  • 21. Data: 2011-07-19 14:26:00
    Temat: Re: wysoko zawieszone kombi
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Tue, 19 Jul 2011 14:19:17 +0200, Javelin napisał(a):

    > Witam!
    >
    > W liście od " ąćęłńóśźż" datowanym 19 lipca 2011 (14:12:03) napisano:

    > Polonez Kombi nie jest zawieszony wysoko w przeciwieństwie do
    > terenowego poziomu zawieszenia w hydrocitroenach

    Proszę, nie karm toppostującego śmiecia, nie wyciągaj z KF

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Zapytaj, czy mógłby tego nie robić.

  • 22. Data: 2011-07-19 18:43:52
    Od: Pan Piskorz <p...@b...pl>

    W dniu 2011-07-19 14:26, naczelny głupek usenetu się odezwał:

  • 23. Data: 2011-07-19 20:29:47
    Od: "Crimson" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Laisar" napisał w wiadomości grup
    8g2000vbe.googlegroups.com...

    On 18 Lip, 19:21, "Crimson" <r...@g...pl> wrote:
    > Szukam i czytam i coś słabo mi idzie ...
    > Chodzi mi o wysoko zawieszone kombi.
    > Proszę o parę podpowiedzi marek.

    Teraz standard to podobno jakieś 12 cm - ile jest dla Ciebie "wysoko"?

    Dacia Logan MCV ma 16 cm, długi skok zawieszenia oraz stalową płytę
    pod silnikiem - nada się? (;

    Niby tylko 4,5 m, ale bagażnik 700 L do okien - więc kombiak
    porządny...
    ++++++++++++++
    16 cm nad ziemią to jest już OK,
    chodzi mi o to aby samochód pokonywał błotniste,
    głębokie koleiny ale równie ważne jest wysokość siedziska kierowcy.
    Mam już dość sadzania tyłka na tuż przy ziemi.
    A jakość wykonania Dacii odpycha.

  • 24. Data: 2011-07-19 21:27:55
    Od: Ludvigus <e...@...sygnaturce>

    W dniu 2011-07-18 19:21, Crimson pisze:
    > Szukam i czytam i coś słabo mi idzie ...
    > Chodzi mi o wysoko zawieszone kombi.
    > Proszę o parę podpowiedzi marek.

    Zależy do czego potrzebujesz. Mój typ Alfa 156 Crosswagon.

    http://www.google.pl/search?q=alfa+crosswagon&tbm=is
    ch

    Pozdrawiam,

    --
    |____ UDVIGUS electronic music lover /

  • 25. Data: 2011-07-19 23:46:21
    Od: Laisar <k...@o...pl>

    On 19 Lip, 20:29, "Crimson" <r...@g...pl> wrote:

    > 16 cm nad ziemią to jest już OK,
    > chodzi mi o to aby samochód pokonywał błotniste, głębokie koleiny

    W tej kategorii daćka radzi sobie "mjut-malyna" (:

    > ale równie ważne jest wysokość siedziska kierowcy.

    W wersji najluksusowszej (jak na Dacię <; ) siedzenie kierowcy jest
    regulowane - a że do dachu daleko, to można sobie ustawić w najwyższym
    położeniu i siedzieć prawie jak na krześle.

    (Dla ustalenia uwagi - mam 187 cm wzrostu).

    ...Aczkolwiek ma to również pewną wadę - górna krawędź szyby wypada mi
    wtedy niemal na wysokości oczu... <<<:

    (Na szczęście coraz więcej świateł na skrzyżowaniach ma montowany
    drugi komplet małych sygnalizatorów całkiem nisko, więc już nie zawsze
    trzeba "kukać" ((((: ).

    > Mam już dość sadzania tyłka na tuż przy ziemi.

    2:0 dla Dacii!

    > A jakość wykonania Dacii odpycha.

    Nieee, Ty masz pewnie na myśli wygląd - jakość jest spoko, nic nie
    trzeszczy, nie piszczy, wszystko solidnie zrobione.

