  • 11. Data: 2010-12-28 15:04:33
    Temat: Re: wymieniłem procesor...
    Od: "Vituniu" <v...@p...fm>

    > Dla niepełnosprytnych:
    > Windows Vista HP.

    Rzecz nie w tym, ze my sie nie domyslamy jaki masz system,
    tylko w tym, ze ty nie domyslasz sie, ze piszesz na niewlasciwa grupe.

    http://pecetfaq.republika.pl/index2.htm
    Punkt 1.1.2 polecam.

    pozdrawiam,
    Vituniu.

  • 12. Data: 2010-12-28 15:08:40
    Od: Dawid <m...@n...pl>

    W dniu 2010-12-28 15:52, darek638 pisze:
    > Użytkownik "JoteR" <j...@p...pl> napisał w wiadomości

    > Dla niepełnosprytnych:
    > Windows Vista HP.
    >
    > Darek
    I tak nie odpowiedzą, bo tu rządzi banda kretynów.
    Usuń wpis w menedżerze i zrestartuj komputer.
    Pozdrawiam

  • 13. Data: 2010-12-28 15:25:38
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "Przemysław Adam Śmiejek" napisał:

    > a) Gość pisze o panelu sterowania i zarządcy urządzeń, a takie coś
    > występuje w systemach Windows

    Nieprawda, nie we wszystkich.

    > b) gość pisze na grupie pecet, a komputery PC i platforma POC od
    > początku są powiązane z systemem Microsoftu

    Czyli bardziej MS-DOS niż MS Windows ;->

    > c) komputery klasy PC z systemem innym niż Windows to promil
    > promila z promila.

    Na advocacy na widok powyższego tekstu zaznaliby wielokrotnych wytrysków ;->

    A teraz z ręką na sercu - domyśliłeś się z pierwszego postu, że wątkotwórca
    ma Vistę HP? Chapeau bas...

    JoteR

  • 14. Data: 2010-12-29 08:29:52
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    > a) Gość pisze o panelu sterowania i zarządcy urządzeń, a takie coś
    > występuje w systemach Windows

    Nie wszystkich. I nie tylko. Poza tym on windozy jest inna grupa.

    > b) gość pisze na grupie pecet, a komputery PC i platforma POC od
    > początku są powiązane z systemem Microsoftu

    Tylko w głowie tępych lamerów.

    > c) komputery klasy PC z systemem innym niż Windows to promil promila z
    > promila.

    Bredzisz.

    > Więc chyba wiadomo jaki.

    WARP OS/2

    > No ale czy od razu trzeba tak złośliwie?

    Tak.

  • 15. Data: 2010-12-29 08:31:52
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 28.12.2010 15:52, darek638 pisze:

    > Dla niepełnosprytnych:
    > Windows Vista HP.

    Dla tępych lamerów: grupą odpowiednią do poruszania problemów związanych
    z systemem Windows Vista jest grupa:
    pl.comp.os.ms-windows.vista

  • 16. Data: 2010-12-29 08:42:28
    Od: "MAG" <g...@w...pl>

    A jaki laptop i procek. Pytam bo dla mnie to w dalszym ciągu jest swojego
    rodzaju ewenement jesli chodzi o wymiany prockow w lapach.

    pozdro

    Użytkownik "darek638" napisał w wiadomości grup

    Hej.
    Wymieniłem procka w laptopie. Wszystko poszło bez problemu i działa ok. Ale
    jest jedno ale. W panelu sterowanie-->system widzę nowego procka ale w

  • 17. Data: 2010-12-29 09:40:30
    Od: "darek638" <d...@g...pl>

    Użytkownik "MAG" <g...@w...pl> napisał w wiadomości
    >A jaki laptop i procek. Pytam bo dla mnie to w dalszym ciągu jest swojego
    >rodzaju ewenement jesli chodzi o wymiany prockow w lapach.

    Wymieniłem T5270 na T7700. Różnica jest odczówalna:)

    Darek

    PS.
    Cieciom od NTG (AL) dziękuję.

  • 18. Data: 2010-12-29 09:56:46
    Od: "MAG" <g...@w...pl>

    a jaka różnica jest w porownaniu z wymianą procka w standardowym blaszaku.
    Czy po rozkręceniu obudowy lapa zdejmujesz wiatrak, procek a nastepnie
    wstawiasz nowy procek, smarujesz go pastą i dajesz wiatrak czy jest coś
    specjalnego?

  • 19. Data: 2010-12-29 10:04:59
    Od: "darek638" <d...@g...pl>

> [...]
    >Czy po rozkręceniu obudowy lapa zdejmujesz wiatrak, procek a nastepnie
    >wstawiasz nowy procek, smarujesz go pastą i dajesz wiatrak czy jest coś

    Ponieważ laptop jest płaski to (tak jest u mnie) wiatrak nie ma
    bezpośredniego styku z prockiem. Ciepło odprowadza miedziany (chyba, bo taki
    ma kolor), gruby płaskownik. Łączy on środek procka z wiatrakiem. Przy
    wiatraku jest uformowany radiator. I tak naprawdę to wiatrak chłodzi ten
    płaskownik.

    Darek

  • 20. Data: 2010-12-29 10:37:59
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "darek638" <d...@g...pl> napisał:

    > Wymieniłem T5270 na T7700. Różnica jest odczówalna:)

    Szkoda, że nie odczUwasz wyłażącej z butów słomy.

    > Cieciom od NTG (AL) dziękuję.

    JoteR