  • 521. Data: 2010-03-13 15:57:02
    Temat: Re: wiosna idzie, ptaszki spiewaja i motocyklisci wyjechali
    Od: Shrek <l...@w...pl>

    neelix pisze:

    > Tylko jeśli ktoś wpuszcza to łamie zasady pierwszeństwa.

    Nie łamie. Nie ma obowiązku korzystać z pierwszeństwa.

    > Kiedy przestaniesz się kompromitować? Aż taka ignorancja?

    Jak odpowiesz;)

    > Co jak na egzaminie, bo opowiadasz jakieś brednie? A kto po każdym
    > zaparkowaniu wysiada i sprawdza światła i płyny? Chyba tylko ci
    > odmóżdżeni "kulturalni".

    Przed każdym "wsiądnięciem" do samochodu i wyjazdem na miasto -
    przynajmiej tak było na moim egzaminie.

  • 522. Data: 2010-03-13 16:38:44
    Od: "neelix" <a...@w...pl>

    wiadomości news:Xns9D3A726E8355budzik61pocztaonetpl@127.0.0.1..
    .
    > Użytkownik neelix a...@w...pl ...

    > Aha, czyli przytyk o doroslosci jest ok?
    > A pytanie o PJ, hociaz nie moje, to jest własnie taki skrót myslowy z dość
    > jasną sugestią.

    Masz wątpliwości, że dorośli ludzie powinni rozmawiać na wyższym poziomie?
    neelix

  • 523. Data: 2010-03-13 16:40:06
    Od: "neelix" <a...@w...pl>

    wiadomości news:Xns9D3A7288F5083budzik61pocztaonetpl@127.0.0.1.
    ..
    > Użytkownik neelix a...@w...pl ...

    > jak zwykle - jak do konkretów to odpowiedz polega na wyrazeniu zdania, ze
    > odpowiadac nie bedziesz.
    > Papa...

    Jakich konkretów? Masz stosować się do pord i tyle.
    neelix

  • 524. Data: 2010-03-13 16:43:02
    Od: "neelix" <a...@w...pl>

    Użytkownik "Shrek" <l...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Natomiast nie wyznacza konieczności jego egzekwowania.

    Absolutnie. Mając zielone puszczasz tych na czerwonym. Idź na egzamin i
    zaproponuj takie rozwiązania.

    > Jest, ale wtedy to już nikomu nie przeszkadza.

    Pewnie, sam jesteś na drodze. To znaczy was dwóch:Ty i ten, który doświadcza
    pierwszeństwa będąc na podporządkowanej.

    > A co ma jedno do drugiego?

    O ile jest zastępowany przez kulturę to ma dużo.
    neelix

  • 525. Data: 2010-03-13 16:53:21
    Od: "neelix" <a...@w...pl>

    wiadomości news:Xns9D3A944704C22budzik61pocztaonetpl@127.0.0.1.
    ..
    > Użytkownik neelix a...@w...pl ...

    > swinia wsensie netywnego postrzegania.

    Nie kombinuj.

    > to wiele mówi o ilosci obelg jakie z siebie wyrzucasz.

    Personalne wycieczki zostawić bez echa? Można oczywiście olać takiego
    delikwenta, ale lepiej mu zwrócić uwagę, że się tylko ośmiesza.

    > no wlasnie, patrz wyzej.
    > Mam jakies dewiacje? Miałem jakies wczesniej? Masz jakies papiery, ktore
    > pozwalałyby ci oceniac stan mojej psychiki?

    Mnie wystarcza ocena wypowiedzi.

    > problem polega tylko i wylacznie na tym, ze ty widzisz albo, albo. Ja
    > widze, ze jedno drugiego nie wyklucza.
    > Ale mysle, ze nie ma co dłuzej dyskutowac - jak dojdziemy do jakis
    > konkretnych wniosków - napiszesz, ze głupotami nie masz czasu sie
    > zajmowac,
    > ze nie warto odpowiadac, lub cos podobnego.

    Bo cała ta dyskusja to balonik rozdęty do niebotycznych rozmiarów i bicie
    piany. Więcej prawa, a mniej samowoli.
    neelix

  • 526. Data: 2010-03-13 17:08:25
    Od: "neelix" <a...@w...pl>

    > Nie łamie. Nie ma obowiązku korzystać z pierwszeństwa.

    Kto Ciebie tego nauczył? Szkoła jazdy była pod górkę?

    > Jak odpowiesz;)

    Mam odpowiadac na widentnie głupie pytania? Nie zamierzam.

    > Przed każdym "wsiądnięciem" do samochodu i wyjazdem na miasto -
    > przynajmiej tak było na moim egzaminie.

