  • 1. Data: 2011-05-15 16:43:09
    Temat: ESPRIMO Mobile V6535 - wiesza się przy ładowaniau - BIOS?
    Od: "Taz" <t...@i...pl>

    Witam,
    Mam laptopa Fujitsu-Siemens ESPRIMO Mobile V6535.
    Prawie za każdym razem zawiesza się na niebieskim pasku
    Postępu, na startowym ekranie z logo "Fujitsu-Siemens computers"

    Jest tam tez info, że by wcisnąć F12 dla setup'u oraz ESC dla
    ekranu diagnostycznego.

    Muszę wtedy przytrzymać 8 sekund przycisk zasilania, żeby go wyłączyć.

    Pomyślałem, że może BIOS nawala, bo i tak trzeba by go zaktualizować.
    Ale wszelkie moje poszukiwania kończą się na programie "Biosagentplus"
    płatnym oczywiście.

    Może ktoś wie gdzie takowy BIOS znaleźć za darmo?:

    BIOS: Phoenix V1.16 09/02/2008 (obecny)
    Płyta: Fujitsu-Siemens D48
    Serial: YKLK002429
    Chipset: Intel 2A40 rev. 7
    laptop jak w temacie.

    --
    Dziękuję z góry.
    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2011-05-16 07:38:47
    Od: "G Nowak" <g...@g...com>

    Skad pomysl, ze zepsul sie bios a nie np. pamiec lub bga? Nawet jesli to
    bios, jaka jest poprawne zaprogramowanie uszkodzonego eepromu?

    --
    Pozdr