  • 1. Data: 2011-09-12 09:37:31
    Temat: wymiana klawiatury - upsss!
    Od: "1634Racine" <1...@R...pl>

    {JĘZYK PROGRAMISTY, pl)

    stary laptop, zepsul sie joystick,udalo sie na allegro kupic klawiature do
    tego samego modelu, tylko, że _na_rynek_szwedzki_ . Uklad klawiatury
    troszeczke inny, pare dodatkowych szwedzkich znakow, poza tym - bez zmian.
    Zalozona bez problemu, dziala, pisze duze/male litery,cyfry, daje sie pisac
    diakrytyki ą/ę/..., dziala klawisz funkcyjny fn,caps lock,shift, itd

    Ale:

    1.
    problem zaczyna sie z klawiszami, na ktorych nie ma ani liter,ani cyfr,ale
    sa wszelakie inne znaki (*,(,%,+, itp).
    Np. bez wcisnietego "shift" pisze zupelnie inny znak niz powinien byc bez
    "shiftu", z wcisnietym "shiftem" - inny niz powinien byc z "shiftem"
    (kompletnie spoza zawartosci namalowanej na klawiszu).

    2.
    dalej: z funkcyjnym "fn" (ktory dziala OK dla klawiszy F1/2/3...) tez pisze
    kompletnie cos innego niz powinno byc pisane.

    Konkludujac: A,Ą,3, itp napisze sie bez problemu, ale juz: <,?,:,*,^,%,@,-,_
    itp - tego juz nie napisze wg. tego co widac na klawiszach i wg. znanych nam
    regul uzycia klawiatury.

    Jakies sugestie,rady?
    (bez sensu, ale probowalem przelaczac jezyk z programisty na szwedzki :),
    zero efektu,wrecz gorzej - diakrytyki...)

  • 2. Data: 2011-09-13 05:59:29
    Temat: Re: wymiana klawiatury - upsss!
    Od: mirekc <m...@i...pl>

    W dniu 2011-09-12 11:37, 1634Racine pisze:
> [...]
    > "shiftu", z wcisnietym "shiftem" - inny niz powinien byc z "shiftem"
    > (kompletnie spoza zawartosci namalowanej na klawiszu).

    Na Allegro można też kupić naklejki na klawisze. Są nawet całkiem
    trwałe, a kosztują grosze. Może to nie do końca "eleganckie"
    rozwiązanie, ale powinno załatwić problem.

  • 3. Data: 2011-09-13 12:49:36
    Od: Andy Niwiński <a...@i...pl>

    "1634Racine" <1...@R...pl> schrieb im Newsbeitrag
> [...]
    > (bez sensu, ale probowalem przelaczac jezyk z programisty na szwedzki :),
    > zero efektu,wrecz gorzej - diakrytyki...)
    A czemu nie przełożysz klawiszy ze starej klawiatury?

  • 4. Data: 2011-09-13 13:26:55
    Od: "1634Racine" <1...@R...pl>

    mirekc in news:j4mrg4$csp$1@inews.gazeta.pl
    > Na Allegro można też kupić naklejki na klawisze. Są nawet całkiem trwałe,
    > a kosztują grosze. Może to nie do końca "eleganckie" rozwiązanie, ale
    > powinno załatwić problem.

    dzieki, wiem o tym, szukam wszakże jakiejs mniej klejącej metody :)