  • 1. Data: 2010-12-25 23:18:38
    Temat: Dwie nierówne kolumny, obramowanie
    Od: mokpl <m...@g...pl>

    Witam.
    Mam dwa divy obok siebie.
    Jeden ma automatyczną wysokość a drugiego nie umiem dopasowywać
    automatycznie do (z góry nieznanej) wysokości tego pierwszego. Wiadomo,
    co co chodzi.

    Oba są obramowane (border) i pewnie się domyślacie, jak to wygląda -
    ramka prawej kolumny kończy się kompletnie od czapy - w połowie strony
    na przykład.

    Co można zrobić, żeby te obramowania były równe (nie używając
    JavaScript)? Interesują mnie tylko najnowsze wersje popularnych
    przeglądarek.

  • 2. Data: 2010-12-25 23:55:02
    Temat: Re: Dwie nierówne kolumny, obramowanie
    Od: "Jordan Szubert" <n...@p...na.razie>

    Dnia 26-12-2010 o 00:18:38 mokpl <m...@g...pl> napisał(a):

> [...]
    >
    > Co można zrobić, żeby te obramowania były równe (nie używając
    > JavaScript)? Interesują mnie tylko najnowsze wersje popularnych

    #calosc{
    display:table-row;
    }
    #calosc>div{
    display:table-cell;
    }

    niepojete, czemu to rozwiazanie tak niepopularne jest...

    --
    Jordan Szubert

  • 3. Data: 2010-12-26 01:56:48
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Sun, 26 Dec 2010 00:18:38 +0100, mokpl napisał(a):

    > Co można zrobić, żeby te obramowania były równe (nie używając
    > JavaScript)? Interesują mnie tylko najnowsze wersje popularnych
    > przeglądarek.

    Faux columns z obrazkiem obramowania, uzupełniony drugim kontenerem na
    dolną (lub górną) część, jeśli ma się jakoś zamykać. Oczywiście jeśli
    musisz obsłużyć (tfu, tfu) IE6.

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 4. Data: 2010-12-26 12:32:55
    Od: Peter May <p...@o...pl>

    W dniu 2010-12-26 00:55, Jordan Szubert pisze:

    > #calosc{
    > display:table-row;
    > }
    > #calosc>div{
    > display:table-cell;
    > }

    > niepojete, czemu to rozwiazanie tak niepopularne jest...

    Z powodu IE6? Teraz wg mnie można już go śmiało pomijać.
    Można jeszcze spróbować z właściwości display:box; Choć jeszcze nie
    wszystkie przeglądarki to obsługują.

    http://kamilpelka.com/2010/12/03/css3-flexbox-koniec
    -z-floatami-kiedys/

    --