  • 1. Data: 2011-12-12 17:15:10
    Temat: Transoptor
    Od: mbut <m...@w...pl>

    Witam wszystkich kolegów
    Czy ktoś będzie mógł mnie wspomóc w znalezieniu transoptora PC419. Gdzie
    można go kupić lub jego zamiennika. Obszukałem w sieci, ale na nic nie
    trafiłem na ten temat.
    Może ktoś coś wie na ten temat to będę bardzo wdzięczny.
    pozdrawiam

  • 2. Data: 2011-12-13 01:00:38
    Temat: Re: Transoptor
    Od: "Grzegorz Niemirowski" <g...@p...onet.pl>

    mbut <m...@w...pl> napisał(a):
> [...]
    > trafiłem na ten temat.
    > Może ktoś coś wie na ten temat to będę bardzo wdzięczny.

    A co jest takiego szczególnego w tym transoptorze? Jaki jego parametr nie
    występuje w innych?

    --
    Grzegorz Niemirowski
    http://www.grzegorz.net/

  • 3. Data: 2011-12-13 01:17:21
    Od: "sundayman" <s...@p...onet.pl>

    > A co jest takiego szczególnego w tym transoptorze? Jaki jego parametr nie
    > występuje w innych?

    Ano jest na tyle szególny, że faktycznie trudno o zamiennik.
    W pierwszym odruchu nawet chciałem poszukać, i zbesztać pytającego, że nie
    zrobił tego sam, ale nie ma.
    A kupić będzie problem chyba.

    http://www.alldatasheet.com/view.jsp?Searchword=PC41
    9

    Pewnie da się go czymś zastąpić, ale raczej po kombinacjach tudzież nie
    "pinkompatybilnie"...

  • 4. Data: 2011-12-13 06:28:18
    Od: "Wojtek" <w...@l...plll>

    Jak działa to w aplikacji audio jako przełącznik, to polecam H11F1.
    Fizycznie może nie to samo no ale jak się nie ma co się lubi....
    --
    Wojtek

  • 5. Data: 2011-12-13 06:36:58
    Od: mbut <m...@w...pl>

    W dniu 11-12-13 07:28, Wojtek pisze:
    > Jak działa to w aplikacji audio jako przełącznik, to polecam H11F1.
    > Fizycznie może nie to samo no ale jak się nie ma co się lubi....
    > --
    > Wojtek

    wszystko fajnie tylko nie wiadomo czy rezystancje tego termistora są
    identyczne, pewno nie.Ale dzięki i za to.

  • 6. Data: 2011-12-13 12:27:20
    Od: Grzegorz Brzęczyszczykiewicz <g...@o...pl>

    mbut nabazgrał(a):
> [...]
    > trafiłem na ten temat.
    > Może ktoś coś wie na ten temat to będę bardzo wdzięczny.

    A może dwa połączyć. Diody LED na wejściu w szereg.
    Kolektory tranzystorów wyjściowych połączyć w szereg z diodami na
    odpowiednio wysokie napięcie aby zabezpieczyć tranzystory przy odwrotnej
    polaryzacji, i takie dwa szeregi połączyć przeciwstawnie równolegle.
    Jeden warunek, napięcie na wejściu musi być odpowiedni wysokie aby
    wysterować die diody szeregowo.

    G.B.

  • 7. Data: 2011-12-13 13:40:01
    Od: "!sp" <s...@a...er>

    Użytkownik "mbut" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Czy ktoś będzie mógł mnie wspomóc w znalezieniu transoptora PC419. Gdzie
    > można go kupić lub jego zamiennika. Obszukałem w sieci, ale na nic nie

    Azja, całe opakowania
    http://www.alibaba.com/product-gs/456733070/PHOTO_CO
    UPLE_Optocoupler_PC419.html

  • 8. Data: 2011-12-13 14:41:05
    Od: mbut <m...@w...pl>

    W dniu 11-12-13 14:40, !sp pisze:

    > Użytkownik "mbut" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
    >
    > Azja, całe opakowania
    > http://www.alibaba.com/product-gs/456733070/PHOTO_CO
    UPLE_Optocoupler_PC419.html

    dzięki za pomoc, w końcu zrezygnowałem z budowy z udziałem tego układu.
    Zmieniłem schemat na inny.
    pozdrawiam