  • 61. Data: 2010-08-01 11:39:59
    Temat: Re: [wyżalam się] jakiego 'pecha' ma warsiawiak w miedzyzdrojach
    Od: Bydlę <bydl?@bydl?.pl>

    On 2010-08-01 09:27:07 +0200, Piotr Wasil <a...@n...www> said:

    > Ja nie wiem co to korki, jezdze do roboty z Ursynowa na Prage. Korki sa
    > zawsze w druga strone :P

    :-)
    To prawda.
    Mieć pracę we właściwej dzielnicy i człowiek jest nawet parę godzin
    dziennie do przodu.

    --
    Bydlę

  • 62. Data: 2010-08-01 15:18:34
    Od: Michał Gut <m...@w...pl>

    > A mialem Ciebie za normalnego, inteligentnego goscia - czyzby socjopata?
    > Proponuje zaczac sie leczyc, takie obsesje moge przerodzic sie w cos
    > powazniejszego!

    socjopata nie jestem, po prostu takie rozwiazanie imo byloby skuteczne.
    patrz np post megrimsa gdzie opluli mu samochod. ludzie zwracaja uwage na
    tablice i tyle.

  • 63. Data: 2010-08-01 15:23:26
    Od: Michał Gut <m...@w...pl>

    > Ale na widok Zagrożenia Katastrofą W Ruchu Drogowym Spowodowanego Przez
    > Oślepianie Kierowców zawsze staje się na hamulcu.
    > Ot, po prostu...

    unikam gwaltownego hamowania, mam za dobre hamulce a w poprzednim juz 3 razy
    mialem inny samochod w bagazniku a jeden uciekal w bok. Wiec jak widze jak
    ktos mi lezy na zderzaku to staram sie hamowac mozliwie najlagodniej nawet
    kosztem odstepu przed samochodem przede mna. ten przede mna byl tez
    zaskoczony bo nie nacisnal hamulca przy blysku tylko chwile po tem i tylko
    to bylo klepnięcie w pedał

  • 64. Data: 2010-08-01 15:31:12
    Od: Michał Gut <m...@w...pl>

    > To mandat się należy jak psu micha.

    to wiem :) ale nie znaczy ze nie moglem tego uniknac:)

    > 0,3 sekundy to przeciętny czas reakcji.
    > Dodaj pół sekundy na stanięcie na hamplu.
    > Powinieneś móc wyhamować z tych obstawianych 75. :-)

    pewnie tak ale jak znam zycie to samochod za mna wpakowalby mi sie w kufer -
    to juz wole dostac 300pln mandatu anizeli mialby mi ktos wpakowac sie w
    samochod nawet jakby to bylo z jego oc (a w tym wypadku by tak bylo) to
    klopoty z tym zwiazane nie sa warte 300

    > E tam.
    > Boli tylko pierwsza rysa.
    > Potem człowiek lekko obojętenieje.

    rys mam sporo - boleje bardziej nad ta antena i ciagiem zdarzen za nia

    > Ale ja przyczepiłbym się tych 10 metrów (jeśli mierzyłeś jak mierniczy,
    > nie jak facet chwalący się długością ;-)).
    > Bo radar winien wtedy stać tak, by mierzyć od znaku, nie dalej.
    > A to oznacza dość konkretny kąt ustawienia, którego pewnie (jak znam SM)
    > nie było...

    ale to bylo tak ze radar stal przed znakiem i mierzyl predkosc przed
    znakiem.
    znak bylo doskonale widac ale tego kubla nie (jeszcze jakis kolorek
    zgnilozielony coby sie dobrze maskowal)

    > No i albo radar był w koszu - mandat do kosza, albo był to radar w
    > obudowie podobenj do kosza - wtedy wracamy do metrów.

    mial duza czerwona szybke i druga wyzej czy nizej ciemniejsza
    nie byl to taki kubel komunalny raczej tylko przypominajacy go urzadzenie.
    Widzialem na trojnogach ale nie w takich kublach.

