eGospodarka.plGrupypl.misc.samochody[wyżalam się] jakiego 'pecha' ma warsiawiak w miedzyzdrojach › Re: [wyżalam się] jakiego 'pecha' ma warsiawiak w miedzyzdrojach
    From: Michał Gut <m...@w...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: [wyżalam się] jakiego 'pecha' ma warsiawiak w miedzyzdrojach
    Date: Sun, 1 Aug 2010 15:23:26 +0200
    Sender: g...@n...wsisiz.edu.pl

    > Ale na widok Zagrożenia Katastrofą W Ruchu Drogowym Spowodowanego Przez
    > Oślepianie Kierowców zawsze staje się na hamulcu.
    > Ot, po prostu...

    unikam gwaltownego hamowania, mam za dobre hamulce a w poprzednim juz 3 razy
    mialem inny samochod w bagazniku a jeden uciekal w bok. Wiec jak widze jak
    ktos mi lezy na zderzaku to staram sie hamowac mozliwie najlagodniej nawet
    kosztem odstepu przed samochodem przede mna. ten przede mna byl tez
    zaskoczony bo nie nacisnal hamulca przy blysku tylko chwile po tem i tylko
    to bylo klepnięcie w pedał