  • 1. Data: 2010-01-04 11:20:23
    Temat: Sciphone i9+++ konfiguracja MMS?
    Od: McRella <j...@m...eu>

    Witam.
    Ręce mi już opadają, nie daję rady skonfigurować MMS w powyższym
    aparacie. Bardzo proszę o nie pisanie uwag np jaki to chiński badziew i
    marna podróbka iPhone itp bo taki mi wystarcza. Jeśli ktoś może mi pomóc
    jak skonfigurować MMS pod Playa i GaduAir, (bardziej zależy mi na GG) to
    z góry dziękuję :)

  • 2. Data: 2010-01-04 11:38:28
    Temat: Re: Sciphone i9+++ konfiguracja MMS?
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    McRella pisze:
> [...]
    > marna podróbka iPhone itp bo taki mi wystarcza. Jeśli ktoś może mi pomóc
    > jak skonfigurować MMS pod Playa i GaduAir, (bardziej zależy mi na GG) to

    Wyslac z automatyczne konfigurowaczki webowej prosciej sie nie da.
    Tak wiem Nokia ... cokolwiek na S40 bedzie jak znalazl.