  • Data: 2009-11-21 00:33:35
    Temat: Re: win 7 + nikon capture 4.2
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Fri, 20 Nov 2009, Valwit wrote:

    > w przypadku NEF-ów irfan wykopiuje zawartego w NEF-ie JPEG-a i tyle.
    > a tu jednak nie o to chodzi.

    Nie chce mi się weryfikować dla NEFów, ale pewnie "standardowo" zależy,
    czy chodzi o "gołego" Irfana, czy z wtyczkami do RAWów (konkretnych),
    a oburzenie ;) zazwyczaj powoduje informacja, iż domyślnie
    Irfan *nie* używa wtyczek przy czytaniu RAWów, jeśli w RAWach są zaszyte
    JPGi (oprócz wgrania, trzeba jeszcze przełączyć w menu aby wymusić
    dekodowanie).

    pzdr, Gotfryd