  • Data: 2011-11-06 15:54:52
    Temat: wybór auta
    Od: "dr_indy" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,

    jako, że jest to grupa ogólnie traktująca o autach to może ktoś z Was
    pomoże.
    Nie jestem znawcą aut więc zawitałem tu. Tytuł posta ogólny, ale precyzuję:
    Ojciec (55l) chce zmienić auto do tej pory sluzy mu astra classic lpg.
    Auto generalnie niewysłuzone, ale ma już 12 lat (rocznik 99.) i czas na
    zmiany.

    Co rynek prezentuje w segmencie aut do ok. 40000 zł z naciskiem na
    ekonomiczność, dłuzszą gwarancje, lpg?
    Nie jest to auto dla wyścigowca.
    Jakoś przypadkiem zawitałem do Opla i widziałem tam chevroleta Aveo z
    predyspozycją pod lpg, z dość bogatym wyposażeniem w cenie sporo poniżej 40k
    zł. Czy to dobry kierunek?

    dziękuję za wszelkie info

    --
    dr_indy