  • 65. Data: 2010-08-01 15:38:57
    Od: Michał Gut <m...@w...pl>

    > A skąd wiesz, że złapał i skąd wniosek, że CB by pomogło?

    byl blysk czerwony
    a cb by mi pomoglo bo bym zostal ostrzezony

    > Aha - to CB ma być panaceum na ograniczenia prędkości...

    poza znajdowaniem drogi, objazdow i dowiadywania sie o korki informacje o
    patrolach, fotoradarach itd sa dla mnie owym panaceum.
    uwazam ze ograniczenia w wiekszosci przypadkow sa nieadekwatne do drogi i ze
    normalny ruch w okolicach 70-90 na ograniczeniu do 60 czy 100-120 na
    ograniczeniu do 90 jest ok. jak samochod jest sprawny technicznie to
    spokojnie poradzi sobie z hamowaniem z takich predkosci.
    sztandarowym przykladem jest droga dwujezdniowa, po dwa pasy na kazda
    jezdnie z konstancina do warszawy (z 10km) gdzie ograniczenie jest do 60
    kmph.....
    zeby nie sklamac na tym odcinku sa ze 3 skrzyzowania ze swiatlami, oddalona
    o kilka metrow - z 10 moze sciezka rowerowa od jezdni i brak ruchu pieszych.

    co do jezdzenia - zniechecilem sie do zachodniego wybrzeza. faktycznie
    lepiej jechac do blizszego władysławowa czy moze faktycznie sprobowac
    wyjechac samodzielnie do chorwacji czy grecji czy włoch(ktos tam kiedys
    reklamowal fenomenalne widoki i serpentyny gorskie).

    sir

  • 66. Data: 2010-08-01 18:42:07
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    Dnia 2010-07-31 18:16, *Cavallino* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby
    odpisać:

    > Widać dawno w Chorwacji nie byłeś.

    Kwatery tańsze - reszta do przeżycia. W przyszłym roku planuję (ponownie
    :) ).

    Pozdrawiam - Mirek
    President Herbert *old* on board :)
    kolczan( a t )dronet(kropek) p l

  • 67. Data: 2010-08-01 19:09:00
    Od: Bydlę <bydl?@bydl?.pl>

    On 2010-08-01 15:23:26 +0200, Michał Gut
    <m...@w...pl> said:

    > unikam gwaltownego hamowania,

    Zabijesz np. kogoś, by oszczędzić część wymiennią i zużywalną w aucie?

    > mam za dobre hamulce a w poprzednim juz 3 razy mialem inny samochod w
    > bagazniku a jeden uciekal w bok. Wiec jak widze jak ktos mi lezy na
    > zderzaku to

    ...zapalając światła stopu, włączając hamulec ręczny, a czasem
    gwałtownie hamując - uczymy prawidłowego odstępu.
    A jeśli nie pomaga - puszczamy idiotę do przodu, nie wykluczając
    telefonu na policję, że jakiś - ani chybi pijany - jedzie, bo za blisko.

    > ten przede mna byl tez zaskoczony bo nie nacisnal hamulca przy blysku
    > tylko chwile po tem i tylko to bylo klepnięcie w pedał

    Ale winieneś najpierw zareagować na błysk urządzenia stwarzającego
    zagrożenie...
    :-)

    --
    Bydlę

  • 68. Data: 2010-08-01 19:11:41
    Od: Bydlę <bydl?@bydl?.pl>

    On 2010-08-01 15:31:12 +0200, Michał Gut
    <m...@w...pl> said:

    > le to bylo tak ze radar stal przed znakiem i mierzyl predkosc przed znakiem.

    Jeśli tak było, to miałeś do czynienia z przestępcami - jak nic foto i
    telefon na policję.

    > mial duza czerwona szybke i druga wyzej czy nizej ciemniejsza
    > nie byl to taki kubel komunalny raczej tylko przypominajacy go urzadzenie.

    Jeśli to nie był kosz, to i tak zostaje ci walka o to, że robił zdjęcia
    przed znakiem - jak twierdzisz.

    --
    Bydlę

  • 69. Data: 2010-08-01 19:23:47
    Od: Michał Gut <m...@w...pl>

    > Jeśli to nie był kosz, to i tak zostaje ci walka o to, że robił zdjęcia
    > przed znakiem - jak twierdzisz.

    nie rozumiesz:) on tam stal legalnie

    on sprawdzal czy na ograniczeniu do 60 jedziemy 60:)
    wykorzystywali moim zdaniem to ze kazdy kto widzi w zasiegu podniesienie
    maksymelnej predkosci z automatu naciska na gaz.

    nic mi nie wiadomo o tym ze nie moze stac fotoradar obok znaku

  • 70. Data: 2010-08-01 19:47:22
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2010-08-01 01:39, to pisze:
    > begin Artur Maśląg

    > A jak nie wolno to powód, żeby rysować i urywać?

    Powód może nie, niemniej nie dziwią mnie porysowane samochody, które
    blokują przejście, uniemożliwiają normalne przejście np. z wózkiem.
    Takich mamy dostatek. Niektórzy gdyby mogli to by do sypialni
    samochodem wjechali.

    > Małomiasteczkowe kompleksy...

    Być może - równie dobrze może być to zwykłe uniwersalne chamstwo.

    --
    Jutro to dziś - tyle że jutro.