  • 1. Data: 2010-12-25 12:28:34
    Temat: Edytor z porządnym formatowaniem kodu
    Od: Peter May <p...@o...pl>

    Szukam edytora, który obsłuży porządne formatowanie kodu
    html,css,javascript i dobrze by było również php. Testuję Edit++, ale
    raczej kulawo u niego z formatowaniem kodu. Nie rozpoznaje porządnie
    sekcji, co kończy się tym, że zamiast elegancko kod sformatować, robi mi
    z dużego bałaganu mały bałagan :/

    Ktoś może polecić jakiś edytor z porządnym formatowaniem kodu?

    --
    Peter

  • 2. Data: 2010-12-25 12:29:08
    Temat: Re: Edytor z porządnym formatowaniem kodu
    Od: Peter May <p...@o...pl>

    W dniu 2010-12-25 13:28, Peter May pisze:
    > Szukam edytora, który obsłuży porządne formatowanie kodu
    > html,css,javascript i dobrze by było również php. Testuję Edit++, ale

    Notepad++ miało być :/

    --
    Peter

  • 3. Data: 2010-12-25 13:18:34
    Od: vcore <mail*wytnij*@vcore.pl>

> [...]
    z dużego bałaganu
    > mały bałagan :/
    >
    > Ktoś może polecić jakiś edytor z porządnym formatowaniem kodu?

    Dreamweaver od CS3 w górę - klasa sama w sobie

  • 4. Data: 2010-12-26 21:30:56
    Od: Paweł Piskorz <n...@p...nie?>

    W dniu 2010-12-25 13:28, Peter May pisze:
    > Ktoś może polecić jakiś edytor z porządnym formatowaniem kodu?

    gVim? :)

    --
    message[autor="PablO"]::after {
    content:"Pozdrawiam";

  • 5. Data: 2010-12-26 21:39:41
    Od: Peter May <p...@o...pl>

    W dniu 2010-12-26 22:30, Paweł Piskorz pisze:

    > gVim? :)

    Nawet na Amigę jest :-)

    --
    Peter

  • 6. Data: 2010-12-27 09:19:28
    Od: "gefek" <t...@s...wp.pl>

    In news:news:if8c6m$a1i$1@inews.gazeta.pl, Paweł Piskorz wrote:
    > gVim? :)
    Dobrze skonfigurowany i z odpowiednimi pluginami jest niezastąpiony :)
    --
    Grzesiek

  • 7. Data: 2011-01-18 22:09:20
    Od: takeshin <a...@g...com>

    On 25 Gru 2010, 13:28, Peter May <p...@o...pl> wrote:
    > Szukam edytora, który obsłuży porządne formatowanie kodu
    > Ktoś może polecić jakiś edytor z porządnym formatowaniem kodu?

    Tylko Netbeans (PHP,HTML.CSS, JS i inne).

    --
    takeshin

  • 8. Data: 2011-01-19 08:19:29
    Od: Peter May <p...@o...pl>

    W dniu 2011-01-18 23:09, takeshin pisze:

    > Tylko Netbeans (PHP,HTML.CSS, JS i inne).

    Nie za bardzo. Przykładowo mam plik z JS, ale z "rozszerzeniem" pliku
    js.php. Netbeans widzi to jako plik PHP i w żaden sposób nie mogę zmusić
    go do tego, aby czytał go jako JavaScript.

    A poza tym to strasznie zasobożerny jest i ogólnie rusza się "jak wóz z
    węglem". :P

    --
    Peter

  • 9. Data: 2011-01-19 11:04:43
    Od: Piotr Siudak <s...@x...pl>

    W dniu 19.01.2011 09:19, Peter May pisze:

    > Nie za bardzo. Przykładowo mam plik z JS, ale z "rozszerzeniem" pliku
    > js.php. Netbeans widzi to jako plik PHP i w żaden sposób nie mogę zmusić
    > go do tego, aby czytał go jako JavaScript.

    Problem prosty do rozwiazania, zmień rozszerzenie na własciwe, w pliku
    php trzymaj kod php, kod javascriptowy w pliku js mozesz ewentualnie
    includować.

    Zaleta powaznego edytora jest to że pomaga utrzymac kod w porzadku,
    zamiast miec bajzel taki jaki masz.

    > A poza tym to strasznie zasobożerny jest i ogólnie rusza się "jak wóz z
    > węglem". :P

    jak twój komputer jest "jak wóz z węglem" to se kup lepszy, co to za
    argument?

    --
    Piotr Siudak
    s...@x...pl

  • 10. Data: 2011-01-19 13:35:28
    Od: Peter May <p...@o...pl>

    W dniu 2011-01-19 12:04, Piotr Siudak pisze:

    > Problem prosty do rozwiazania, zmień rozszerzenie na własciwe, w pliku
    > php trzymaj kod php, kod javascriptowy w pliku js mozesz ewentualnie
    > includować.

    Można tak, ale to nie zdaje egzaminu, bo i tak muszę nieco pomieszać PHP
    i JavaScript. Przykład ze względu na wielojęzyczność:

    var message = '<?php echo Text::T('This is test'); ?>';

    i w tym przypadku chcę, aby plik JavaScript był parsowany przez PHP.
    Dlatego jest plik z rozszerzeniem .php, by serwer mógł właściwie
    zinterpretować plik, który załączam tak:

    <script type="text/javascript src="URL/plik.js.php"></script>

    > Zaleta powaznego edytora jest to że pomaga utrzymac kod w porzadku,
    > zamiast miec bajzel taki jaki masz.

    Na jakiej podstawie twierdzisz, że mam bajzel w kodzie? A poza tym
    porządek nie zawsze zależy od używanego edytora tylko od programisty.

    > jak twój komputer jest "jak wóz z węglem" to se kup lepszy, co to za
    > argument?

    Specjalnie dla NetBeans-a nie będę zmieniał czy modyfikował komputera.
    Wszystkie inne potrzebne mi narzędzia działają dość dobrze. Na _moim_
    komputerze działa wolno i mam prawo wyrazić takie zdanie.

    Z resztą co to za argument "to se kup lepszy"? Jak Ci w samochodzie
    lampka Ci się wewnątrz zepsuje, to też kupujesz od razu nowy samochód?

    --
    Peter