  • 131. Data: 2009-05-17 19:04:31
    Temat: Re: wynagrodzenie dla fotografów - śmieszne czy tragiczne?
    Od: "Henry(k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl>

    Dnia Sat, 16 May 2009 13:07:08 +0200, Bernard Wybierała napisał(a):

    > Bo to fajna praca jest...
    > A hydraulikiem i kafelkarzem jestem raczej kiepskim ;)

    Robiłem fotozlecenia jak byłem w szkole średniej (za co zostanę
    pewnie tu zjedzony bo na lewo oczywiście ;-) ).
    No i nie wiem - może coś się zmieniło, ale jednak nie chciałbym
    do tego wracać. Fakt że miałbym może czasami mniej stresu (no bo
    co się może zdarzyć fotografowi - że mu karta padnie zanim zrzuci
    ślub na komputer - phi, drobiazg). No ale każdy robi co lubi
    i jak lubi :-)

    Pozdrawiam,
    Henry

    --
    FAQ prf: http://www.prf-faq.prv.pl
    Fotografia czarno-biała: http://www.korex.net.pl/forum/

  • 132. Data: 2009-05-17 19:06:50
    Od: "Henry(k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl>

    Dnia Sat, 16 May 2009 02:36:26 +0200, T...@s...in.the.world
    napisał(a):

    > Myslisz, ze takie (i podobne) zlecenia mozna miec codziennie? Przez caly
    > miesiac? 12 miesiecy w roku?

    Jeśli nie to się zmienia pracę albo zaczyna to traktować jako hobby.
    Albo idzie pracować jako nocny stróż - przynajmniej jest czas na
    obrabianie zdjęć ;-)

    Pozdrawiam,
    Henry

  • 133. Data: 2009-05-17 22:14:50
    Od: "adam" <j...@o...maile.com>

    Użytkownik "Roger from Cracow" napisał

    > nie bardzo rozumiem po co tutaj wyskakujesz z tymi porownaniami ?
    > Nie wiem czyj to problem moze ich, że nie potrafia zajac sieczyms
    > lepszym dla siebie, systemu ? Dlatego, ze doktorant poswiecil pol
    > swojego zycia na ksztalcenie i potem nie umie zadbac nawet o
    > swoje zycie to jest nasz problem tutaj ? Dziwne.

    Niestety to jest nasz problem.
    Będzie jeszcze większy.
    Potęgi gospodarcze stoją właśnie nauką - własną lub importowaną.
    Ktoś się rodzi z żyłką do biznesu inny z żyłką do nauki - państwo, które nie
    stwarza warunków ani dla jednych ani dla drugich prędzej czy później staje
    się kolonią, śmietnikiem albo skansenem.
    W jakim punkcie jesteśmy ?

    adam

  • 134. Data: 2009-05-18 19:12:42
    Od: Qbab <b...@p...onet.pl>

    de Fresz pisze:
    > I pracę raczej mają z tych lekkich.

    nie wiesz co nic o tej pracy jak widać.

    Qbab

  • 135. Data: 2009-05-18 19:14:22
    Od: Qbab <b...@p...onet.pl>

    Roger from Cracow pisze:

> [...]
    > swojego zycia na ksztalcenie i potem nie umie zadbac nawet o
    > swoje zycie to jest nasz problem tutaj ? Dziwne.

    tak bo to fotografowie generują rozwój gospodarki. Makabra nie
    świadomość społeczna.

    Qbab

  • 136. Data: 2009-05-18 19:23:32
    Od: "Roger from Cracow" <r...@s...pl>

    > tak bo to fotografowie generują rozwój gospodarki. Makabra nie świadomość
    > społeczna.

    watek byl o czyms inny idz na jakas grupe pl.rec.polityka
    czy cos. Nagle jeden z drugim zaczol doriabiac wielkie teorie
    do prostej sprawy.

    Roger

  • 137. Data: 2009-05-19 07:15:04
    Od: Qbab <b...@p...onet.pl>

    Roger from Cracow pisze:

    > watek byl o czyms inny idz na jakas grupe pl.rec.polityka
    > czy cos. Nagle jeden z drugim zaczol doriabiac wielkie teorie
    > do prostej sprawy.

    wątek był o wynagrodzeniu fotografów, rozpatrywanie tego tematu w
    oderwaniu od innych wynagrodzeń prowadzi do błędnych wniosków co zresztą
    udowodniłeś pisząc o tym jak bardzo cenisz pracę w innych zawodach.

    Qbab

  • 138. Data: 2009-05-21 21:37:43
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 14 May 2009, Michał Drawert wrote:

    > Ostatnio w firmie
    > robiliśmy kapitalny remont i pewien wykonawca chciał cenę montażu
    > kaloryferów uzależnić od tego z jakiej są firmy (tzn. ile kosztują, na jakie
    > drogie nas stać).

    Błąd w założeniu.
    Przy zakładaniu tych kaloryferów trzeba wliczyć w cenę ryzyko
    ewentualnego uszkodzenia.
    Bardzo jestem ciekaw, jakbyś zareagował na akcję "dobra, uszkodziłem
    sprzęt za 5000 zł, ale robiłem z kalkulacją do sprzętu za 500 zł
    więc zwróce za 500 zł szkody" :D
    I nie wnikam czy prawdopodobienstwo szkody jest bliższe 1% czy 0,01%
    (pewnie tego drugiego), chodzi o zasadę.
    Co najwyżej może nie podobać Ci się SKALA różnicy :P

    pzdr, Gotfryd

  • 139. Data: 2009-05-21 21:48:27
    Od: "d...@v...pl" <d...@v...pl>

    On 14 Maj, 22:45, "p47" <p...@b...wp.pl> wrote:
    > Użytkownik <d...@v...pl> napisał w
    wiadomościnews:3e48e556-f967-4fd6-b747-eb45d96560c8@
    e20g2000vbc.googlegroups.com...

    >  Wymieniałem nie raz . Jako sanitariusz , bo lekarz "wymiękł"
    >
    > Jasne, to banał. Natomiast do zrobienie zdjęcia,-ho,ho,panie,  do tego
    > "trzydziesci pare  lat praktyki" i sprzęt za miliony jest niezbędny!!

    Sprzęt do wymiany cewnika to koszt jakichś 30 zł na dzisiejsze.
    Kierowca , sanitariusz , paliwo ... Może drugie tyle.
    Pensji konowała nie wliczam.
    Pozdro Marcin

  • 140. Data: 2009-05-21 21:55:30

    On 15 Maj, 11:42, mt <t...@i...pl> wrote:

    > Lekarze tak, natomiast piloci kształcą się za swoje.

    W jakim kraju ??
    Pozdro Marcin