  • Data: 2009-11-16 10:48:11
    Temat: win 7 + nikon capture 4.2
    Od: PS <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    czy pod nowym windowsem 7 bedzie dzialal nikon capture w wersji 4.2?

    czy zalezy to od wersji windowsa? jak bedzie z najpopularniejszym
    windows 7 home premium?

    zastanawia mnie czemu programy nikona maja tyle problemow z przejsciem
    z wersji na wersje systemu, np. przechodzac do win xp nikon capture
    4.1 odmowil posluszenstwa i konieczne bylo zainstalowanie 4.2. Byl to
    jedyny soft ktory musialem wgrac w nowszej wersji zmieniajac system na
    win xp.

    Ewentualnie jaki inny program o podobnym mozliwosciach do nikon
    capture 4.2 (w szczegolnosci zalezy mi by hurtowa obrobka dzialal
    podobnie jak w nikon capture) mozecie polecic (gratisowy lub powiedzmy
    do 50 dolarow)?