-
21. Data: 2011-07-19 14:26:00
Temat: Re: wysoko zawieszone kombi
Od: Waldek Godel <n...@o...info>
Dnia Tue, 19 Jul 2011 14:19:17 +0200, Javelin napisał(a):
> Witam!
>
> W liście od " ąćęłńóśźż" datowanym 19 lipca 2011 (14:12:03) napisano:
>
>> Polonez Kombi ;-)
>
> Polonez Kombi nie jest zawieszony wysoko w przeciwieństwie do
> terenowego poziomu zawieszenia w hydrocitroenach
Proszę, nie karm toppostującego śmiecia, nie wyciągaj z KF
--
Pozdrowienia, Waldek Godel
Nie pytaj, co rząd może zrobić dla ciebie.
Zapytaj, czy mógłby tego nie robić.
-
22. Data: 2011-07-19 18:43:52
Temat: Re: wysoko zawieszone kombi
Od: Pan Piskorz <p...@b...pl>
W dniu 2011-07-19 14:26, naczelny głupek usenetu się odezwał:
> Proszę, nie karm toppostującego śmiecia, nie wyciągaj z KF
-
23. Data: 2011-07-19 20:29:47
Temat: Re: wysoko zawieszone kombi
Od: "Crimson" <r...@g...pl>
Użytkownik "Laisar" napisał w wiadomości grup
dyskusyjnych:36829cb8-dd18-4c61-aada-9fd6413eea54@l1
8g2000vbe.googlegroups.com...
On 18 Lip, 19:21, "Crimson" <r...@g...pl> wrote:
> Szukam i czytam i coś słabo mi idzie ...
> Chodzi mi o wysoko zawieszone kombi.
> Proszę o parę podpowiedzi marek.
Teraz standard to podobno jakieś 12 cm - ile jest dla Ciebie "wysoko"?
Dacia Logan MCV ma 16 cm, długi skok zawieszenia oraz stalową płytę
pod silnikiem - nada się? (;
Niby tylko 4,5 m, ale bagażnik 700 L do okien - więc kombiak
porządny...
++++++++++++++
16 cm nad ziemią to jest już OK,
chodzi mi o to aby samochód pokonywał błotniste,
głębokie koleiny ale równie ważne jest wysokość siedziska kierowcy.
Mam już dość sadzania tyłka na tuż przy ziemi.
A jakość wykonania Dacii odpycha.
-
24. Data: 2011-07-19 21:27:55
Temat: Re: wysoko zawieszone kombi
Od: Ludvigus <e...@...sygnaturce>
W dniu 2011-07-18 19:21, Crimson pisze:
> Szukam i czytam i coś słabo mi idzie ...
> Chodzi mi o wysoko zawieszone kombi.
> Proszę o parę podpowiedzi marek.
Zależy do czego potrzebujesz. Mój typ Alfa 156 Crosswagon.
http://www.google.pl/search?q=alfa+crosswagon&tbm=is
ch
Pozdrawiam,
--
| | "zawsze wspak, niczym rak" /__\
| | / \/ \
| |__ cobol programmer | AR156 driver \
|____ UDVIGUS electronic music lover /
-
25. Data: 2011-07-19 23:46:21
Temat: Re: wysoko zawieszone kombi
Od: Laisar <k...@o...pl>
On 19 Lip, 20:29, "Crimson" <r...@g...pl> wrote:
>
> 16 cm nad ziemią to jest już OK,
> chodzi mi o to aby samochód pokonywał błotniste, głębokie koleiny
W tej kategorii daćka radzi sobie "mjut-malyna" (:
> ale równie ważne jest wysokość siedziska kierowcy.
W wersji najluksusowszej (jak na Dacię <; ) siedzenie kierowcy jest
regulowane - a że do dachu daleko, to można sobie ustawić w najwyższym
położeniu i siedzieć prawie jak na krześle.
(Dla ustalenia uwagi - mam 187 cm wzrostu).
...Aczkolwiek ma to również pewną wadę - górna krawędź szyby wypada mi
wtedy niemal na wysokości oczu... <<<:
(Na szczęście coraz więcej świateł na skrzyżowaniach ma montowany
drugi komplet małych sygnalizatorów całkiem nisko, więc już nie zawsze
trzeba "kukać" ((((: ).
> Mam już dość sadzania tyłka na tuż przy ziemi.
2:0 dla Dacii!
> A jakość wykonania Dacii odpycha.
Nieee, Ty masz pewnie na myśli wygląd - jakość jest spoko, nic nie
trzeszczy, nie piszczy, wszystko solidnie zrobione.
Tyle że faktycznie - z (pozornie) dość słabo wyglądających materiałów
i niekoniecznie dla wszystkich estetycznie...
