  • 1. Data: 2012-04-15 17:51:16
    Temat: Oscyloskop Metrix734.
    Od: "4CX250" <tarnusmtv@poćta.łonet.pl>

    Proszę o opinie na temat tego oscyloskopu.
    http://allegro.pl/oscyloskop-serwisowy-2x50-mhz-metr
    ix-faktura-vat-i2257378779.html
    Ktoś miał z nim do czynienia? Czy wart jest tych pieniędzy?
    W tej chwili używam Hameg 203-5 20MHz oraz Grundig MO52 50MHz. Oba sprawne
    ale już leciwe i chyba coś zmienić już pasuje.

    Marek

  • 2. Data: 2012-04-16 09:02:04
    Temat: Re: Oscyloskop Metrix734.
    Od: BartekK <s...@d...org>

    W dniu 2012-04-15 17:51, 4CX250 pisze:
    > Prosze o opinie na temat tego oscyloskopu.
    > W tej chwili u?ywam Hameg 203-5 20MHz oraz Grundig MO52 50MHz. Oba sprawne
    > ale ju? leciwe i chyba co? zmieniae ju? pasuje.
    No ale to też jest leciwy sprzęt. Jeśli tylko analog ci wystarcza, i
    twoje są sprawne, to po co wymieniać?

    --
    | Bartłomiej Kuźniewski
    173

  • 3. Data: 2012-04-16 10:20:00
    Od: "4CX250" <tarnusmtv@poćta.łonet.pl>

    Użytkownik "BartekK" <s...@d...org> napisał w wiadomości

    > No ale to też jest leciwy sprzęt. Jeśli tylko analog ci wystarcza, i twoje
    > są sprawne, to po co wymieniać?

    No ale jednak o dekadę albo i dwie młodszy od grundiga. Owszem czasem analog
    to za mało ale jakoś sobie radzę.
    Tak pomyślałem o wymianie też pod kątem że zrobi się luźniej na warsztacie.

    Marek