    From: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: wypalanie obrazu CD na płycie Bluray
    Date: Wed, 18 May 2011 13:39:10 +0200

    "Doxent" ir07ic$lu4$...@i...gazeta.pl

    > ostatnio chyba coś koło 40 zł / 1szt. kosztowały. małoopłacalne
    > no i zwalenie takiego nośnika bolesne dla kieszeni.

    Ja znam cenę niemal o cero mniejszą ;) Ale to nie jest mój problem.

    -=-

    Zauważ, że 40 złotych za kilkadziesiąt GB to raczej wysoka cena.
    Za 200 złotych masz dysk 2.5 calowy 10 razy większy niż taka płyta.
    Gniazdka USB chyba są wszędzie, więc łatwiej podłączyć zewnętrzny
    dysk niż taki napęd optyczny. Dyski 3.5 calowe są jeszcze tańsze. :)

    IMO ten format jest spóźniony. Podobnie było z DVD, z którym zwlekano zbyt długo.

    Następnym przegranym jest (lub może być) USB 3.0 -- już są interfejsy
    szybkie na 10 Gb/s, podczas gdy producenci komputerów zwlekają z montażem
    USB 3.0 z niepojętych przyczyn.

    Ktoś używał USB 1.x w czasie, gdy nie było jeszcze w powszechnym
    użyciu USB 2.0? -- wątpię.

    Kolejnym absurdem jest rozdzielczość monitorów.
    Ilu z Was ma notebooki z rozdzielczością FHD?

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'