  • 21. Data: 2014-11-17 14:52:14
    Temat: Re: wk mnie
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na ** p.m.s ** RoMan Mandziejewicz pisze tak:

    > Bez marginesu, to jest 140-80-140-80-140

    Przesadzasz, robiłem testy na E7 od Elbląga do Miłomłyna ile to jest
    dość dla zapierdalaczy. 120 mało, 130 mało, 140 mało/dość, 150 dość.

    --
    Piter

    golf mk2
    a jak twój samochód będzie jeździł po 27 latach?

  • 22. Data: 2014-11-17 15:04:28
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello PiteR,

    > Przesadzasz, robiłem testy na E7

    To chyba nie w Polsce, bo u nas nie ma takiej drogi...

    > od Elbląga do Miłomłyna ile to jest dość dla zapierdalaczy. 120
    > mało, 130 mało, 140 mało/dość, 150 dość.

    Pisałem o Drodze Stu zakrętów a nie d.k. 7 AKA E77.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 23. Data: 2014-11-17 15:05:40
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "p0li" napisał w wiadomości
    T->Dnia 2014-11-17 10:44:12 niejaki p...@g...com
    napisał:
> [...]

    Ostroznie, bo o ile pamietam to ten przepis zaczyna obowiazywac
    wlasnie gdzies od 80km/h.

    J.

  • 24. Data: 2014-11-17 15:10:51
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello PiteR,

    > w jakie prawo? Tam nie ma prawo :)

    Na tyle, żeby jadący za Tobą zobaczył lepiej drogę przed Tobą bez
    przekraczania środkowej linii - da się zjechać. Nie byłem na Warmii
    już parę lat ale tę drogę pamiętam.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 25. Data: 2014-11-17 16:27:32
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "PiteR" napisał w wiadomości
    >w jakie prawo? Tam nie ma prawo :)

    Dla chcacego nic trudnego :-P

    J.

  • 26. Data: 2014-11-17 16:41:38
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "PiteR" <e...@f...pl> napisał w wiadomości grup
    t...
    > jak mi siedzą na ogonie.
    >
    > Jadę sobie Olsztyn - Bezledy z prędkością 80km/h (hamulca w zakrętach
    > nie dotykam) a tu zawsze się znajdzie jakiś ch który gdzieś goni.
    >
    > A mi się nie uśmiecha (znowu) uderzyć w dziki albo w babę w doskonale
    > czarnej jesionce z rowerem i bańką mleka.
    >
    > czy to już starość?

    Jeśli wkurza Cię, że się wleczesz, a inni nie - to zapewne kapelusznictwo.

  • 27. Data: 2014-11-17 16:43:30
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "PiteR" <e...@f...pl> napisał w wiadomości grup

    > Wielka różnica 80 a 90.

    Ale to nie jest Twój problem.
    Ty masz swój samochód, swoją kierownicę - nimi się interesuj, a nie innymi.
    Jedź tylko tak, żeby nie przeszkadzać, możliwie najbliżej prawej krawędzi, a
    jak za Tobą zrobi się korek, zjeżdżaj na chwilę na pobocze, zatrzymuj się i
    przepuszczaj.
    I możesz sobie kapelusić przez cały kraj wzdłuż i wszerz.

  • 28. Data: 2014-11-17 16:58:38
    Od: masti <g...@t...hell>

    Cavallino wrote:
    > jak za Tobą zrobi się korek, zjeżdżaj na chwilę na pobocze, zatrzymuj się i
    > przepuszczaj.

    bo miszczu jedzie więc każdy kto nie zapieprza 200 to kombajn

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 29. Data: 2014-11-17 18:01:47
    Od: Jacek Politowski <s...@n...istnieje>

    In article <7903156647$20141117103838@squadack.com>
    RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid> wrote:

    > Ale, żeby zwolnić, musiałby dotknąć hamulca.

    A to Prius, że się sam rozpędza? ;-)

    --
    Jacek Politowski

  • 30. Data: 2014-11-17 18:18:28
    Od: Jacek Politowski <s...@n...istnieje>

    In article <m4cm53$d4u$1@node1.news.atman.pl>
    Czesław Wiśniak <c...@b...pl> wrote:

    > To jest potrzebne temu, ktory chce cie wyprzedzic. Dajesz mu w ten sposob
    > sygnal, ze jest pusto i moze. To jest ogolnie przyjete np. wsrod kierowcow
    > ciezarowek.
    > Nigdy w nocy w trasie nie jezdziles ?

    Już nie raz taki "ułatwiacz" zepsuł mi zaplanowane wyprzedzanie...

    Kierunkowskaz znaczy "będę skręcał" (czyli w większości wypadków
    również hamował). Rozmydlania jego znaczenia, przez używanie w innym
    celu, zdecydowanie nie popieram.

    Użycie go żeby "pomóc" u wyprzedzającego powinno wywołać refleksję
    "jednak coś przegapiłem? tu jednak jest jakaś boczna droga? czy coś
    innego się wydarzyło?". I zamiast dokończyć rozpoczęty już manewr
    (to zwykle faza przyspieszania, jeszcze na swoim pasie), wypada
    wyprzedzającemu ponownie zastanowić się nad sytuacją. Zwykle okazuje
    się, że ocena była dobra i można było wyprzedzić. Ale "ułatwiacz" już
    skutecznie to uniemożliwił.

    Ewentualnie rozważam skorzystanie z takiej "podpowiedzi" tylko na
    drogach, które _bardzo_ dobrze znam. Bo tylko tam jest wystarczająco
    małym utrudnieniem.

    Widoczność (długie, prawa krawędź pasa), zachowanie przewidywalne
    (brak hamowania czy przyspieszania) i tyle. Nic więcej wyprzedzającemu
    nie jest potrzebne do sprawnego i bezpiecznego wykonania manewru.

    --
    Jacek Politowski