciągłeś pornosy ?

    i to pewnie pedo

  • 10. Data: 2010-01-05 11:22:28
    Od: "-- STOP.PL -- Marcin" <n...@p...maila.pl>

    > ciągłeś pornosy ?

    Oczywiscie. Ten z twoja matka byl najlepszy.

    --
    STOP.PL - serwis tylko dla kierowców.
    Pierwszy system zliczania punktów drogowych online.