eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodywieziena pełne rowerzystów po piwie a facet goniacy po pijaku rodzine z dzieckiem , strzelający z ostrej amunicji idzie sobie do domu ? ?

  • 159. Data: 2014-04-20 10:00:27
    Temat: Re: wieziena pełne rowerzystów po piwie a facet goniacy po pijaku rodzine z dzieckiem , strzelający z ostrej amunicji idzie sobie do domu ? ?
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Andrzej Lawa a...@l...com ...

    > A jakie zagrożenie w ruchu drogowym to niesie? ;->

    Pokazać ci kilka filmików z kierowcami BMW? ;-P

  • 162. Data: 2014-04-20 10:00:27
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Andrzej Lawa a...@l...com ...

    > No, pić trzeba - na dobę tracimy bez większego wysiłku w umiarkowanej
    > temperaturze jakieś 2,5 litra.
    >
    > Natomiast picie alkoholu faktycznie nie jest konieczne (tak się tylko
    > czepiam jako entuzjasta herbaty ;) )

    Wole kawe i wode. Herbatka sporadycznie. Ewidetnie więc widać, że jesteśmy
    w różnych obozach ;-P

  • 163. Data: 2014-04-20 11:20:35
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 20 Apr 2014 01:11:53 +0200, Andrzej Lawa napisał(a):

    > A to picie piwa to jakiś obowiązek? Jakieś normy nałożono na obywateli
    > do wyrobienia?

    Tak, spytaj ministra finansow ile obywatele musza wplacic akcyzy w tym
    roku. Przestana pic alkohol, to trzeba bedzie podniesc benzyne i
    wprowadzic podatek drogowy :-)

    J.

  • 164. Data: 2014-04-20 21:16:55
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com>

    W dniu 20.04.2014 10:00, Budzik pisze:
    > Użytkownik Andrzej Lawa a...@l...com ...

    > Pokazać ci kilka filmików z kierowcami BMW? ;-P

    Hej, mowa była tylko o werbalnym (ewentualnym) chamstwie ;->

  • 165. Data: 2014-04-20 21:17:31
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com>

    > Demagogia.
    > Nie chodzi o to, czy to obowiązek, tylko o to, czy to powoduje jakieś
    > realne niebezpieczenstwo.

    Z reguły powoduje. Patrz: fizjologia człowieka.

    > Statystyki pokazują że nie powoduje.

    Źródło?

  • 166. Data: 2014-04-20 21:33:20
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com>

    > IMO wszystko zalezy co zrobisz.
    > Przeciez nie chodzi o to, zeby karać za coś co jest bezpieczne.

    Plątanie się w okolicy jezdni będąc pod wpływem nie jest bezpieczne.

    > Ja jestem za tym, zeby na jezdni pieszy czy rowerzysta dobrze się
    > zachowywał.

    W tym: był przytomny i nie miał zachwianej równowagi.

    > Badz konsekwentny. 0 promili dozwolonych + tacho w kazdym samcohodzie - w
    > koncu zmeczenie jest równie a czasami bardziej niebezpieczne.

    W ciężarówkach już są rejestratory - gdyż ich ten problem najbardziej
    dotyka. W osobówkach jest to dość rzadki problem.

    > uff :)

    > Konkretnie za alkohol czy za wszystkie przewineinia?

    Za szwendanie się pod wpływem w okolicy jezdni. Już parę razy jednego
    dalszego sąsiada odwoziłem do domu jak zastałem go drzemiącego przy
    krawężniku - usiłuję go namówić, żeby nie zbliżał się do alkoholu skoro
    nie potrafi kontrolować spożycia, ale wiadomo jak to jest z alkoholikami...

    Swoją drogą to jest właśnie jeden z pomijanych aspektów alkoholu - dla
    wielu 0,2% to może faktycznie "nic" ale jest problem z kontrolą.
    Alkohole są różne i choć etanol jest jednakowy to jednak różne dodatki
    mogą zmienić wchłanianie czy wrażenie "mocy". A spora część populacji ma
    problem z samokontrolą jako taką.

  • 167. Data: 2014-04-20 22:01:33
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 2014-04-20 21:17, Andrzej Lawa wrote:

    > Źródło?

    2006-2011 - Pijani roweranci spowodowali 1 (jeden) zgon u osób
    postronnych. Jak chcesz to ci jutro znajdę - żródło GDDKiA

  • 168. Data: 2014-04-20 22:06:27
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 2014-04-20 22:01, Shrek wrote:

    > 2006-2011 - Pijani roweranci spowodowali 1 (jeden) zgon u osób
    > postronnych. Jak chcesz to ci jutro znajdę - żródło GDDKiA

    Zresztą masz od razu
    https://www.gddkia.gov.pl/userfiles/articles/i/infra
    struktura-rowerowa_3000/zdarzenia_rowerowe_2008_2011
    .pdf

    Strona 36. Są zresztą inne ciekawe dane - jak na przykład że większość
    sprawców wypadków z udziałem rowrzystów to kierowcy - mimo, że posiadają
    PJ i teoretycznie znają przepisy, a rowerzyści żadnej weryfikacji pod
    tym kątem nie przechodzą.

    Shrek.

  • 169. Data: 2014-04-20 23:39:30
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Shrek,

    Sunday, April 20, 2014, 10:01:33 PM, you wrote:

    > 2006-2011 - Pijani roweranci spowodowali 1 (jeden) zgon u osób
    > postronnych. Jak chcesz to ci jutro znajdę - żródło GDDKiA

    Jasne. A ilu pijanych rowerzystów spowodowało własną śmierć? Ilu
    kierowców samochodów musiało udowadniać, że pijany rowerzysta nie dał
    im żadnej szansy?

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 172. Data: 2014-04-21 00:00:25
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Andrzej Lawa a...@l...com ...

    > Hej, mowa była tylko o werbalnym (ewentualnym) chamstwie ;->

    Czy to ważne w kontekście tego, ze obie wypowiedzi były zartem?