  • 1. Data: 2009-11-27 11:42:31
    Temat: kamera wifi na baterie?
    Od: Tom <t...@o...pl>

    Witam, czy spotkal sie ktos z kamerka internetowa na baterie, dostepna
    przez wifi?
    pomjam czas jaki by wytrzymala

  • 2. Data: 2009-11-27 14:08:43
    Temat: Re: kamera wifi na baterie?
    Od: "Maciek \"Babcia\" Dobosz" <b...@j...org.pl>

    On Fri, 27 Nov 2009 12:42:31 +0100, Tom <t...@o...pl> wrote:

    >Witam, czy spotkal sie ktos z kamerka internetowa na baterie, dostepna
    >przez wifi?
    >pomjam czas jaki by wytrzymala

    Ja się spotkałem. Z moją samoróbką. Kamerka Linksys-a z zasilaniem 5V
    bez problemu pracowała na żelowym 6V akumulatorze coś 6-8 Ah. Po
    naładownaiu akumulatora dawało to kilkanaście godzin ciągłej pracy -
    jeśli używało sie detekcji ruchu to nawet dłużej. Zabudowane toto było
    w miejscu które trzeba było monitorować a nie można b?ło w żaden
    sposób podciągać prądu. Po zaniku sygnału pracownik zmieniał
    akumulator na naładowany a rozładowany szedł w ładowarkę. Potem - gdy
    już nie było to potrzebne - stało w jednym biurze w segregatorze.
    Obiektyw kamery akurat pasował do otworu segregatora i nei wyróżniał
    się na półce. Dzięki temu ustaliliśmy kto wydzwania poza godzinami
    pracy na seksparty. ;-)

    Zdrówko

  • 3. Data: 2009-11-27 16:26:08
    Od: Jacek <a...@o...pl>

    No tak... Co innego, gdyby "wydzwanial" w godzinach pracy;)

  • 4. Data: 2009-11-27 17:08:17
    Od: Paweł <p...@n...pl>

    > Witam, czy spotkal sie ktos z kamerka internetowa na baterie, dostepna
    > przez wifi?
    > pomjam czas jaki by wytrzymala

    Nie napisałeś do czego potrzebujesz tą kamerkę internetową na baterię.
    Zajrzyj dla ciekawości na http://sk3.telekamera.pl/gsm.html.
    Być może warto poszukać jakiś innych alternatywnych rozwiązań.
    Z takim małym akumulatorkiem kamera pracuje 4h:
    http://sk3.telekamera.pl/rower.jpg

    Paweł

  • 5. Data: 2009-11-27 17:39:49
    Od: Tom <t...@o...pl>

> [...]
    > Być może warto poszukać jakiś innych alternatywnych rozwiązań.
    > Z takim małym akumulatorkiem kamera pracuje 4h:

    do sprawdzenia kto robi bardzo nieprzyjemna rzecz na klatce schodowej w
    bloku

  • 6. Data: 2009-11-27 18:03:57
    Od: Paweł <p...@n...pl>

    > do sprawdzenia kto robi bardzo nieprzyjemna rzecz na klatce schodowej w
    > bloku

    Rozważ zastosowanie czegoś takiego:
    http://elsat.com.pl/k317_1_pl.html
    Jednak aby było coś widać potrzebne jest jakieś oświetlenie.

    Paweł

  • 7. Data: 2009-11-30 09:50:02
    Od: "Maciek \"Babcia\" Dobosz" <b...@j...org.pl>

    On Fri, 27 Nov 2009 18:39:49 +0100, Tom <t...@o...pl> wrote:

    >do sprawdzenia kto robi bardzo nieprzyjemna rzecz na klatce schodowej w
    >bloku

    Musi być transmisja on-line? Jeśłi to tylko nagrywanie to zastanów się
    nad kamerką na baterię z zapisem na karte SD na przykład. Za około
    200PLN masz modele dedykowane do mocowania na kasku czy rowerze.
    Tylko że jak klatka jest ciemna to będzie problem bo bez podświetlenia
    nic nei zobaczysz. A kamerki WiFi czy te na SD nie pracują w
    podczerwieni. Moze poszukaj bezprzewodowych kamer analogowych
    dedykowanych do monitoringu? Np. na Alladrogo (przykład) jest coś
    takiego za około 200PLN:
    http://www.allegro.pl/item835070829_miniaturowa_kame
    ra_bezprzewodowa_2_4_ghz_nowa_fra.html
    http://www.allegro.pl/item831589562_noc_dzien_kamery
    _bezprzewodowe_zewnetrzne_2_4ghz.html
    Ta druga ma podświetlenie wie będzie pracowac w nocy. Obei poza
    zasilaczami mają przejściówki na bateire 9V choć zapewne na takiej
    baterii długo nie pociągną i lepeij dać jakiś większy pakiet.
    Odbiornik podłączasz do tewizora albo do komputera via wejście karty
    telewizyjnej.

    Zdrówko

  • 8. Data: 2009-11-30 10:52:51
    Od: "MC" <m...@g...pl>

    Użytkownik "Maciek "Babcia" Dobosz" <b...@j...org.pl> napisał w
    wiadomości news:v047h5h1520043hheo8q2nod6obtkh19p1@4ax.com...

> [...]
    > Tylko że jak klatka jest ciemna to będzie problem bo bez podświetlenia
    > nic nei zobaczysz. A kamerki WiFi czy te na SD nie pracują w

    Oczywiście są kamerki Wi-Fi z oświetleniem w podczerwieni. Niby dlaczego
    miałoby ich nie być? Jest kilka TRENDnetów czy Intellinetów a i bardziej
    markowe też by się znalazły.

  • 9. Data: 2009-11-30 12:02:51
    Od: ąćęłńóśżź <u...@w...eu>

    Na baterie?
    JaC

    -----

  • 10. Data: 2009-11-30 12:30:46
    Od: "MC" <m...@g...pl>

    Użytkownik "ąćęłńóśżź" <u...@w...eu> napisał w wiadomości
    > Na baterie?
    > JaC

    A kamerce robi różnicę czy te swoje parę woltów napięcia stałego dostaje z
    zasilacza czy z baterii?