    From: Butek <e...@i...invalid>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: wizcon
    Date: Thu, 19 Apr 2012 00:21:06 +0200

    > nie udzielaj się, pogadaj sobie z romanem na elektrodzie...

    Nie, nie pogadam z Romanem na tej grupie ani na Elektrodzie, bo wątpię
    żebym miał o czym - jam tylko hobbysta zupełnie niezwiązany z branżą
    (swoją drogą, Roman, zapytany nawet o podstawowe rzeczy, ale nie
    roszczeniowo lecz z wyraźną chęcią zrozumienia tematu mimo braków w
    teorii, też pewnie by wyjaśnił to i owo lub podał jakieś tytuły gdzie w
    miare przystępnie da się o tym poczytać, bez tradycyjnego "wróć do
    szkoły", ale ty tego nie zrozumiesz jak sądzę). Mimo tego, wstyd by mi
    było pytać tutaj o rzeczy, które znam jeszcze ze szkoły w normalnym
    systemie 8+4, nomen omen, humanistyczno-przyrodniczej w zakresie
    biol-chem lub mogę odszukać w sieci nawet bez szczątkowej znajomości
    lengłydża. Znam taką jak Twoja postawę po "swojej" stronie barykady i
    równie wielce nią gardzę. Dla mnie EOT i PLONK.

    PS. Nie musisz odpowiadać "wal się cioto", szkoda łącza.

    --
    butek
    bucket. Use at least two or three buckets and keep them in separate