  • 1. Data: 2011-02-22 21:10:50
    Temat: System kosztorysowania Zuzia
    Od: "Adam Slodowy" <a...@p...onet.pl>

    Witam wszystkich!

    Od jakiegoś czasu próbuję sposobami różnymi wyciągnąć dane z plików zapisywanych
    przez system do kosztorysowania Zuzia DataCompu z Krakowa i jak na razie marnie
    mi to idzie. Czy ktoś może ma jakieś informacje w tym temacie, którymi mógłby
    się podzielić? Głównie zależy mi na tym, żeby odczytać dane ze strony tytułowej:
    kwoty brutto i netto, datę opracowania kosztorysu, ewentualnych autorów oraz
    tytuł i nazwę budowy. Autorzy niestety, nie są skłonni do dzielenia się tego
    typu informacjami.

    pozdrawiam i z góry dziękuję za jakąkolwiek pomoc
    --
    Adam

  • 2. Data: 2011-03-05 16:17:20
    Temat: Re: System kosztorysowania Zuzia
    Od: "Rafal\(sxat\)" <g...@u...to.op.pl>

> [...]
    autorów oraz
    > tytuł i nazwę budowy. Autorzy niestety, nie są skłonni do dzielenia

    Uruchom na tym dasma czy coś podobnego.. zobacz co importuje i pewnie
    się znajdzie co to za format :)

    Rf

    www.sar-tech.pl