...Chociaż teraz i tak nie jest źle:
http://www.gotbroken.com/wp-content/uploads/2009/03/
2009-dacia-logan-mcv-cockpit-interior-view.jpg
- ja mam to starsze, większe szkaradziarstwo:
http://img.chcekupicauto.pl/dacia/logan-mcv/dacia_lo
gan_mcv_kombi_702_2700_v1.jpg
(Jeśli więc ktoś oglądał Daćki dawno, to warto sobie odświeżyć
wrażenia - są zmiany, niektóre nawet na lepsze d: ).
No i zawsze można za ułamek różnicy cen względem jakiegoś outbacka czy
innego volvo oddać auto jakiemuś magikowi od dopieszczania wnętrza i
se walnąć jakąś skórę z jesiotra grenlandzkiego cy cuś... (;
Co by jednak nie mówić - strata gola: 2:1...
Ja ujeżdżam MCV-kę od 4 lat i jestem bardzo zadowolony - mimo jej
rzeczywiście pewnej chropowatej estetyki.
-
26. Data: 2011-07-20 00:34:30
Temat: Re: wysoko zawieszone kombi
Od: Grzegorz Prędki <"klark[USUN"@TO][malpa]transkomp.com>
>> No na pewno 3,2 V6 nie bylo.
>
> Naprawdę?????
>
> a to niby co jest:
> http://otomoto.pl/volvo-xc-70-3-2-benzyna-240-km-C18
395263.html
> http://otomoto.pl/volvo-xc-70-3-2-summum-238km-C1921
7934.html
> http://otomoto.pl/volvo-xc-70-3-2-igla-C19251665.htm
l
> http://otomoto.pl/volvo-xc-70-C19647487.html
I gdzie tam masz V6?
-
27. Data: 2011-07-20 08:35:35
Temat: Re: wysoko zawieszone kombi
Od: "Tadeusz" <...@s...onet.pl>
Użytkownik "Grzegorz Prędki" <"> napisał w wiadomości ...
>
>>> No na pewno 3,2 V6 nie bylo.
>>
>> Naprawdę?????
>>
>> a to niby co jest:
>> http://otomoto.pl/volvo-xc-70-3-2-benzyna-240-km-C18
395263.html
>> http://otomoto.pl/volvo-xc-70-3-2-summum-238km-C1921
7934.html
>> http://otomoto.pl/volvo-xc-70-3-2-igla-C19251665.htm
l
>> http://otomoto.pl/volvo-xc-70-C19647487.html
>
> I gdzie tam masz V6?
pod maską jest całe 6 cylindrów :)
fakt że w układzie rzędowym
-
28. Data: 2011-07-20 11:40:45
Temat: Re: wysoko zawieszone kombi
Od: "CeSaR" <a...@m...com>
> Polonez Kombi nie jest zawieszony wysoko w przeciwieństwie do
> terenowego poziomu zawieszenia w hydrocitroenach
http://img638.imageshack.us/img638/9286/xantiamatrix
.jpg
Ale dodaj że to ustawienie zawieszenia za bardzo się do jazdy nie nadaje -
samochód nagle dostaje "drewnianych kołków" zamiast zawieszenia. Można na
tym przejechać jakąś przeszkodę ale poruszać się na jakimś dłuższym
odcinku - nie polecam.
C
-
29. Data: 2011-07-20 13:37:57
Temat: Re: wysoko zawieszone kombi
Od: Diabełson <h...@s...org>
W dniu 2011-07-18 19:21, Crimson pisze:
> Szukam i czytam i coś słabo mi idzie ...
> Chodzi mi o wysoko zawieszone kombi.
> Proszę o parę podpowiedzi marek.
każda cytryna z hydro?
zaraz Godel mnie splantuje :D
-
30. Data: 2011-07-21 07:13:15
Temat: Re: wysoko zawieszone kombi
Od: Javelin <s...@o...pl>
Witam!
W liście od "CeSaR" datowanym 20 lipca 2011 (11:40:45) napisano:
> Ale dodaj że to ustawienie zawieszenia za bardzo się do jazdy nie nadaje -
> samochód nagle dostaje "drewnianych kołków" zamiast zawieszenia. Można na
> tym przejechać jakąś przeszkodę ale poruszać się na jakimś dłuższym
> odcinku - nie polecam.
Cóż autor wątku nie raczył sprecyzować jak daleko chce podróżować w
terenie. Jednakże z pytania wnioskuję że zależy mu na dojechaniu
gdzieś w bok od drogi głównej a nie na samochodzie terenowym. Fakt że
cytryny stają się twardsze w pozycji "teren" za to w normalnej pozycji
są megakomfortowe, więc ten kawałek można przecierpieć :)
--
Javelin
Kraków
Citroen Xantia II Break TurboD