  • 1. Data: 2011-05-15 12:37:59
    Temat: wypalanie obrazu CD na płycie Bluray
    Od: "Wiktor S." <w...@M...fm>

    Obraz .ISO płyty CD możemy wypalić na DVD i będzie działać - włącznie z np.
    instalką Windowsa XP.

    Czy ta sama sztuczka uda się z obrazem płyty CD lub DVD na płycie BD?

    --
    Azarien

  • 2. Data: 2011-05-16 13:49:34
    Temat: Re: wypalanie obrazu CD na płycie Bluray
    Od: "Doxent" <d...@g...pl>

    > Czy ta sama sztuczka uda się z obrazem płyty CD lub DVD na płycie BD?

    czy warto marnować tak drogą płytę ?

  • 3. Data: 2011-05-16 23:41:22
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Doxent" iqra2f$rte$...@i...gazeta.pl

    > czy warto marnować tak drogą płytę ?

    Nie jest wcale droga. Ponadto -- on chyba nie chce nagrać 650 MB,
    ale chce nagrać całą (prawie cała) płytę, ale jako CD.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 4. Data: 2011-05-17 17:22:39
    Od: "Wiktor S." <w...@M...fm>

    pytam o możliwość techniczną, a nie o koszty.

    > Nie jest wcale droga. Ponadto -- on chyba nie chce nagrać 650 MB,
    > ale chce nagrać całą (prawie cała) płytę, ale jako CD.

    chodzi o nagranie obrazu .iso mającego 650-700 MB przeznaczonego oryginalnie
    do płyty CD, na płytę Bluray (oczywiście jako całą płytę, a nie tylko pliku
    jako pliku).

    --
    Azarien

  • 5. Data: 2011-05-18 10:37:58
    Od: "Doxent" <d...@g...pl>

    napisał w wiadomości news:iqscnt$m8t$3@inews.gazeta.pl...

    > "Doxent" iqra2f$rte$...@i...gazeta.pl

    > Nie jest wcale droga. Ponadto -- on chyba nie chce nagrać 650 MB,

    ostatnio chyba coś koło 40 zł / 1szt. kosztowały. małoopłacalne no i
    zwalenie takiego nośnika bolesne dla kieszeni.

  • 6. Data: 2011-05-18 11:39:10
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Doxent" ir07ic$lu4$...@i...gazeta.pl

    > ostatnio chyba coś koło 40 zł / 1szt. kosztowały. małoopłacalne
    > no i zwalenie takiego nośnika bolesne dla kieszeni.

    Ja znam cenę niemal o cero mniejszą ;) Ale to nie jest mój problem.

    -=-

    Zauważ, że 40 złotych za kilkadziesiąt GB to raczej wysoka cena.
    Za 200 złotych masz dysk 2.5 calowy 10 razy większy niż taka płyta.
    Gniazdka USB chyba są wszędzie, więc łatwiej podłączyć zewnętrzny
    dysk niż taki napęd optyczny. Dyski 3.5 calowe są jeszcze tańsze. :)

    IMO ten format jest spóźniony. Podobnie było z DVD, z którym zwlekano zbyt długo.

    Następnym przegranym jest (lub może być) USB 3.0 -- już są interfejsy
    szybkie na 10 Gb/s, podczas gdy producenci komputerów zwlekają z montażem
    USB 3.0 z niepojętych przyczyn.

    Ktoś używał USB 1.x w czasie, gdy nie było jeszcze w powszechnym
    użyciu USB 2.0? -- wątpię.

    Kolejnym absurdem jest rozdzielczość monitorów.
    Ilu z Was ma notebooki z rozdzielczością FHD?

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 7. Data: 2011-05-18 12:23:48
    Od: RadoslawF <r...@o...pl>

    Dnia 2011-05-18 13:39, Użytkownik Eneuel Leszek Ciszewski napisał:

> [...]
    > Gniazdka USB chyba są wszędzie, więc łatwiej podłączyć zewnętrzny
    > dysk niż taki napęd optyczny. Dyski 3.5 calowe są jeszcze tańsze. :)

    A to już zależy dla kogo. Miłośnik i kolekcjoner filmów raczej
    będzie wolał je mieć na płytkach niż na dyskach.

    > IMO ten format jest spóźniony. Podobnie było z DVD, z którym zwlekano
    > zbyt długo.

    Chyba nic nie przebije zarżnięcia poprzez opóźnienie cyfrowego zapisu
    w magnetofonach.

    > Następnym przegranym jest (lub może być) USB 3.0 -- już są interfejsy
    > szybkie na 10 Gb/s, podczas gdy producenci komputerów zwlekają z montażem
    > USB 3.0 z niepojętych przyczyn.

    Zwleka jeden, apple, inni zwlekają z dołączeniem USB3 do chipsetu
    bo jest ryzyko że jednak się nie przyjmie wygryzione przez szybszego
    thunderbolta.

    > Ktoś używał USB 1.x w czasie, gdy nie było jeszcze w powszechnym
    > użyciu USB 2.0? -- wątpię.

    Użytkownicy sprzętu apple, bo nie mieli innego wyjścia.

    > Kolejnym absurdem jest rozdzielczość monitorów.
    > Ilu z Was ma notebooki z rozdzielczością FHD?

    Niewielu, ale sporo osób sądzi że ich HDready to jest
    to samo co HD. :-)

    Pozdrawiam

  • 8. Data: 2011-05-18 13:53:08
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "RadoslawF" ir0dol$o15$...@n...onet.pl

    > Chyba nic nie przebije zarżnięcia poprzez opóźnienie cyfrowego zapisu w
    magnetofonach.

    Masz na myśli DAT czy wynalazek Philipsa rzucony równolegle z MD Sonego? :)

    > Zwleka jeden, apple, inni zwlekają z dołączeniem USB3 do chipsetu
    > bo jest ryzyko że jednak się nie przyjmie wygryzione przez szybszego
    > thunderbolta.

    :)

    > Użytkownicy sprzętu apple, bo nie mieli innego wyjścia.

    Aha...

    > Niewielu, ale sporo osób sądzi że ich HDready to jest
    > to samo co HD. :-)

    Bo HDready to właśnie HD. :) (dwa razy mniej niż FHD)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 9. Data: 2011-05-18 14:47:37
    Od: RadoslawF <r...@o...pl>

    Dnia 2011-05-18 15:53, Użytkownik Eneuel Leszek Ciszewski napisał:

    > Masz na myśli DAT czy wynalazek Philipsa rzucony równolegle z MD Sonego? :)

    DAT.

    > Bo HDready to właśnie HD. :) (dwa razy mniej niż FHD)

    Jesteś w błędzie, a zostałeś wprowadzony w ten błąd przez
    sprytnych marketoidów. FHD to ich wymysł w celu odróżnienia
    HD od sprzętu udającego że ma HD.

    Pozdrawiam

  • 10. Data: 2011-05-18 15:13:18
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "RadoslawF" ir0m6b$jpp$...@n...onet.pl

    > DAT.

    Więc ów wynalazek (na taśmy takie, jak CC) był lepszy pod tym względem.

    > Jesteś w błędzie, a zostałeś wprowadzony w ten błąd przez
    > sprytnych marketoidów. FHD to ich wymysł w celu odróżnienia
    > HD od sprzętu udającego że ma HD.

    Więc podaj rozdzielczości w literach (FHD, HD, MPGx itd.) i w liczbach. :)

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'