  • 1. Data: 2010-12-29 19:05:24
    Temat: [wordpress]Jak usunąć paragraf w którym jest more-link ?
    Od: hazet <h...@n...pl>

    Witam, pytanie jak w temacie.
    Wordpress wrzuca mi more-link prowadzący do całości posta w osobny
    paragraf <p><a... w dodatku bez klasy, przez co nie moge go umieścić w
    tej samej linii co ostatni wiersz "zajawki" postu.
    Mam najnowszą wersję, wcześniej nie miałem takich problemów :

  • 2. Data: 2010-12-29 22:49:11
    Od: Peter May <p...@o...pl>

    W dniu 2010-12-29 20:05, hazet pisze:
> [...]
    > tej samej linii co ostatni wiersz "zajawki" postu.
    > Mam najnowszą wersję, wcześniej nie miałem takich problemów :

    Zajrzyj tutaj:
    http://codex.wordpress.org/Customizing_the_Read_More

    --
    Peter