  • 71. Data: 2014-11-20 11:11:23
    Temat: Re: wk mnie
    Od: masti <g...@t...hell>

    Cavallino wrote:

    > Nie uderzyłem się i dlatego nie jeżdżę 80-tką.
    > Chyba że teren zabudowany, a droga wąska. ;-)

    kapelusz plonk warning

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 72. Data: 2014-12-06 10:21:02
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na ** p.m.s ** RoMan Mandziejewicz pisze tak:

    > Na tyle, żeby jadący za Tobą zobaczył lepiej drogę przed Tobą bez
    > przekraczania środkowej linii - da się zjechać. Nie byłem na Warmii
    > już parę lat ale tę drogę pamiętam.

    Roman Twoja spoko-dróżka na Królewiec

    http://dywity.wm.pl/233861,Tragedia-na-DK-51-Ranny-w
    -wypadku-kierowca-szukal-pomocy-Smiertelnie-potracil
    a-go-ciezarowka.html

    --
    Piter

    golf mk2
    a jak twój samochód będzie jeździł po 27 latach?

  • 73. Data: 2014-12-06 12:12:54
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello PiteR,

    Saturday, December 6, 2014, 10:21:02 AM, you wrote:

    > Roman Twoja spoko-dróżka na Królewiec
    > http://dywity.wm.pl/233861,Tragedia-na-DK-51-Ranny-w
    -wypadku-kierowca-szukal-pomocy-Smiertelnie-potracil
    a-go-ciezarowka.html

    Chcesz setki linków do wypadków na A4? Ani szerokość ani łagodność
    zakrętów nie pomaga.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 74. Data: 2014-12-06 13:14:50
    Od: Icek <i...@d...pl>

    W dniu 2014-11-17 01:11, PiteR pisze:

    > w jaki sposób? :)

    trzymaj się prawego pasa, trzymaj się z dala od osi jezdni. Staraj się
    jechać 90 jak dozwolone a jak widzisz dużo aut za sobą to zrób sobie
    czasami minutę przerwy.

    Tylko stwarzasz zagrożenie jadąc 10km/h mniej niż dozwolona. Bo są tacy
    co chcą jechać tyle co dozwolona i ja ich rozumiem. Bo jak jadę i mi
    kapelusz jedzie 80 na 90 a zazwyczaj to jest 75 na 90 i jak nie mogę go
    wyprzedzić to szkoda.

    Icek

  • 75. Data: 2014-12-06 16:33:03
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 6 Dec 2014 12:12:54 +0100, RoMan Mandziejewicz napisał(a):
> [...]
    a-go-ciezarowka.html

    > Chcesz setki linków do wypadków na A4? Ani szerokość ani łagodność

    Ale spojrz na pierwsze zdjecie z dodatkowych - ciezarowka sie ledwo
    miesci.

    J.

  • 76. Data: 2014-12-06 19:05:31
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na ** p.m.s ** Icek pisze tak:

> [...]
    > tacy co chcą jechać tyle co dozwolona i ja ich rozumiem. Bo jak
    > jadę i mi kapelusz jedzie 80 na 90 a zazwyczaj to jest 75 na 90 i

    zrób sobie minutę przerwy i zamelduj koniowi