    Nie ma przeciwskazań do sprawdzania. Żarówki nie przepalają się w
    określonych godzinach.
    neelix

  • 527. Data: 2010-03-13 17:29:23
    Od: "neelix" <a...@w...pl>

    Użytkownik "Czabu" <grupy_WYTNIJ_TO_@_WYTNIJ_TO_poczta.onet.pl> napisał w
    wiadomości news:hng1ro$34l$1@mx1.internetia.pl...

    > Użytkownik "neelix" <a...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Przecież problem to Ty stworzyłeś. Większość osób w tym wątku nie neguje,
    > że istnieje coś takiego jak kultura. Ty jeden masz problem ze zrozumieniem
    > tego.

    Kultura zamiast prawa i przeciwko temu występuję.

> [...]
    > nie masz pojęcia o prowadzeniu samochodu. W dodatku nikt tu nie pisał o
    > gwałtownym, awaryjnym hamowaniu, żeby kogoś wpuścić mimo, że nie ma
    > takiego obowiązku. To Ty sobie to dopowiedziałeś, bo tylko w ten sposób
    > możesz próbować bronić swoich bredni. Cały czas była mowa o manewrach,
    > które kierowcy na drodze z pierwszeństwem nic nie kosztują. Zdjęcie nogi z
    > gazu, zmiana pasa, powstrzymanie się od gwałtownego przyspieszenia, itp.
    > To jest kultura i myślenie oraz płynna jazda. Tego nie rozumiesz, albo już
    > zrozumiałeś, ale nie masz jaj, żeby się do tego przyznać.

    Masz obowiązek unikania powodowania zagrożeń. Zmiana pasa bez powodu to
    głupota. Prawo określa zasady pierwszeństwa. Fałszywa kultura nie moze tego
    burzyć.

    > Rozumiesz co czytasz? Nikt nie wymusza. To kierowca z pierwszeństwem
    > decyduje, czy może sobie pozwolić na wpuszczenie kogoś z podporządkowanej.

    Na jakiej podstawie, bo kierowca ma stosować się do przepisów m.in. o
    pierwszeństwie.

    > To jest jak rozumiem jeden z Twoich rzeczowych argumentów o które
    > prosiłem?

    Cel uświęca środki.

    > Nie przepuścisz kobiety z płaczącym dzieckiem w kolejce, bo "jak pies na
    > michę ma czekać na
    > swoją kolej"? To jest właśnie brak kultury.

    Jeszcze nie widzisz, że znowu bredzisz o jakichś kolejkach i kobietach? Nie
    rozumiesz co to jest droga, ruch drogowy i prawo? No to nie przytaczaj
    jakichś pierdoł mających się nijak do tematu.

    > Tym się różnimy i dlatego nie możemy dojść do porozumienia. Ja nie mam
    > problemu, żeby kogoś w kolejce przepuścić mimo, że nie muszę tego robić.
    > Mnie nikt za mordę nie musi trzymać przepisami, żebym myślał i umiał
    > funkcjonować w społeczeństwie.

    I daltego, że kierujesz się widzimisię powinieneś jak to napisałeś być
    trzymanym za mordę.

    > Bo nie jesteś w stanie, ale o tym wiem już od jakiegoś czasu. Świadczy to
    > tylko o Tobie i Twoich wypocinach.

    Sam wiem na co mam ochotę.

    > Macie stosować się do prawa albo PJ do
    > Znów skorzystam z Twojego ulubionego "argumentu": nie stosuj na mnie/nas
    > swoich projekcji.

    To jest do wszystkich milośników zastępowania prawa falszywą kulturą. W
    obliczu zalewającego drogę chamstwa ta pseudokultura jest dla mnie sprawą
    n-ciorzędną.

    > He, he, he :-) A skąd wziąłeś wcześniej sznur 10 pojazdów? Tobie wolno
    > wymyślać ilość pojazdów, a mnie nie?
    > Argumenty: "pierdoły" i "dyrdymały" są najbardziej rzeczowe jakie
    > znalazłeś? Co za nędza umysłowa...

    Liczba pojazdów z tyłu jest bez znaczenia tak jak z boku.

> [...]
    > ale nie potrafisz ich obronić, zmieniasz temat, myslisz, że w ten sposób
    > zamaskujesz swoją głupotę i ograniczenie. Niestety słabo Ci idzie.
    > Z jednej strony upierasz się, że prawo trzeba bezwzględnie stosować
    > twierdząc, że to zapewni wszystkim bezpieczeństwo. Z drugiej strony
    > krytykujesz niektóre przepisy, które wg Ciebie są głupie i bezsensowne
    > (np.światła). To w końcu jak jest? Dopuszczasz możliwość, że jakiś przepis
    > jest bezsensowny lub nieprecyzyjny, ale gdy robi to ktoś inny to już
    > niedobrze? Jesteś zwykłym hipokrytą i to najgorszego gatunku.

