  • 1. Data: 2010-12-28 20:24:58
    Temat: Jak zarejestrować widget w wordpress ?
    Od: hazet <h...@n...pl>

    Witam, stworzyłem własne widgety (blok z linkami) jak go zarejestrować
    aby był widoczny w menu widget ?

    Użyłem funkcji <?php if ( !function_exists('dynamic_sidebar') ||
    !dynamic_sidebar() ) : ?> oraz zapisałem to na liście jednak nadal nic
    nie ma.

  • 2. Data: 2010-12-31 07:51:49
    Temat: Re: Jak zarejestrować widget w wordpress ?
    Od: beherit / pn <b...@s...firenet.eu.org>

    W dniu 2010-12-28 21:24, hazet pisze:
> [...]
    >
    > Użyłem funkcji <?php if ( !function_exists('dynamic_sidebar') ||
    > !dynamic_sidebar() ) : ?> oraz zapisałem to na liście jednak nadal nic

    Myśle, że powinieneś uzupełnić swoją wypowiedź: jest if... a powinno być
    "if to co endif;", wtedy być może łatwiej będzie Ci pomóc.

    pozdr.p.