  • 1. Data: 2009-11-27 12:21:46
    Temat: wysyp tego sprzetu - N130
    Od: "Konrad N.S." <n...@o...pl>

    smasung n130
    skad tego sprzetu tyle na allegro? co jest powodem takiego wysypu?
    ludzie zarabiają spieniężając ten komputer kupiony wraz z internetem
    "99pln*24mce"?
    czy sprzedaja bo jest tak kiepski, ma jakieś wady?
    jaka jest jakość tego komputera? specyfikacja (procesor, pamięć, waga) jest
    dostępna, ale jakie są opinie o tym komputerze?
    zły czy dobry, dlaczego tak ludzie się tego wyzbywają?
    jak wypada porównanie go do poprzedniego najpopularniejszego samsunga nc10
    albo asusa 1000h?

    a sama promocja "internet99pln*24mce i komputer gratis"... czy to dobry
    sposób nabycia netbooka?
    powiedzmy, że nie mam internetu, i mam wybór:
    1. podpisać umowę na kablówkę z internetem (40pln wzwyż zależnie od
    przesyłu) i kupować mały komputer
    2. albo w erze wziasc internet na 2 lata po 99pln i komputer gratis
    czy "2" to dobry sposób nabycia netbooka?

  • 2. Data: 2009-11-27 13:33:04
    Temat: Re: wysyp tego sprzetu - N130
    Od: "Artur\(m\)" <m...@i...pl>

    Użytkownik "Konrad N.S." <n...@o...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > przesyłu) i kupować mały komputer
    > 2. albo w erze wziasc internet na 2 lata po 99pln i komputer gratis
    > czy "2" to dobry sposób nabycia netbooka?

    Nie mam zielonego pojęcia, ale z innych przypadków wiliczałem,
    że najczęsciej takie superokazje sa mniej atrakcyjne niż
    normal;ne kupienie sprzętu

    Artur(m)

  • 3. Data: 2009-11-27 16:26:17
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "Konrad N.S." napisał:

> [...]
    > od przesyłu) i kupować mały komputer
    > 2. albo w erze wziasc internet na 2 lata po 99pln i komputer gratis
    > czy "2" to dobry sposób nabycia netbooka?

    Obydwa sposoby są świetne. Możliwość oglądania stron www na 10-calowym
    świecidełku w oszałamiającej rozdzielczości 600 w pionie jest warta każdych
    pieniędzy.

    JoteR

  • 4. Data: 2009-11-27 17:20:04
    Od: geyb <g...@g...pl>

    Zobacz, ile kosztuje w sklepie analogiczny netbook. Jak dla mnie -
    netbook z internetem przez sieć GSM ma sens jedynie wtedy, gdy ma
    wbudowany modem - nie po to kupujesz netbooka, aby wystawał z niego dość
    nieporęczny modem na USB.
    Na przykład MSI Wind z modemem HSDPA kosztuje ok. 1700 brutto, net przez
    GSM na 2 lata ok. 50-60 zł miesięcznie (zależy od operatora).

    24 x 50 + 1700 = 2900 zł - osobno netbook i internet w GSM
    24 x 99 = 2376 zł - internet z netbookiem. Jeśli faktycznie sprzedają
    netbooka z w wbudowanym modemem to wychodzi taniej.

    g.

  • 5. Data: 2009-11-30 09:52:14
    Od: "Maciek \"Babcia\" Dobosz" <b...@j...org.pl>

    On Fri, 27 Nov 2009 17:26:17 +0100, "JoteR" <j...@p...pl> wrote:

    >Obydwa sposoby są świetne. Możliwość oglądania stron www na 10-calowym
    >świecidełku w oszałamiającej rozdzielczości 600 w pionie jest warta każdych
    >pieniędzy.

    Na terminalu ssh za to całkiem fajnei się pracuje. Nie wiem zresztą
    jak te Samsungi ale EEE mają skalowanie obrazu do 1024x768.

    Zdrówko