  • 71. Data: 2010-03-11 16:09:34
    Temat: Re: wkurzające sytuacje drogowe
    Od: "Arek (G)" <a...@b...pl>

    W dniu 2010-03-11 11:19, krzysiek82 pisze:

    > to już jest wykroczenie :) i zwykłe chamstwo, no chyba, że jest ciągła i
    > ktoś wyprzedza wtedy uzasadnione jest przyśpieszenie i zajechanie drogi
    > w celu uniemożliwienia wykonania tego manewru.

    Chamstwem i totalnym buractwem jest to co właśnie napisałeś. Malutki
    penis nie pozwala Ci swobodnie myśleć. Bo gdybyś na chwilę zapomniał, że
    jesteś skończonym idiotą to wiedziałbyś, że tym idiotycznym zachowaniem
    narażasz na niebezpieczeństwo czołowego zderzenia kogoś jadącego z
    naprzeciwka. Skoro jest podwójna ciągła znaczy się, że nie ma
    widoczności i ryzyko czołówki jest bardzo duże. Żal mi Ciebie.

    A.

  • 72. Data: 2010-03-11 16:13:04
    Od: "Karthoon " <k...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Maciej Leszczynski <z...@j...cy> napisał(a):

> [...]
    obowiązani
    > zachować ostrożność albo
    > gdy ustawa tego wymaga - szczególną ostrożność, unikać wszelkiego
    działania, kt
    > óre mogłoby
    > spowodować zagrożenie bezpieczeństwa lub porządku ruchu drogowego, ruch ten
    utr
    > udnić albo w
    > związku z ruchem zakłócić spokój lub porządek publiczny oraz narazić
    kogokolwie
    > k na szkodę. Przez
    > działanie rozumie się również zaniechanie.

    Z tego nie wynika obowiązek zwolnienia.

  • 73. Data: 2010-03-11 16:13:43
    Od: "Arek (G)" <a...@b...pl>

    W dniu 2010-03-11 15:06, Bydlę pisze:
    [...]
    > A od kiedy podwójna linia namalowana farbą chroni przed zderzeniem?

    Jak mawiają Czesi: linia to nie ściana.

    A.

  • 74. Data: 2010-03-11 16:14:41
    Od: "Arek (G)" <a...@b...pl>

    W dniu 2010-03-11 14:59, Budzik pisze:
    > Użytkownik MadMan m...@n...wp.pl ...

    > co ciekawe - wymaga.
    > Były podawane przykłady takich stłuczek gdzie wyprzedzajacy dostawał kare
    > za wyprzedzanie w złym miejscu, ale skrecajacy za to, ze skrecił, gdy ktos
    > go wyprzedzał.
    > Tak, wiem - idiotyczne...

    Trochę słuszne. Jeden i drugi ponosi winę w takim przypadku.

    A.

  • 75. Data: 2010-03-11 16:15:38
    Od: krzysiek82 <s...@u...pl>

    Arek (G) pisze:
> [...]
    > naprzeciwka. Skoro jest podwójna ciągła znaczy się, że nie ma
    > widoczności i ryzyko czołówki jest bardzo duże. Żal mi Ciebie.

    gdybyś użycz czasami tego co masz pomiędzy uszami (jeśli masz) to byś
    zrozumiał moją intencję.

    --
    krzysiek82

  • 76. Data: 2010-03-11 16:15:59
    Od: "Arek (G)" <a...@b...pl>

    W dniu 2010-03-11 15:32, Robert_J pisze:

    > Choćby po to, żeby uniknąć właśnie takiej sytuacji :-).

    > Wiesz... jeśli czekasz na lukę między autami z przeciwka to faktycznie
    > szansa, że ktoć Cię w tym czasie omija z lewej jest praktycznie zerowa ;-).

    A dlaczego? Mowa o wyprzedzającym motorze.

    A.

  • 77. Data: 2010-03-11 16:26:43
    Od: "Marcin Luty" <m...@g...com>

    Użytkownik "Karthoon " <k...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości
    grup dyskusyjnych:hnb19v$nuj$...@i...gazeta.pl...

    > obowiązani
    > działania, kt
    > utr
    > kogokolwie
    >
    > Z tego nie wynika obowiązek zwolnienia.

    Wprost w PoRD jest napisane, ze nie mozna przyspieszac w czasie i
    bezposrednio po wyprzedzaniu. Zjechac mozliwie blisko prawej krawedzi i
    zwolnic (a nawet w razie koniecznosci zatrzymac sie ) maja obowiazek tylko
    pojazdy wolnobiezne.

    --
    ml

  • 78. Data: 2010-03-11 16:36:58
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    Dnia 11.03.2010 Bydlę <bydl?@bydl?.pl> napisał/a:

    > Patrząc w lusterko.
    > Przed zjechaniem na przeciny pas ruchu.

    Przeciwnym pasem ruchu samochody jadą z przodu, czyli wtedy patrzy się
    PRZED SIEBIE. Niepopatrzenie w lusterko w jakikolwiek sposób nie zmniejsza
    bezspornej i wyłącznej winy motocyklisty.
    --
    Samotnik

  • 79. Data: 2010-03-11 16:37:23
    Od: MadMan <m...@n...wp.pl>

    Dnia Thu, 11 Mar 2010 16:26:43 +0100, Marcin Luty napisał(a):

    > Zjechac mozliwie blisko prawej krawedzi i
    > zwolnic (a nawet w razie koniecznosci zatrzymac sie ) maja obowiazek tylko
    > pojazdy wolnobiezne.

    Natomiast jechać możliwie blisko prawej krawędzi jezdni wszystkie.

    --
    Pozdrawiam,
    Tlen: madman1985, GG: 2283138

  • 80. Data: 2010-03-11 16:39:02
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    Dnia 11.03.2010 Arek <a...@...a.z.e.t.a.pl> napisał/a:

    > Raz tak miałem choć nie łysol, a trąbił bo próbował ostrzec, że zaraz
    > wjedzie w tyłek ;/ Dał radę wyhamować na szczęście.

    No właśnie, ja też byłem kiedyś w takiej sytuacji i też trąbiłem. Było
    bardzo ślisko, ślizgałem się wolno, ale nieubłaganie. Liczyłem
    na to, że ten przede mną podjedzie chociaż kawałek, bo brakowało bardzo
    mało. Podjechał dosłownie pół metra i się zatrzymałem na grubość palca od
    niego. ;)
    --
    Samotnik