  • 21. Data: 2011-02-25 13:26:51
    Temat: Re: wysoko?? p?acy w og?oszeniach o prac?
    Od: Paweł Kierski <n...@p...net>

    W dniu 2011-02-25 12:47, Teodor pisze:
    [...]
    > Bo w Londynie są inne zwyczaje, kultura zatrudniania i zwalniania
    > pracowników, nie wnikam w to czy dobre czy złe.
    [...]

    Mnie z kolei interesuje, jaki jest minimalny zbiór zwyczajów, stosunków
    społecznych czy regulacji, które trzeba by zmienić, żeby widełki
    w ogłoszeniach się pojawiły.

    --
    Paweł Kierski
    n...@p...net

  • 22. Data: 2011-02-25 13:58:45
    Od: Jacek <a...@o...pl>

    Dnia Fri, 25 Feb 2011 14:26:51 +0100, Paweł Kierski napisał(a):

> [...]
    >
    > Mnie z kolei interesuje, jaki jest minimalny zbiór zwyczajów, stosunków
    > społecznych czy regulacji, które trzeba by zmienić, żeby widełki

    Mysle, ze nasze pokolenie musi byc zastapione naszymi dziecmi. Moze wtedy
    zacznie sie cos zmieniac.
    Te urodzone po 2000 w sumie od poczatku zyja w kapitalizmie:)

  • 23. Data: 2011-02-25 14:20:05
    Od: "Przemek O." <p...@o...eu>

    W dniu 2011-02-25 14:58, Jacek pisze:

    > Mysle, ze nasze pokolenie musi byc zastapione naszymi dziecmi. Moze wtedy
    > zacznie sie cos zmieniac.
    > Te urodzone po 2000 w sumie od poczatku zyja w kapitalizmie:)

    To nic nie da. Każde pokolenie mówi to samo, a jest nadal tak samo.
    Tak samo było z politykami, mówiło się, że jeśli starzy odejdą, to
    młodzi nie będą już tacy. Część starych poodchodziło, ale młodzi którzy
    przychodzą wydają się jeszcze gorsi.
    I tak samo jest wszędzie. Tych młodych trzeba by było odizolować od
    reszty społeczeństwa i wpoić im pozytywne wartości. A w pewnym momencie
    zrobić takie przełączenie - starych odizolowujemy a na ich miejsce
    wstawiamy młodych. Tak pewno by się udało... Inaczej kiepsko to widzę!

    --
    pozdrawiam,
    Przemysław Osmański, SoftSYSTEM

  • 24. Data: 2011-02-25 15:51:17
    Od: A.L. <l...@a...com>

    Bo w Londynie panuje bolszewizm.

    A.L.

  • 25. Data: 2011-02-25 16:46:27
    Od: Jacek <a...@o...pl>

    Dnia Fri, 25 Feb 2011 15:20:05 +0100, Przemek O. napisał(a):

> [...]
    > zrobić takie przełączenie - starych odizolowujemy a na ich miejsce
    > wstawiamy młodych. Tak pewno by się udało... Inaczej kiepsko to widzę!

    Socjalizm tez izolowal spoleczenstwo od reszty swiata.
    Co z tego wyniknelo mamy na talerzu.

  • 26. Data: 2011-02-25 16:48:22
    Od: Jacek <a...@o...pl>

    P.S. Czy warto tobie podawac link do strony, na ktorej 'aktualnosci' datuja
    sie na 4 lata wstecz?

    Pozdrawiam.

  • 27. Data: 2011-02-25 17:13:48
    Od: Andrzej Jarzabek <a...@g...com>

    On 25/02/2011 11:47, Teodor wrote:
> [...]
    >
    > Bo w Londynie pracownik, który w Polsce opi....... się, pracuje inaczej.
    > Jest sto tysięcy różnic, pomiędzy rynkiem w Londynie a w Warszawie.

    Pitolenie bez sensu.

  • 28. Data: 2011-02-25 17:37:10
    Od: "Przemek O." <p...@o...eu>

    W dniu 2011-02-25 17:48, Jacek pisze:
    > P.S. Czy warto tobie podawac link do strony, na ktorej 'aktualnosci' datuja
    > sie na 4 lata wstecz?
    >
    > Pozdrawiam.

    Heh, bardziej chodzi o kontakt i ofertę, chociaż już mniej...
    Aktualności muszą zniknąć :) I znikają od kilku lat :/
    (a i jeszcze o indeksowanie google :P)

  • 29. Data: 2011-02-25 17:40:13
    Od: "Przemek O." <p...@o...eu>

    W dniu 2011-02-25 17:46, Jacek pisze:

    > Socjalizm tez izolowal spoleczenstwo od reszty swiata.
    > Co z tego wyniknelo mamy na talerzu.

    Nie zrozumiałeś sensu. Chodzi o to, że pomimo naszych oczekiwań, młodsza
    część społeczeństwa przejmuje cechy i zachowania starszej części. W tym
    kontekście nie ma się co łudzić, że coś się zmieni wraz ze zmianą pokolenia.

  • 30. Data: 2011-02-25 18:19:17
    Od: " " <k...@g...SKASUJ-TO.pl>

    A.L. <l...@a...com> napisał(a):

    > Bo w Londynie panuje bolszewizm.

    Bzdura. Podawanie widelek jest korzystne dla obu stron, bo nie traci sie czasu
    kiedy oczekiwania finansowe sie nie pokrywaja. Nie zaden bolszewizm, tylko
    uprzejmosc (i tak, Anglicy sa uprzejmiejsi od Polakow w sprawach
    biznesowo-pracowych --- nawet jak szef mial do mnie pretensje, to byl mily, a
    Polak by wyjechal z morda).

    KK