  • 1. Data: 2009-11-26 18:50:23
    Temat: Naprawa zasilacza
    Od: "G Nowak" <g...@g...com>

    Z winy mojego lenistwa przegrzal mi sie zasilacz i tak jakby przestal
    dzialac. Naprawia sie jeszcze takie rzeczy, czy raczej smietnik ^H^H^H^H^H
    zaklad recyclingu udpadow elektronicznych?

    --
    pozdr

  • 2. Data: 2009-11-26 19:32:09
    Temat: Re: Naprawa zasilacza
    Od: "Nex@pl" <"nex[wytnij_to]"@o2.pl>

    G Nowak pisze:
    > Z winy mojego lenistwa przegrzal mi sie zasilacz i tak jakby przestal
    > dzialac. Naprawia sie jeszcze takie rzeczy, czy raczej smietnik
    > ^H^H^H^H^H zaklad recyclingu udpadow elektronicznych?

    Jak wysyłasz to na jedną grupę ;)

    Zależy od marki zasilacza i zasobności portfela. Jeżeli padł Ci
    zasilacz, który kosztuje jakieś 300pln to warto. Jeżeli zasilacz jest no
    name, 300 watt to kup sobie drugi za 70pln.

    Jak przegrzany, to zapewne cały elektrolit do wymiany, plus ew.
    warystory, może jakieś rezystorki, skoro się nie włącza. Koszt do 100pln.

  • 3. Data: 2009-11-26 19:57:26
    Od: Mariusz <m...@s...org>

    On 2009.11.26 19:50, G Nowak wrote:
    > Z winy mojego lenistwa przegrzal mi sie zasilacz i tak jakby przestal
    > dzialac. Naprawia sie jeszcze takie rzeczy, czy raczej smietnik
    > ^H^H^H^H^H zaklad recyclingu udpadow elektronicznych?

    Wpisanie w google "serwis naprawa zasilaczy" pokazuje, że tak.

    --
    Mar

  • 4. Data: 2009-11-27 15:23:46
    Od: Radosław Sokół <r...@m...com.pl>

    G Nowak pisze:
    > Z winy mojego lenistwa przegrzal mi sie zasilacz i tak jakby przestal
    > dzialac. Naprawia sie jeszcze takie rzeczy, czy raczej smietnik
    > ^H^H^H^H^H zaklad recyclingu udpadow elektronicznych?

    Zależy od jakości. Dobre zasilacze opłaca się jeszcze napra-
    wiać i czasem uszkodzenie jest na tyle niewielkie, że po prze-
    lutowaniu kilku kondensatorów i diod całość rusza. Natomiast
    pseudo-zasilaczy po kilkadziesiąt złotych raczej się nie opła-
    ca reanimować.

    PS. Dobre zasilacze zazwyczaj mają zabezpieczenie termiczne ;)

    """""""|
    | | Politechnika Śląska |

  • 5. Data: 2009-11-27 18:00:57
    Od: "Nex@pl" <"nex[wytnij_to]"@o2.pl>

    Radosław Sokół pisze:

> [...]
    > ca reanimować.
    >
    > PS. Dobre zasilacze zazwyczaj mają zabezpieczenie termiczne ;)

    To podaj które, parę dni temu robiłem sobie tagana, ktory spuchł
    niemiłosiernie. Czyżby nie zadziałało? :)