    To, że niektóre przepisy są głupie i bezsensowne nie zmienia faktu, ze
    wszyscy mają obowiązek stosować się do nich więc Twoje zarzuty o jakiejś
    hipokryzji są absurdalne. Do mojego stosunku do świateł szczególnie.

    > Przeraża mnie, że być może rzeczywiście szkolisz innych kierowców. Jeżeli
    > wkładasz im do głowy takie brednie i jest więcej takich osób jak Ty, to
    > nigdy w tym kraju nie będzie wysokiego poziomu wyszkolenia kierowców.
    > Przeraża mnie, że wykazujesz totalny poziom odmóżdżenia. Jeżeli nie ma
    > przepisu, nakazu, to nie można myśleć i się dostosowywać do sytuacji. To
    > przez takich jak Ty, powstają nowe zakazy, nakazy, bo inaczej nie można
    > nad idiotami zapanować.

    A dopiero światłomaniacy opowiadali brednie, ze mamy nakaz świecenia bo
    kilku kierowców nie zapalało już po pierwszej kropli deszczu lub po
    zapowiedzeniu pogorszenia pogody w mediach.

    > Nie wierzyłem, że ta dyskusja doprowadzi do zmiany Twojego zdania lub
    > chociaż rzeczowej dyskusji bo wielokrotnie udowodniłeś, że w Twoim
    > przypadku jest to niemozliwe. Mam tylko nadzieję, że kilka osób, które
    > myślą/myślały podobnie jak Ty, zrozumieją, że być może życzliwość, kultura
    > i myślenie na drodze nie są głupie i warto zacząć je stosować.
    > Jeżeli to jest Twoje motto życiowe, a Ty identyfikujesz się z postacią,
    > która to powiedziała, to wiele wyjaśnia...

    Motto jest wyjątkowo życiowe i godne polecenia. W obliczu zalewu drogowego
    debilizmu, chamstwa i fałszywie pojętej kultury polska droga to pole bitwy,
    a może i wojny. Wygrywa ten, który wraca w stanie w jakim wyjechał.
    neelix

  • 528. Data: 2010-03-13 17:32:23
    Od: "neelix" <a...@w...pl>

    > Podobnie jak pieszych poza przejściami itd. Weź ty lepiej daj sobie spokój
    > z jeżdżeniem jeśli zdjęcie nogi z gazu przez poprzednika jest dla ciebie
    > tak ekstremalną i niespodziewaną sytuacje, że twoim zdaniem zagraża
    > bezpieczeństwu ruchu. Może i jestem z tego jednego procenta kierowców,
    > którzy jeżdżą poniżej średniej, ale dla mnie to sytuacja zupełnie normalna
    > i niestresująca.
    > Jeśli to ci sprawia kłopot, to jak nic pierdolniesz komuś w kuper jak
    > naprawdę zahamuje;)

    Jeśli auto nie odmówi posłuszeństwa to nie ma takiej możliwości. Ciekawy
    jestem ile lat jeździsz, że mnie takich rad udzielasz. To znaczy odpowiedz
    sobie i ile Ci brakuje do mnie.
    neelix

  • 529. Data: 2010-03-13 18:11:38
    Od: Shrek <l...@w...pl>

    neelix pisze:

    > Absolutnie. Mając zielone puszczasz tych na czerwonym.

    Nie przypominam sobie.

    > Pewnie, sam jesteś na drodze. To znaczy was dwóch:Ty i ten, który
    > doświadcza pierwszeństwa będąc na podporządkowanej.

    To chyba logiczne, że zjeżdzam na lewy jeśli tam jest wolne. Jeśli nie,
    to sobie klient z podporządkowanej poczeka, chyba że jestem na tyle
    daleko, że zdejmę nogę z gazu i on zdąży.

    > O ile jest zastępowany przez kulturę to ma dużo.

    Nie zastępowany, a uzupełniany.

    Shrek.

  • 530. Data: 2010-03-13 18:15:32
    Od: Shrek <l...@w...pl>

    neelix pisze:

    > Kto Ciebie tego nauczył? Szkoła jazdy była pod górkę?

    Jazda i ruszanie pod górkę też była:) A ciebie uczyli, że jak masz znak
    pierwszeństwa, to masz się pchać na pałę? Nic dziwnego, że zdac nie
    możesz - zmień instruktora.

    > Mam odpowiadac na widentnie głupie pytania? Nie zamierzam.

    Twiedzisz, że sprawdzasz stopy bez kluczyka. To głupie stwierdzenie.
    Pytanie jak to robisz to nie jest głupie pytanie.

    > Nie ma przeciwskazań do sprawdzania. Żarówki nie przepalają się w
    > określonych godzinach.

    Na egzaminie masz sprawdzić - twierdzisz, że jeżdzisz na codzień jak na
    egzaminie (już zdałeś?)

    Shrek.