    Tyle że faktycznie - z (pozornie) dość słabo wyglądających materiałów
    i niekoniecznie dla wszystkich estetycznie...

    ...Chociaż teraz i tak nie jest źle:
    http://www.gotbroken.com/wp-content/uploads/2009/03/
    2009-dacia-logan-mcv-cockpit-interior-view.jpg
    - ja mam to starsze, większe szkaradziarstwo:
    http://img.chcekupicauto.pl/dacia/logan-mcv/dacia_lo
    gan_mcv_kombi_702_2700_v1.jpg

    (Jeśli więc ktoś oglądał Daćki dawno, to warto sobie odświeżyć
    wrażenia - są zmiany, niektóre nawet na lepsze d: ).

    No i zawsze można za ułamek różnicy cen względem jakiegoś outbacka czy
    innego volvo oddać auto jakiemuś magikowi od dopieszczania wnętrza i
    se walnąć jakąś skórę z jesiotra grenlandzkiego cy cuś... (;

    Co by jednak nie mówić - strata gola: 2:1...

    Ja ujeżdżam MCV-kę od 4 lat i jestem bardzo zadowolony - mimo jej
    rzeczywiście pewnej chropowatej estetyki.

  • 26. Data: 2011-07-20 00:34:30
    Od: Grzegorz Prędki <"klark[USUN"@TO][malpa]transkomp.com>

    > Naprawdę?????
    >
    > a to niby co jest:
    > http://otomoto.pl/volvo-xc-70-3-2-benzyna-240-km-C18
    395263.html
    > http://otomoto.pl/volvo-xc-70-3-2-summum-238km-C1921
    7934.html
    > http://otomoto.pl/volvo-xc-70-3-2-igla-C19251665.htm
    > http://otomoto.pl/volvo-xc-70-C19647487.html

    I gdzie tam masz V6?

  • 27. Data: 2011-07-20 08:35:35
    Od: "Tadeusz" <...@s...onet.pl>

    Użytkownik "Grzegorz Prędki" <"> napisał w wiadomości ...

    395263.html
    7934.html

    > I gdzie tam masz V6?

    pod maską jest całe 6 cylindrów :)
    fakt że w układzie rzędowym

  • 28. Data: 2011-07-20 11:40:45
    Od: "CeSaR" <a...@m...com>

    > Polonez Kombi nie jest zawieszony wysoko w przeciwieństwie do
    > terenowego poziomu zawieszenia w hydrocitroenach

    http://img638.imageshack.us/img638/9286/xantiamatrix
    .jpg

    Ale dodaj że to ustawienie zawieszenia za bardzo się do jazdy nie nadaje -
    samochód nagle dostaje "drewnianych kołków" zamiast zawieszenia. Można na
    tym przejechać jakąś przeszkodę ale poruszać się na jakimś dłuższym
    odcinku - nie polecam.

  • 29. Data: 2011-07-20 13:37:57
    Od: Diabełson <h...@s...org>

    W dniu 2011-07-18 19:21, Crimson pisze:
    > Szukam i czytam i coś słabo mi idzie ...
    > Chodzi mi o wysoko zawieszone kombi.
    > Proszę o parę podpowiedzi marek.

    każda cytryna z hydro?
    zaraz Godel mnie splantuje :D

  • 30. Data: 2011-07-21 07:13:15
    Od: Javelin <s...@o...pl>

    Witam!

    W liście od "CeSaR" datowanym 20 lipca 2011 (11:40:45) napisano:

> [...]
    > samochód nagle dostaje "drewnianych kołków" zamiast zawieszenia. Można na
    > tym przejechać jakąś przeszkodę ale poruszać się na jakimś dłuższym

    Cóż autor wątku nie raczył sprecyzować jak daleko chce podróżować w
    terenie. Jednakże z pytania wnioskuję że zależy mu na dojechaniu
    gdzieś w bok od drogi głównej a nie na samochodzie terenowym. Fakt że
    cytryny stają się twardsze w pozycji "teren" za to w normalnej pozycji
    są megakomfortowe, więc ten kawałek można przecierpieć :)

    --
    Javelin
    Kraków