  • 1. Data: 2009-11-27 12:30:33
    Temat: sterownik do ATI Mobility Radeon HD4650
    Od: "nolina" <n...@N...gazeta.pl>

    Witam
    Zakupiłem laptopa z kartą ATI Mobility Radeon HD 4650.Mam XP. Chciałem na www
    ATI (AMD) znaleźć najnowszy sterownik.Nie ma i to nie tylko do XP.Czy tak ma
    być? Skąd się je bierze? Tylko ze strony producenta komputera? Może nie
    zawracałbym sobie tym głowy gdyby nie to że próbuje pozbyć się nie płynnego
    przewijania stron www.Żadne zmiany w uwarstwieniach w XP i przeglądarki nie
    pomagają i obraz skokowo się przewija.
    Dziękuję za pomoc.

  • 2. Data: 2009-11-27 14:51:24
    Temat: Re: sterownik do ATI Mobility Radeon HD4650
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "nolina" <n...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości grup
    > Zakupiłem laptopa z kartą ATI Mobility Radeon HD 4650.Mam XP.

    XP legalny?

    Chciałem na www
    > ATI (AMD) znaleźć najnowszy sterownik.Nie ma i to nie tylko do XP.

    słabo szukasz

    Czy tak ma
    > być? Skąd się je bierze?

    od strony producenta www.amd.com

    Tylko ze strony producenta komputera?

    https://a248.e.akamai.net/f/674/9206/0/www2.ati.com/
    drivers/9-11_xp32_dd.exe

    Może nie
    > zawracałbym sobie tym głowy gdyby nie to że próbuje pozbyć się nie płynnego
> [...]

    Płynne przewijanie trzeba włączyć (firefox).

  • 3. Data: 2009-11-27 16:29:07
    Od: "nolina" <n...@g...pl>

    Na pewno "słabo szukałem" inaczej nie szukał bym pomocy na tym forum.Nie
    jestem takim geniuszem komputerowym jak ty.Niestety reszta twoich rad i uwag
    nie przybliża mnie do sukcesu.Można z nich m.in. odnieść wrażenie że nie zbyt
    dokładnie przeczytałeś mój post.

  • 4. Data: 2009-11-27 18:21:08
    Od: Radosław Sokół <r...@m...com.pl>

    nolina pisze:
    > Zakupiłem laptopa z kartą ATI Mobility Radeon HD 4650.Mam XP. Chciałem na www
    > ATI (AMD) znaleźć najnowszy sterownik.Nie ma i to nie tylko do XP.Czy tak ma

    1) NTG. Sterowniki są elementem systemu operacyjnego, a nie
    sprzętu!

    2) Tak, ATI przekazuje sterowniki do układów mobilnych tylko
    wytwórcom komputerów przenośnych i od nich należy ściągać
    sterowniki do danego modelu komputera. Oczywiście są pewne
    metody obejścia (raz bez skutków ubocznych, a raz nie do
    zastosowania), ale o to pytaj już na właściwej grupie, na
    którą ustawiam FUT.

    FUT: pl.comp.os.ms-windows.winnt

    """""""|
    | | Politechnika Śląska |

  • 5. Data: 2009-11-27 21:44:45
    Od: "nolina" <n...@g...pl>

    Radosław Sokół <r...@m...com.pl> napisał(a):

> [...]
    > metody obejścia (raz bez skutków ubocznych, a raz nie do
    > zastosowania), ale o to pytaj już na właściwej grupie, na

    OK.Dzięki za info.