  • 151. Data: 2009-06-22 17:24:38
    Temat: Re: wynagrodzenie dla fotografów - śmieszne czy tragiczne?
    Od: "adam" <j...@o...maile.com>

    Użytkownik "Piotr" napisał
    > Olac takich trzymac poziom iznalezc swoja nisze oraz byc w tym dobrym.
    > Inni niech sobie pracuja jak lubia za pol darmo.
    >
    > Roger

    Roger, święte słowa - zgadzam się w 100%. Jak mawia mój ojciec "nie ma
    wysokiej jakości za niską cenę".
    To tak jak z produktami z Chin, niby to samo, a 10x tańsze. Wszystko
    ok, dla zabawy. Ale zapytaj kogoś czy pracuje zawodowo wiertarką z
    Carrefour za 25 zł.
    ---------------------------

    Zależy do czego używa.
    Jesli potrzebny jest udar to te z plastikowymi udarami starczają na jeden
    kołek. Do zwykłych zadań (szlifowanie, czyszczenie) te za 25 zł sprawdzają
    się równie dobrze co te za 1500 zł.

    adam

  • 152. Data: 2009-06-22 17:32:42
    Od: "marcin.STIG.saldat" <s...@p...pl>

    adam pisze:
> [...]
    > jeden kołek. Do zwykłych zadań (szlifowanie, czyszczenie) te za 25 zł
    > sprawdzają się równie dobrze co te za 1500 zł.

    Heh... A ja zawsze myslalem, ze zwykle zadanie wiertarki, to wiercenie
    otworow. :)

    --
    Pozdrawiam,
    marcin.STIG.saldat

  • 153. Data: 2009-06-22 18:09:04
    Od: XX YY <j...@u...at>

    > Roger, święte słowa - zgadzam się w 100%. Jak mawia mój ojciec "nie ma
    > wysokiej jakości za niską cenę".

    byc moze to prawda ,

    ale

    nie oznacza to , ze wysoka cena jest gwarancja wysokiej jakosci.

    prawdziwego fachowca poznasz po tym ze robi tanio , dobrze i potrafi
    wyjsc na swoje.

    czesto powiedzenie ze jakosc musi kosztowac jest naduzywane przez
    roznego rodzaju mniej kompetentnych "fachowcow" chcacych w ten sposob
    usprawiedliwic zwykle zdzierstwo.

    przyklady mozna mnozyc - jednym z bardziej sztandarowych jest mercedes
    - mozna zapytac wlascicieli tych drozszych modeli jakie problemy
    mieli ze swoimi samochodami - na ogol nie znanych wlasciciela
    fiatow.

    pareset zlotych kosztuje podanie reki przez mechanika w warsztacie na
    dzien dobry i wlasciwie mozesz miec pewnosc , ze in drozej tym
    gorzej.

    XXX

  • 154. Data: 2009-06-22 22:16:00
    Od: "adam" <j...@o...maile.com>

    Użytkownik "marcin.STIG.saldat" napisał
> [...]
    > się równie dobrze co te za 1500 zł.

    Heh... A ja zawsze myslalem, ze zwykle zadanie wiertarki, to wiercenie
    ---------------------

    Urban legend ; ))))

    adam

  • 155. Data: 2009-06-23 12:02:35
    Temat: Re: wynagrodzenie dla fotograf
    Od: "d...@v...pl" <d...@v...pl>

    On 22 Cze, 10:02, Jakub Jewuła <b...@s...com.pl> wrote:

    > Sprzedawca czego - chinczykow, czy MeineFrotto?

    Jednego i drugiego ( jakby co to handlowałem Velbonem i Slikiem ;) )
    Pozdro Marcin

  • 156. Data: 2009-06-23 12:06:14
    Od: "d...@v...pl" <d...@v...pl>

    On 22 Cze, 19:11, Piotr <p...@g...com> wrote:

    > To tak jak z produktami z Chin, niby to samo, a 10x tańsze. Wszystko
    > ok, dla zabawy. Ale zapytaj kogoś czy pracuje zawodowo wiertarką z
    > Carrefour za 25 zł.

    W moim ulubionym warsztacie mają i wiertarki profi ( cena tak na moje
    oko pow 2Kzł)
    i tani badziew do jednorazowego użytku.
    Acha , mają też ruskie sprzęty sprzed 20 lat- wyciągają je tylko od
    wielkiego dzwona.
    Wszystko zależy co potrzeba zrobić...
    Pozdro Marcin

  • 157. Data: 2009-06-28 10:38:33
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    XX YY pisze:
    > prawdziwego fachowca poznasz po tym ze robi tanio , dobrze i potrafi
    > wyjsc na swoje.

    Nigdy nie spotkałem takiego, coby posiadał te trzy cechy równocześnie.

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl