  • 1. Data: 2011-09-12 10:55:42
    Temat: jak sprawdzic kontroler hdd
    Od: kesser <d...@g...com>

    Witam
    Wasnie padl mi dysk w ibm t43 tzn. w biodie go nie ma i nie startuje
    system. Odpalilem Mint'a z plyty cd(stad brak PL znaczkow :-)).
    W trakcie startu systemu pokazal bledy error 16 kontrolera ata1.
    Pytanie brzmi czy mozna wykluczyc inne elementy i zalozyc, ze to 100%
    dysk?
    Jak to ewentualnie sprawdzic bez drugiego dysku(nie chce isc w
    koszty)? (wizyta w serwisie chwilowo odpada organizacyjnie, a komp
    potrzebny)

  • 2. Data: 2011-09-12 11:17:05
    Temat: Re: jak sprawdzic kontroler hdd
    Od: DooMiniK <bachusmalpapostpl>

    On 12/09/2011 11:55, kesser wrote:
> [...]
    > Jak to ewentualnie sprawdzic bez drugiego dysku(nie chce isc w
    > koszty)? (wizyta w serwisie chwilowo odpada organizacyjnie, a komp

    Np. wyciągnąć dysk twardy i podłączyć do innego komputera (przejściówka
    IDE/SATA na USB), przeskanować. Koszt na Allegro ok. 25zł + wysyłka
    (chociaż nie wiem, czy masz czas 2-3 dni czekać na kabelek).

    --
    Dominik Siedlak (bachus)
    bachus(at)post(dot)peel

  • 3. Data: 2011-09-12 12:54:03
    Od: kesser <d...@g...com>

    On 12 Wrz, 11:17, DooMiniK <bachusmalpapostpl> wrote:

> [...]
    > IDE/SATA na USB), przeskanować. Koszt na Allegro ok. 25zł + wysyłka
    > (chociaż nie wiem, czy masz czas 2-3 dni czekać na kabelek).

    Chyba jednak dysk i klania sie serwis bo jak czytam, ze jest toto
    lotek z doborem dyskw do tych lapkow to wole dac do serwisu niech sie
    bawia.